XTC werking op meisjes.

BlijeChick

Belezen gebruiker
Thanks voor de tip. Ik ben me zeker bewust van dat je niet teveel moet nemen. Maar dat ik echt minder moet pakken was me niet helemaal duidelijk qua mg enzo. Ik zal volgende keer als ik weer een pil van 180 heb, max een halve nemen. Dan zit ik "safe" als ik jou advies volg bobsacamano..

Toch is het wel bijzonder dat ik van afgelopen keren toen ik wel 180 of iets minder op had, bijna geen last heb gehad van de dagen erna. Gewoon weer vrolijk aan het werk :)

Bobsacamano

Badass junkie
Hey Blijechick,

Het veradelijke is dat enigzins teveel zoals je nu steeds hebt gedaan niet direct nadelige gevolgen heeft. Maar goed sigaretten roken heeft ook niet direct nadelige gevolgen maar dat maakt het niet gezond :P

Misschien merk je ook dat de juiste dosering ook wel een fijner effect heeft. Minder MDMA zorgt voor een duidelijker effect zonder te veel nadelen zoals klapperkaak en droge mond.

Mocht je nog vragen hebben let me know. Always happy to help.

gr

Bob

BlijeChick zei:
Thanks voor de tip. Ik ben me zeker bewust van dat je niet teveel moet nemen. Maar dat ik echt minder moet pakken was me niet helemaal duidelijk qua mg enzo. Ik zal volgende keer als ik weer een pil van 180 heb, max een halve nemen. Dan zit ik "safe" als ik jou advies volg bobsacamano..

Toch is het wel bijzonder dat ik van afgelopen keren toen ik wel 180 of iets minder op had, bijna geen last heb gehad van de dagen erna. Gewoon weer vrolijk aan het werk :)

Vlindertje91

Experimenterende gebruiker
Wauw uitlachen omdat mensen kwartjes nemen. Ik ben meid, 24, 1,75 en 72 kilo en ik gebruik iets van 0,8mg/kg. Mijn dealer vond het eerst ook raar dat ik de tweede keer om minder vroeg omdat ik de eerste keer te hard ging. Als ik nu haal bij hem en hij heeft alleen van die dikke pillen maakt hij bommetjes voor me. Precies afwegen wat de juiste dosering is etc. Werkt perfect. Nu slik ik ook medicijnen waardoor ik ook extra heftig op alcohol etc reageer. Dus de volgende x mdma ga ik ws zelfs beginnen met 0,4mg/kg.. Liever te weinig en geen effect dan dat ik gewoon de aanbevolen dosering pak en dood neerval.. Ik zou mensen echt nooit uitlachen als ze aangeven weinig nodig te hebben. Wie weet waar je ze toe ophitst weet je.

MeejheM

Badass junkie
kleine doseringen zonder dat je weet hoeveel mgmda je binnekrijgt vind ik nog steeds een beetje gokken. fijn dat je dealer meedenkt, maar jij bent degene die het doorslikt.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja goed van je dat je klein doseer en fijn dat je dealer je helpt. Misschien kan je het beter zelf doen. Gezien de dealer het voor je doet neem ik aan dat je de pil dus ook niet gaat testen. De dealer zegt je dus hoe sterk ze zijn maar zeker weten doen dealers dat vaak zelf ook niet. Meeste laten niet eens testen denk ik.

Als je hele pillen koopt kan je ze het beste eerst laten testen. Dan weet je hoeveel mdma er in je pil zit. Dan weeg je de pil thuis en maak je zelf je porties. Een goedkoop weegschaaltje die dit kan is niet zo duur.

MeejheM zei:
kleine doseringen zonder dat je weet hoeveel mgmda je binnekrijgt vind ik nog steeds een beetje gokken. fijn dat je dealer meedenkt, maar jij bent degene die het doorslikt.

Vlindertje91

Experimenterende gebruiker
Mijn dealer is mijn zwager. Die laat zijn batch testen, daardoor kan hij precies voor mij afwegen wat ik moet hebben. Als je dat niet weet kan je ook niet precies doseren. En noem me naief, maar ik vertrouw erop dat mijn zwager niet met mijn gezondheid speelt. :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Daar ga ik ook maar even van uit :)

Vlindertje91 zei:
Mijn dealer is mijn zwager. Die laat zijn batch testen, daardoor kan hij precies voor mij afwegen wat ik moet hebben. Als je dat niet weet kan je ook niet precies doseren. En noem me naief, maar ik vertrouw erop dat mijn zwager niet met mijn gezondheid speelt. :wink:

Bovenaan