XTC + weed

oke mensen ik heb een vraag: laatst zat ik aan mijn eerste keer pillen maar toen kwamen de hele tijd mensen bij mij om te blowen. Omdat dit mijn eerste keer was wou ik gewoon puur de xtc voelen en geen weed.

zou ik dit de volgende keer wel doen ? of gewoon voor wat (meer) XTC gaan.

Met alle keren dat ik XTC heb gebruikt (zelfde soort of verschillende soorten tegelijk) heb ik geblowd.

Ik zeg niet dat het beter is om te doen, maar zo ervaarde ik dat zelf wel. Wanneer ik een pil had geslikt (half of heel) was ik meestal al stoned. Ik rookte een halfuur na inname nog een joint en daardoor werd het gevoel van de pil 'aangewakkert'. Het begon heerlijk rustig op te bouwen en sloeg ook niet echt in. Omdat je van het blowen relaxt word, word je dat tijdens je XTC-space ook, het gevoel word immers versterkt.

Bij mij 3/4e keer pillen gebruiken (3stuks) heb ik toen de 'leipheid' bijna uitwerkte ook geblowd. Hierdoor begon ik te hallucineren. Het was totaal niet eng, het leek alsof er een bepaald beeld over me normale zicht heen werd geschoven. Zoals je naar een tekenfilm kijkt maar dan met bepaalde objecten. Blowen kan dus wel degelijk een hallucinerende trip veroorzaken. Het hoeft niet eng te zijn, maar als je niet vaak blowt zou ik er wel voorzichtig mee omgaan!

Paperplane.

Wijs gebruiker
Bij mij is het ook een gewoonte geworden. Naast dat het gewoon veel relaxter is voor mij met wiet, heeft een goede vriend van mij die normaal misselijk word in de come-up van MDMA, door het antihistaminische(gaat misselijkheid tegen) effect van cannabis, daar geen last van, en kan hij lekker blijven meedoen.

Ook space je inderdaad wat meer, en ben je wat leiper in je hoofd.

Peace, :stoned:

Bovenaan