XTC - Tips?

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Howdy great peeps,

Ga morgen na 3-4 jaar geen XTC gebruikt te hebben,
het toch maar nog eens een keer benuttigen.
(Ik heb een groene klavertje 4 & blauwe ronde, weet niet of het iets zegt)

Kan me herinneren dat het wel altijd heel heftig op mij werkte,
en dat het een lange tijd, vroeger, mijn favorite drug was.
Slapen of eten was overigens, vreemd genoeg, nooit een probleem ermee.

Zou ik:
1. Goed eten van tevoren of just niet?
(Als het uit begint te werken neem ik een vitaminepilletje & wat eten met wat wiet)
2. Een halfje & daarna weer een halfje doen, of gewoon 1 & dan klaar?
(Ik zoek vooral naar het euforisch gevoel, dat je meer van muziek geniet enzo)
3. Met maten of alleen spacen?
(Misschien het beste om na zo'n lange tijd het eerst n's alleen te doen?)

Vriendelijke groet,
Mike

Haardroger

Belezen gebruiker
Ondanks dat iedereen anders reageert op een trip mijn persoonlijke voorkeur:
De pillen die je noemt zijn uiteraard open voor suggestie. Niemand weet wat er in zit.
Ik heb even snel gekeken op pill reports maar ook daar staat niets over een vergelijkbare (zelfs dan blijft het open voor speculatie...)

1: Ik vind het fijn om goed te eten. Aangezien ik na gebruik zeker meerdere uren totaal geen honger meer heb, kan het naar mijn mening geen kwaad om een volle maag te hebben.
Ook lijkt het mij geen overbodige luxe om een redelijke bodem te hebben voordat je wat voor drug dan ook gebruikt.
2: Sowieso een halfje en daarna nog 1. Je weet niet wat er in je pillen zit en de kans is dat je veel te hard gaat op een hele. Daarnaast is het gewenst effect vaak al bij een lagere dosis voelbaar. Hoe meer je gebruikt, hoe meer je werkt naar de ongewenste effecten (kaakschaatsen, pupillen waar je een koffiekopje op kan zetten). Wees verstandig en gebruik net als bij alcohol met mate(n).
3: Laatste woord brengt mij bij de laatste vraag. Ik zelf kan er altijd intens van genieten als ik met meerdere gebruikers ben. Ook is dit veiliger omdat je altijd nog voor elkaar kan zorgen (na 3-4 jaar weet je maar nooit hoe het in slaat, al mag je er van uit gaan dat dit goed gaat?).
De keren dat ik alleen heb gebruikt keken mensen mij vrij raar aan aangezien dit in het openbaar was. Omdat ik niets van je setting weet kan ik hier ook niet veel verder op in gaan.

Nogmaals, het blijft bij mij persoonlijke voorkeur al zou ik het tweede punt toch wel ter harte nemen.

Ik sluit af met: Fijne trip :)

Skirre

Bewuste gebruiker
Ik sluit me aan bij Haardroger maar dit:
(Ik zoek vooral naar het euforisch gevoel, dat je meer van muziek geniet enzo)
bereik je inderdaad al bij een vrij lage dosis en aangezien je niet weet hoe zwaar jou pillen zijn zou je net zo goed met een kwart kunnen beginnen in plaats van een halve en daarna een kwart bijpakken; zo heb je minder kans om het record 100 meter kaakschaatsen te verbreken.

Het verschilt natuurlijk per persoon maar ik houd het tegenwoordig bij 2x een kwart mede omdat ik het hallucineren en vaag worden niet fijn vind.

Flink eten 4 uur voor je gaat gebruiken zorgt ervoor dat je energie hebt en nog een bodempje tijdens je trip.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Skirre zei:
100 meter kaakschaatsen

Jezus dit is wel echt voor amateurs.

Ik heb in het verleden goud gewonnen op zowel de 5000 als 10.000 meter.

Tegenwoordig heb ik het allemaal wat beter onder controle :tongueout:

Ben trouwens ook wereldkampioen flesjes knijpen :tearsofjoy:

MeejheM

Badass junkie
als je die tabletjes uit brabant hebt kun je ze beter even laten testen fluisterde een vogeltje daarnet in het park.

Bovenaan