XTC vraag

hallo iedereen,

Nou om te beginnen mijn laatste keer xtc was ongeveer 1 - 1.5 maand geleden. Omdat ik er vorige keer helemaal niks van heb gevoeld ( ik had weer eens teveel geblowed wat dus niet werkt voor mij) dachten we dit weekend omdat ik alleen thuis ben weer eens doen. Nou ik weet dat dit niet zo slim is en ik heb altijd netjes de 3maanden regel ertussen gehouden maar regels zijn er om verbroken te worden hé! We zijn van plan om witte haaien te gaan slikken (200ml).

Mijn vraag: Zou ik gewoon weer moeten beginnen met een half of is het slimmer om met een 3kwart te beginnen? ik weet als je met een hele begint je het gevoel vaak niet lang kunt volhouden.

Groeten Jim :)

Ybez

Experimenterende gebruiker
ik had weer eens teveel geblowed wat dus niet werkt voor mij)
Blowen heeft geen invloed op het xtc gevoel dit kan het alleen lichtelijk versterken.
witte haaien (200ml).
pillen kunnen geen ml's bevatten, denk dat je mg's bedoelt :)

Mijn vraag: Zou ik gewoon weer moeten beginnen met een half of is het slimmer om met een 3kwart te beginnen? ik weet als je met een hele begint je het gevoel vaak niet lang kunt volhouden.
200 mg is veel,
begin met een halfje, je kan als je het echt daarna niet begin te voelen na 1,5 uur nog een kwartje bijnemen ( niet accuraat, maar ik ga van gemiddelde kg's en cm's uit.

Groeten Ybez! :mrgreen:

harry123

Bewuste gebruiker
Voor een keer kan dat geen kwaad.
Ik zou je pillen wel laten testen, kan me nog vervuilde witte haaien herinneren, en kleine kans dat er 200 mg in zit eerder 120 ofzo.als dosis gewoon 1.5 a 2 mg per kg nem.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zou gewoon een halfje nemen, waarom wil je meer in één keer nemen als je vorige ervaring goed was?

MIA-1985

Wijs gebruiker
Heey,

Je moet je ptje sowieso maar eens laten testen, want ik durf er vergif op in te nemen dat er géén 200mg inzit, maar een stuk minder of zelfs een andere stof dan (alleen) MDMA.

Als je eraan kan komen ga je beter voor de bekendere pillen die momenteel in omloop zijn.
Bijv. witte Nintendo's, paarse party flocks of Mortal Kombats (Rode draken). Zijn allemaal zo rond de 200mg overigens. Neem een halve en die voel je echt wel hoor, zeker als je het nog niet vaak gedaan hebt.

Bovenaan