XTC Verkeersborden?

autodropje

Newbie
Ik heb vaak na xtc ongeveer 1 pil over de avond en van te voren max 3 biertjes dat ik daarna licht halucineer. Als ik terug naar huis ga zie ik vaak verkeersborden aan de weg staan en laatst zelf graafmachines. Als ik dichterbij komt verandert dit naar wat het echt is en dat lijkt er ook totaal niet op. Een paar weken terug had ik ook dat ik dacht dat er grote muur op de weg stond maar dit kwam doordat de weg heel donker was en dat stukje verlicht dit leek vanaf een afstand geel en omhoog te staan als je snapt wat ik bedoel. Heel raar.

Heeft iemand anders dit ook?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Meeste pillen zitten net iets over de normale hoeveelheid die jou lichaam goed kan verdragen. Met nog wat alcohol erbij is het zeker normaal dat je gaat hallucineren. Mensen zien bijvoorbeeld
dranghekkens, mensen met brilletjes, tafels,... Zelf vroeger veel van die gele werklichten en werven zien in de verte die enkel maar een straatlamp blijken of vuilbakken om de 100m langs de weg die er gewoon niet zijn.

Psychedelic-experience

Belezen gebruiker
Ja heel herkenbaar. Typische MDMA ´ooghoek´ hallucinaties. Anders dan bij middelen zoals paddo´s of lsd, waar iets waar je je op focust veranderd terwijl je er naar kijkt. Wat ik altijd heb begrepen, is dat +- 10% van de ingenomen dosis in je lichaam wordt omgezet naar MDA, waar je dus van kan gaan hallucineren.

8️⃣6️⃣

Badass junkie

Tevil19

Bewuste gebruiker
Ja klopt 10% van de MDMA wordt omgezet in MDA wat een flink tripmiddel is. Ik zag in de verte tussnn de bomen een schip en de lantaarn was een lantaarn op het schip. Ik was lingo aan het spelen met een vriend in de ramen van een school. Zonnebrillen heel vaak gezien door de schaduw die onder de ogen valt. Ook hele stukken gras voor steen aangezien. Kerstverlichting in bomen. Katten die achter me aan renden(bleken gewoon stukken schaduw te zijn in hrt gras). Erg verwarrende hallucinaties heb ik ook gehad zoals een normale voetbal als zo'n rubber speelding aan zien en die voelde ook zo aan met mn voeten. Ik zag in de verte iemand lopen die steeds van geslacht veranderde. Bekende vrienden zag ik als oude gerimpelde mannen. En als ik van links naa rechts keek door de hemel kwam er een puntenteller tevoorschijn en hoe verder ik ging hoe meer punten ik haalde. Echt heel erg vage trip. Denk ook wel de hardste die ik ooit heb gehad vergeleken met LSD of 2 CB.

Bovenaan