XTC snuiven

partyspacer

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Kort geleden kwam ik op het idee om xtc te snuiven, omdat dit veel sneller werkt. Ik heb een pil fijngestampt en opgesnoven. Er komen 5dikke lijnen uit.
Het werkt heel anders dan slikken. Hij slaat niet in en je voelt je veel meer nuchter, alsof het veel minder met je doet.
Ik heb de lijnen in ongeveer anderhalf uur op.

Graag hoor ik jullie ervaringen of tips hierover.

Groet partyspacerrrrrrr :xtc:

caatje

Badass junkie
Uit 1 pil haal jij 5 dikke lijnen? :rolleyes: :tearsofjoy: Ik ga er vanuit dat je klets praat maar als je logisch nadenkt kun je wel nagaan dat als je 5 lijnen over 1,5 uur verdeeld terwijl je normaal de pil in 1 keer doorslikt dat het inderdaad niet lekker werkt.

steelpad

als je 1pil door 5breekt en verspreid over 1.5 uur inname, zal het waarschijnlijk ook minder doen :wink:
Als je het dan toch wilt snuiven gebruik dan MDMA poeder.

Snoepautomaat

Ik heb het een keer gedaan om te proberen. Uit 1 pil 1 dikke lijn gelegd en in 1 keer opgesnoven. Brandde vreselijk en ik liep te springen door het huis, terwijl het branderige verdween werkte de xtc ook. Heviger dan normaal maar ook korter.

Geef mij ze maar gewoon zoals ze bedoeld zijn. Het hevigere effect is wel leuk, maar de kortere duur en het vreselijke branden heb ik daar niet voor over.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Lijkt mij dat je er een ernstige beschadeging aan over kan houden :openmouth:

geen last van je functie om dingen te kunnen ruiken aan over gehouden ?

partyspacer

Dat branden dat heb je met speed net zo erg... Verder leek het me wel een leuk expiriment. Als ik slik valt altijd pas na ongeveer een uur, ik had geen zin om daar op te wachten, daarom. Was een vrij grote pil, dan zou toch wel meer dan een kwart gram zijn, ik denk ongeveer 5 lijnen. Dat vind ik te veel om in een keer te snuiven.
Ik vindt het effect gewoon niet te vergelijken, ik had verwacht dat het veel heftiger zou zijn. Een pil wordt in je maag ook afgebrokkeld, je krijgt hiermee dus ook niet alles in 1keer in je bloed. De volgende keer gewoon weer slikken dus :grin:

Snoepautomaat

Ik vond het veel en veel erger dan met speed. Volgens mij heb ik destijds nog een foto van die lijn gemaakt, even kijken of ik hem kan vinden.

Bscw

Belezen gebruiker
Fuck snuiven met xtc werkt 't volgens mij amper,
had 't een keer gedaan omdat ik tog net en zak met 5
pillen had, dus ik probeerde 't mja..na die 1ste lijn
d8 ik echt nooit meer fok dat.

L

Lid 6909

Gast
het werkt net zo goed, alleen korter als je het snuift. en je neus gaat eraan!

Snoepautomaat

Het waren 2 lijnen die ik naar binnen had gewerkt, zie hier:

takala

Bewuste gebruiker
Pure MD snuiven kan'k best begrijpen, doe ik zelf ook. Maar al die zooi die ze in een pil steken om het er te laten uitzien als een pil -denk maar aan vulmiddel, glansmiddel en een kleine hoeveelheid lijm- zou ik niet door m'n neus willen halen.
verder veel plezier ermee :grin:

TrippyShit

Badass junkie
^ Lijm? LOL .. Volgensmij gebruiken ze daar bindmiddel voor. Ook niet lekker om in je neus te hebben lijkt mij. Maar is weer wat anders dan lijm he :P

troebadoer

Bewuste gebruiker
Maat van mij heeft een keer mdma kristallen gesnoven, maar dan wel helemaal fijngestampt. Hij snoof een lijn en viel naar achteren terug in de bank. 10 minuten lang was hij in zijn eigen space en toen hij weer overeind kwam begon hij te vertellen dat hij in een andere wereld was beland.

Naar mijn mening vond hij het niet zo heel chill trouwens :rolleyes:

Bcore

Newbie
Nog nooit geprobeerd.
Ik slik ze wel.
Vrienden van mij hebben 't wel gedaan, die hadden ook zo'n enorm branderig gevoel in hun neus, en het doet gewoon pijn.

Windhoos

Ik snap dat dus echt niet. Scheikundige studiepikjes maken het in pilvorm en dan denken een paar amateurtjes (niet kwalijk bedoeld hoor) hun bevindingen door de plee te moeten spoelen en het totaal anders te gebruiken dan waar het voor bedoeld is. Gewoon slikken die pillen dus.....

geox

Bewuste gebruiker
Fijn gestampte kristallen zijn wel te snuiven, heb het al zien gebeuren en al 1x zelf geprobeerd in combinatie-lijn met speed, het werkt wel ja..

Debris

Bewuste gebruiker
geox zei:
Fijn gestampte kristallen zijn wel te snuiven, heb het al zien gebeuren en al 1x zelf geprobeerd in combinatie-lijn met speed, het werkt wel ja..
Een heel klein beetje mdma doorheen je speed, zodat 't een beetje doet blinken.
Eens gedaan en vond 't niet interessant.

painwave

Newbie
Hallo,

Kort geleden kwam ik op het idee om xtc te snuiven, omdat dit veel sneller werkt. Ik heb een pil fijngestampt en opgesnoven. Er komen 5dikke lijnen uit.
Het werkt heel anders dan slikken. Hij slaat niet in en je voelt je veel meer nuchter, alsof het veel minder met je doet.
Ik heb de lijnen in ongeveer anderhalf uur op.

Graag hoor ik jullie ervaringen of tips hierover.

Groet partyspacerrrrrrr :xtc:

het werkte voor mij niet echt na 1 xtc pil te snuiven maar was toch benieuwd naar reacties vandaar dat ik even kom kijken!
ik snoof de pil in 1 keer op maar merkte meer focus dan een high en me pupillen waren normaal, weet niet of dit normaal is aangezien ik nogal een verleden had maar toch was t al minimaal 5 jaar geleden dat ik iets had gedaan ...ik denk ik doe s gek... halve geslikt hele gesnoven was waarschijnlijk rommel....ik raad ook af om te snuiven daar zijn veiligere middelen voor! succes voor toekomstige lezers veel plezier! heb wel ervaring met goede xtc speed mdma coke ghb paddos weed en uhm gbl? of glb en verschillende kliks van t jaar 2k+ maar gebruikt zoals t hoord enigste wat ik hiervoor gesnoven had was pure mdma coke en speed(vrienden van me meer waaronder qetamine maar ik wou dat niet)

Laatst bewerkt:
Bovenaan