xtc thuis met vrienden?

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo,

ik vermoed dat jullie al meer ervaring hebben als ik daarmee.
kunnen jullie mij zeggen hoe het is om xtc pillen te nemen thuis gewoon onder vrienden. is dat fijn of niet ?

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vind ik vaak nog leuker dan in de discotheek of op een festival. Heeft ook wel wat maar er gaat niets boven een gezellige avond met vrienden.

Lekker muziek luisteren of kleppen.

pascal828

Badass junkie
Ik vind het chiller dan op een feest, dan kun je je echt richten op het love/gevoel. Daarom is het ook leuker om het thuis met je vriend(in) te doen. :wink:

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Het kan misschien fijn zijn als je met vrienden bent die zelf dan ook nemen.

Zelf heb ik een keer thuis als enige twee pillen genomen, terwijl de rest keihard aan de drank zat. Echt heel fijn vond ik dat niet.

Doe mij maar lekker op een festival of een groot indoor feest! Lekker opgaan in de muziek en af en toe een 'boks'/high five/praatje met een onbekende, love it!

HTID

Bewuste gebruiker
Ik krijg een extreem scheve bek van xtc, doe het dus ook het liefste bij iemand thuis. Dan komen er geen mensen vragen of het allemaal nog wel goed gaat, en komt de security je niet van het terrein verwijderen :grin:

supermagneet

Thuis met wat vrienden is zeker een aanrader, zorg wel dat je niet de enige ben die aan de xtc zit zoals overalennergens al aangaf. Zorg er ook voor dat bv je ouders niet thuis zijn (of ze moeten het weten en het goedkeuren) want het is bij veel mensen echt wel goed te zien.

Als je het thuis doet en bv instrument speelt of zingt is dat ook zeker een aanrader :grin:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Thuis met wat vrienden vind ik best wel relaxed. vage gesprekken met elkaar, mischien is een wandeling maken met zn allen. dan ziet de stad er op een één of andere manier er ook anders uit :P vind het wel een aanrader.

UeWEclipse

Ik heb dit ook al vaker thuis met wat vrienden gedaan, en dat beviel zeer goed.

Al moest ik er wel muziek bij hebben, anders vond ik het niet fijn :hearteyes:

soundbass

Heerlijk vooral bij je eigen thuis kun je echt je eigen ding doen.
Vaker gedaan is echt aan te raden. Vooral muziek produceren lukt heel goed mits je niet te veel neemt :grin:

Als we eindelijk weer eens bemachtigd hebben dan genieten we daar thuis van. Heerlijk je eigen omgeving, je eigen dingen doen en los.

Mindfuck

Ik heb het nog nooit thuis gedaan als in in huis, wel vaker met vrienden gewoon ergens in het bos bij een chille picknickspot ofzo. Lekker survivallen, muziek luisteren en peuken roken, knuhuuuuus. Om de een of andere reden heb ik nooit de rust om thuis te blijven, als ik eenmaal wat op heb moet ik naar buiten, lopen, rennen, wandelen!

WappieWappie

Belezen gebruiker
Thuis een pilletje is best lekker ja, met een goeie blow en muziek erbij. :grin: Wel houd ik het 'thuis' het liefst maar bij één pilletje.

Op een feest liever helemaal los gaan op 2 tot 3 pillen :hearteyes:

Distance

Newbie
Ik neem het altijd thuis met vrienden en vriendinnen niet zo druk max 6 personen
anders chil je niet echt !!

op zijn tijd ook op feesten maar op feesten raak je altijd elkaar kwijt ure zoeken spacen of genieten ik snap het ook niet

liever een plek waar je controle over elkaar hebt zo kun je ook ervoorzorgen dat er geen nare dingen gebeuren.

DDeeJay

Belezen gebruiker
persoonlijk vindt ik het zonde voor het thuis te doen

ik voel me veel te energiek ,"dans" :grin: graag en als je even wilt chillen vraag je toch aan een van je vrienden om mee te gaan zitten,even een blokje te lopen
vind het vooral zonde omdat ik sinds kort na een slechte ervaring er altijd liefst 1.5-2 maan tussen laat en dan lijkt me thuis zitten die tijd niet waard .

conclusie als ik thuis zit met vrienden houd ik me liever bezig met andere drugs,alcohol,... dingen om jezelf bezig te houden

Bovenaan