XTC

Goeiemorgen,

Ik had even een vraag,want hoe de afgelopen 2 keer voor mijn vriendin zijn verlopen.... is gewoon raar. De 1 na laatste keer dat ik en mijn vriendin een nutje namen duurde het voor haar 2 uur voordat ze wat begon te voelen. Daar kon ik nog wat van begrijpen aagezien we niet lang genoeg gewacht hebben met innemen na het eten. Maar vannacht, het duurde 4 uur voordat ze wat begon te voelen.... we hebben ook 3 uur gewacht ivm eten. Terwijl ik er al wat na een uurtje wat begon van te voelen.... Ook duurt het gevoel maar kort. Deze 2 keer zijn na ruim een jaar niet gebruikt te hebben. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen??? Slechte kwaliteit??

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Vind het ook een beetje vreemd, kan me niks bedenken waarom het zo lang zou duren. Misschien een andere drug? PMMA duurt wel ongeveer 2 uur voordat effecten merkbaar zijn volgens mij. Heb je je pillen wel laten testen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat kan meerdere redenen hebben. Een te lage dosering, gewenning aan de stof op de korte of lange termijn, te hoge verwachtingen en daardoor niet spontaan zijn. Zelf denk ik dat het meestal die laatste reden is. Het gebeurd vaak dat mensen na de eerste keer mdma een bepaald verwachtingspatroon ontwikkelen. Vaak een duidelijk verlangen naar die roes, maar het kan ook heel subtiel zijn! Die verwachting kan je spontaniteit compleet onderdrukken. En het is juist zo belangrijk met mdma dat je gewoon je ding doet en niet in je hoofd/gedachten zit. Het kickt niet voor niets vaak in, juist op het moment dat je er even niet aan denkt. Voor sommige mensen is het heel moeilijk om spontaan te zijn, maar je moet echt even de controle los laten, dan is er een grote kans (denk ik) dat je het kunt toelaten en het begint te werken. Als het dan eenmaal begint te werken, is het makkelijk om in het moment en dus uit je hoofd te blijven.

Heel erg bedankt voor de reacties! Inderdaad onze verwachtingen waren erg groot voornamelijk toen we lange tijd niet gebruikt hadden. We keken vaak naar het klokje wanneer dat half uurtje om was. Weer wat geleerd! Pillen niet laten testen, omdat ik altijd bij deze persoon haal en een vertrouwen heb. In het vervolg dus gewoon altijd testen!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Aan de ene kant begrijpelijk, maar steeds op de tijd letten is natuurlijk dodelijk voor de spontaniteit. :wink:

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Naja les voor de volgende keer, gewoon laten testen, pilletje nemen en gewoon niet meer aan denken. Lekker dansen en plezier maken voel je hem vanzelf wel.

Bovenaan