xtc te hard aangekomen

redondo

Newbie
Ik heb een paar dagen terug een xtc pil genomen. Dit doe ik regelmatig in combinatie met ghb en kamagra voor de sex. Dit keer kreeg ik het pakweg twintig minuten na inname heel erg warm, op een onplezierige manier. Eerste voelde ik het vooral rond m'n anus en ook in m'n nek. Later over m'n hele lijf. Vervolgens heb ik zeker vier of vijf uur heel warm gehad (en met tussenpozen ook koud, dat was minder erg, maar toch). Ik was ook heel onrustig en voelde m'n hart bonken. Zoals gezegd, gebruik ik regelmatig, maar dit heb ik nog nooit eerder ervaren. Als ik m'n temperatuur opnam was deze overigens redelijk normaal (36,3), maar het voelde dus of ik heel koortsig was. Ik voelde me totaal niet lekker en ook niet ontspannen.
Weet iemand hoe dit kan? Volgens mij heb ik niets anders gedaan dan anders (gewoon een kamagra erbij genomen). Het waren wel nieuwe pillen, maar een week eerder had iemand anders in mijn gezelschap eenzelfde pil genomen, en die had nergens last van, integendeel, hij gaf aan dat de pil hem niet zoveel deed.........
Rara, hoe kan dit?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Neem dus aan dat je ze niet heb laten testen?

Ik heb het 1 keer ervaren dat het niet zo goed viel de xtc, maar niet zoals jij hier beschrijft. Zou ook niet weten hoe het komt.

Drientje

DF-koning
redondo zei:
Als ik m'n temperatuur opnam was deze overigens redelijk normaal (36,3), maar het voelde dus of ik heel koortsig was. Ik voelde me totaal niet lekker en ook niet ontspannen.
Een normale lichaamstemperatuur is 37,5. 36,3 is onder normaal en zou ik volgende keer erg mee oppassen. MDMA kloot met je thermostaat en dus is het wel oke om je temp bij te houden maar als ik zou zien dat het een graad lager uit kwam dan normaal zou ik lekker een dekentje gepakt hebben. Dekentjes :hearteyes:

En tja, wat het was kan ik niet normaals over zeggen aangezien ik geen ervaring heb met middelen die tegenwoordig in pillen gepropt worden.
Volgende keer maar netjes testen?

CHIASME

Belezen gebruiker
mCPP sowieso, toen ik mCPP had gehad deed het ook niet echt heel veel... was ook redelijk lichte dosering je veolt je wat "tripperig" en misselijk en gewoon niet lekker... maar de een kotst de hele boel onder en de ander vind t nog wel redelijk ook ... maarja gewoon mCPP dus

TESTE DIE PILLELEUh :kots:

redondo

Newbie
Hallo, Bij deze iedereen bedankt die heeft gereageerd op mijn bericht. Ik ben vanmiddag naar een testcentrum geweest om de pillen te laten controleren en het blijkt dus inderdaad om mcpp te gaan en niet om mdma. Hiermee is mijn vraag dus beantwoord. En inderdaad, volgende keer laat ik eerst even een testje uitvoeren........ :)

Bovenaan