Ik heb een paar dagen terug een xtc pil genomen. Dit doe ik regelmatig in combinatie met ghb en kamagra voor de sex. Dit keer kreeg ik het pakweg twintig minuten na inname heel erg warm, op een onplezierige manier. Eerste voelde ik het vooral rond m'n anus en ook in m'n nek. Later over m'n hele lijf. Vervolgens heb ik zeker vier of vijf uur heel warm gehad (en met tussenpozen ook koud, dat was minder erg, maar toch). Ik was ook heel onrustig en voelde m'n hart bonken. Zoals gezegd, gebruik ik regelmatig, maar dit heb ik nog nooit eerder ervaren. Als ik m'n temperatuur opnam was deze overigens redelijk normaal (36,3), maar het voelde dus of ik heel koortsig was. Ik voelde me totaal niet lekker en ook niet ontspannen.
Weet iemand hoe dit kan? Volgens mij heb ik niets anders gedaan dan anders (gewoon een kamagra erbij genomen). Het waren wel nieuwe pillen, maar een week eerder had iemand anders in mijn gezelschap eenzelfde pil genomen, en die had nergens last van, integendeel, hij gaf aan dat de pil hem niet zoveel deed.........
Rara, hoe kan dit?
Weet iemand hoe dit kan? Volgens mij heb ik niets anders gedaan dan anders (gewoon een kamagra erbij genomen). Het waren wel nieuwe pillen, maar een week eerder had iemand anders in mijn gezelschap eenzelfde pil genomen, en die had nergens last van, integendeel, hij gaf aan dat de pil hem niet zoveel deed.........
Rara, hoe kan dit?