xtc

th0ma$

Newbie
heyy, ik had even een snelle vraag, ik heb dus gisteravond met een paar vrienden x geslikt op een feestje (normale dosis). ik vroeg me af of meer mensen dit hebben, ik kan normaal slapen na xtc maar de nacht daarna gaat wat moeilijker. ik word heel de tijd wakker en ik heb het zo verschrikkelijk warm. hoort dit bij de klachten na xtc? ik kon er niks over lezen online.

Nihilist88

Badass junkie
Wat is normale dosis mbt je persoonlijke gezondheid, BMI?
Dus zondagmorgen/middag heb je deftig geslapen?
Ik kan da zeker beamen, misschien vallen de uren erna nog wel mee, maar de gekende dinsdagkater en dagen erna zijn zelfs vaak ellendige en voze dagen.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Zelf geen last van een kater na MDMA maar er zijn zat mensen die de dagen erna echt helemaal naar de klote zijn.

th0ma$

Newbie
Wat is normale dosis mbt je persoonlijke gezondheid, BMI?
Dus zondagmorgen/middag heb je deftig geslapen?
Ik kan da zeker beamen, misschien vallen de uren erna nog wel mee, maar de gekende dinsdagkater en dagen erna zijn zelfs vaak ellendige en voze dagen.
Ik neem normaal een pil waar 220mg in zit, ik neem meestal bij maar alleen kwartje maar dat is dan een uur later. mijn bmi is 21.5 ergens op een website uitgerekend.

waterpipe

Newbie
Ik val prima in slaap maar wordt altijd vroeg wakker en kan dan niet meer in slaap komen. De dinsdagdip heb ik ook last van.

Bovenaan