XTC & Serotine!

Flashh

Newbie
Heb even snel een vraagje over het serotine gehalte en het gebruik van mdma:
Ik had zaterdag wat pillen gekocht enja ik dacht ik test ze eff dus direct eentje gepakt... was wel een grote fout want had pas 2min erna door dat ik fkn stoned was en heb de rest van de dag nog gepaft! Die avond steek ik er nog 2 om het effect eens deftig te zien enja ik voelde het wel maar niet zo hard. Zondag: 2 pilletjes ook amper effect....
Nu deze middag eentje genomen enja daar voelde ik dus echt NIETS van... En nu heb'k er 3 in en nu twijfel ik toch wel, heb ik nu brol pillen? Of is m'n zo genaamde serotine gewoon WEG en heb ik geen effect meer van MDMA? :confused:
Alvast bedankt voor diegenen die zo snel mogelijk antwoorden!!

ps. Voor de geintresseerden ik kom van Antwerpen en de pillen zijn Groene Appel's

acidboy

Badass junkie
Jezus, met zo'n tekst is het moeilijk om serieus antwoord te geven op je vraag...

Ik ga m'n best doen.

Feit is dat je er bij gebruik van MDMA (veel) serotonine vrijkomt, waardoor je dat echte love gevoel krijgt. Als je vaker achter elkaar gebruikt en je lichaam niet de kans geeft om te herstellen van die dip in het serotonine gehalte, (want ja, datgene wat is vrijgekomen, zal weer weggaan, en dan blijft er een leegte achter :) ) dan is de kans dat je een wat minder 'love gevoel' krijgt bij de volgende keer slikken.

Maar je zal nog wel wat van je pillen blijven voelen, namelijk gewoon de energie en het strak staan. Alleen het verliefdheidsgevoel neemt af. Wanneer heb je voor het laatst geslikt? Als je de maanden hiervoor elk weekend lekker ging... ja, dan is het wel logisch allemaal. Als dat niet het geval is en dit was de eerste keer weer in een half jaar ofzo, dan heb je misschien wel kutpillen ja...

En verder ben ik van mening dat je écht een rund bent, dat je twee minuten nadat je die pil slikt 'er achter komt dat je stoned bent en al de hele dag aan het paffen bent' .... ??

Je komt over als een niet echt ervaren en met name niet echt ingelezen gebruiker, I suggest you do something about that, the last part I mean.

Lauu

Badass junkie
honingolie zei:
riflexz zei:
Bestaat dat niet een xtc pil met mdma + serotine erin? Dat zou pas zalig zijn :hearteyes:

waar kan ik mijn nominatie voor domste DF-er opgeven?

volgens mij hebben wij een winnaar! Honingolie! de ijskast is af te halen bij mij thuis mits u met de fiets komt :P

misschien een nieuwe categorie voor de DF Awards?

Bovenaan