Xtc vervanger?

Hallo,

Ik heb nu een paar keer XTC gedaan en dit is mij erg goed bevallen. Nu merk ik aan mijzelf dat ik snel geneigd raak om op ieder festival te gebruiken, maar als ik dit te vaak doe dan gaat dit natuurlijk ten koste van het ‘plezier’ van XTC.

Nu had ik het hier laatst met mijn vrienden over en zij gaven aan om 4mmc te gebruiken als vervanger. Het zal dan allemaal minder euforisch zijn, maar beter voor je serotonine voorraad.

Mijn vraag is of het inderdaad klopt dat ik 4mmc als vervanger van XTC kan gebruiken, zonder dat dit uiteindelijk ten koste zal zijn van het ‘plezier’ van XTC. Of als jullie iets ander voorstellen hoor ik dit ook graag!

Laatst bewerkt:

Rtby

Experimenterende gebruiker
4MMC maakt alsnog aanspraak op je serotonine, bovendien heb je daar veel meer de neiging tot bijnemen van als ik de verhalen moet geloven.
Helaas is alles wat op xtc lijkt toch echt ook een serotonine slurper en zal je alsnog rekening moeten houden met de hersteltijd die daarbij hoort.

Dirkdirk

DF-koning
Hallo,

Ik heb nu een paar keer XTC gedaan en dit is mij erg goed bevallen. Nu merk ik aan mijzelf dat ik snel geneigd raak om op ieder festival te gebruiken, maar als ik dit te vaak doe dan gaat dit natuurlijk ten koste van het ‘plezier’ van XTC.

Nu had ik het hier laatst met mijn vrienden over en zij gaven aan om 4mmc te gebruiken als vervanger. Het zal dan allemaal minder euforisch zijn, maar beter voor je serotine voorraad.

Mijn vraag is of het inderdaad klopt dat ik 4mmc als vervanger van XTC kan gebruiken, zonder dat dit uiteindelijk ten koste zal zijn van het ‘plezier’ van XTC. Of als jullie iets ander voorstellen hoor ik dit ook graag!
Ik vond 6-apb aardig in de buurt komen, maar is duur en vrij lastig te vinden de laatste tijd. Duurt ook een stuk langer dus houd daar rekening mee.

HappyMind

Badass junkie
Ik vond 6-apb aardig in de buurt komen, maar is duur en vrij lastig te vinden de laatste tijd. Duurt ook een stuk langer dus houd daar rekening mee.
Maar 6-apb als extra naast de xtc die to gebruikt is het dan weer geen goed idee. Het is of 6-apb of xtc, als je het mij vraagt

Bovenaan