Hallo, ik ben hier al een tydje lid en ik zou graag myn 1ste trip-report delen met jullie...
Ik ben belg en praat dus ook een beetje dialect dus ik probeer myn mooiste nederlands boven te halen xD. Ook schryf ik met "y" en niet met "ij" hopelyk stoort dit niet xD
Ik had samen met een paar vrienden een avond uit gepland in een discotheek dicht by my thuis in de buurt,
ik had hiervoor ook al gevraagd aan een vriend voor wat xtc'tjes mee te brengen voor my omdat de fuif anders heel zwaar zou zuigen :P ik ben namelyk niet zo'n grote fan van alcohol al begint dit langzaamaan te beteren :P. Dus ik arriveer op de fuif en 15 minuutjes later ook die vriend die myn pille zou meebrengen, effe betaald en direct in toilet kyke wat voor een het waren... Het waren 4 witte ronde Versace's met een breuklyn op de achterzyde. 10 minuutjes later ongeveer kwamen ook myn vrienden aan en ook zy kochten pillen by mynzelfde vriend. ik had een paar biertjes binnen (niet van myn gewoonte want bier is namelyk slecht van smaak in myn ogen, begin hier ook aub niet te proberen om my het tegendeel te bewyzen xD) en besloot om naar het toilet te trekken om er eentje te proberen... By het nader bekyken van die P's (xtc in belgie) zag ik dat deze heel kruimelig waren wat dus wss te wyten was aan te weinig bindmiddel, des te beter :P meer MDA want het waren MDA-pillen
. Dus ja.. korte pyn en gewoon ingeslikt zonder water xD walgelyk... Ik ging dus terug naar de fuif en na een half uur had ik nog geen enkel effect dus besloot ik om nog 2 by te nemen en dus trok ik terug naar toilet.. ( zelfde verhaal als een paar zinnen geleden) en dan na een half uurtje ongeveer werd ik helemaal warm in men maag en begon ik een lichter te worden in myn hoofd, de muziek klonk hemels, elke mens die nog maar naar my keek of my dag zei leek precies of het was myn beste vriend xD er waren ook neon-lampen in de zaal en deze waren overheerlyk om naar te kyken, maar dit werd ik al snel beu en myn keel begon behoorlyk droog te zyn dus besloot ik om nog iets te gaan halen om te drinken (cola in dit geval). Na hevig te hebben gedanst en te hebben genoten van de mensen om my heen begon ik het heeeeel warm te krygen en myn vrienden die ook aan het trippen waren hadden dit ook dus besloten we om effe naar buiten te gaan... Effe sigaretje opsteken buiten ( want binnen roken is verboden in belgie ! klootzakken :P maar in holland is het ook niet zo lang meer tot die wet er by jullie ook komt heb ik gehoord, 1 juni of juli ofzoiets) en genieten van de prachtige maan en de sterren xD... We besloten om terug binnen te gaan en dit lukte my ook tot ik op de portier stootte... "Carte d'identité s'il te plait"... nuja ik was op dat moment nog geen 16 en dus was ik flink genaaid... ik had namelyk geen identiteitskaart by en mocht dus ook niet binnen... Na nutteloze pogingen om te onderhandelen met de portier had ik besloten om dan maar buiten te genieten van myn trip dus nam ik onopgemerkt nog een pil, ik kwam precies sterker en sterker in myn roes en myn lichaam had duidelyk geen zin om te blyven zitten op een debiele omheining van het een of het ander.. dus besloot ik om te gaan wandelen... Ik had ondertussen al 4 pillen op en myn effect werd nog steeds harder.. Recht wandelen was een flinke opdracht op dat moment... Nuja daar moest ik nu niet echt meer op letten aangezien het 1u30 was en iedereen al behoorlyk wat naar binne had gegoten dus begon ik mezelf maar de vrye loop te gunnen en me gewoon laten gaan ( strompelen meerbepaald ). Onderweg zag ik een heel verleidelyke plaats om mezelf op neer te ploffen en dus deed ik dit ook, ik genoot zo hard van alle dingen om my heen maar eigenlyk had ik gewoon zin om thuis te trippen, raar maar waar... Maar toen ik al een tydje zat begon myn maag wat tegen te stribbelen en begon ik me wat slecht te voelen... Ik voelde het al opkomen dus ben ik vlug op een brievenbus gaan zitten van een huis in de buurt van myn zitplaats om daar in de haag over te geven xD. Nuja myn vrienden waren my al aan het bellen en te sms'en omdat ze niet echt wisten waar ik naartoe was gelopen, maar ik had echt totaal geen tikkeltje zin om myn hand te bewegen naar myn broekzak tot dat ze maar bleven bellen en ik er dan toch in sloeg om deze te beantwoorden.. zoals myn vrienden het zeiden maar waar ik me echter weinig van herinner strompelde ik letterlyk tot by hun en leek ik meer op een zombie met groen-blauwe wallen onder de ogen dan op een mens xD. Ik ben er dan toch nog in geslaagd om een pil te krygen van een van myn "vrienden" eigenlyk een persoon die ik amper kende maar waarvan ik toch wist dat hy dealde, en die heb ik dan ook geslikt maar myn effect was al een beetje verminderd tot dat het effect van die laatste pil in werking trad... ik ben terug gaan wandelen ( want ik vond het super fyn om effe te bewegen ) en daar ben ik onderweg op iemand zyn gazon gaan liggen en heb ik niks anders gedaan dan naar de sterren te kyken. Opnieuw had ik dit overheerlyke hemelse gevoel, een beetje te vergelyken met het gevoel van verliefdheid maar dan veel sterker. Ik had echt behoefte aan een meisje dicht by my.. Ondertussen werd ik weer gebeld en opnieuw keek ik er tegen op om op te nemen.. Het was myn vriend die me meldde dat het 3u30 was en dat myn vriend zyn pa ons kwam oppikken.
Zo ik hoop dat ik het niet te slecht deed voor myn 1ste trip-report?
Many more will follow, btw het was niet myn eerste keer dat ik XTC had gedaan maar hy stond wel in een van myn favoriete trips.

Ik ben belg en praat dus ook een beetje dialect dus ik probeer myn mooiste nederlands boven te halen xD. Ook schryf ik met "y" en niet met "ij" hopelyk stoort dit niet xD
Ik had samen met een paar vrienden een avond uit gepland in een discotheek dicht by my thuis in de buurt,
ik had hiervoor ook al gevraagd aan een vriend voor wat xtc'tjes mee te brengen voor my omdat de fuif anders heel zwaar zou zuigen :P ik ben namelyk niet zo'n grote fan van alcohol al begint dit langzaamaan te beteren :P. Dus ik arriveer op de fuif en 15 minuutjes later ook die vriend die myn pille zou meebrengen, effe betaald en direct in toilet kyke wat voor een het waren... Het waren 4 witte ronde Versace's met een breuklyn op de achterzyde. 10 minuutjes later ongeveer kwamen ook myn vrienden aan en ook zy kochten pillen by mynzelfde vriend. ik had een paar biertjes binnen (niet van myn gewoonte want bier is namelyk slecht van smaak in myn ogen, begin hier ook aub niet te proberen om my het tegendeel te bewyzen xD) en besloot om naar het toilet te trekken om er eentje te proberen... By het nader bekyken van die P's (xtc in belgie) zag ik dat deze heel kruimelig waren wat dus wss te wyten was aan te weinig bindmiddel, des te beter :P meer MDA want het waren MDA-pillen
Zo ik hoop dat ik het niet te slecht deed voor myn 1ste trip-report?
Many more will follow, btw het was niet myn eerste keer dat ik XTC had gedaan maar hy stond wel in een van myn favoriete trips.

No offense, haha...