XTC & Ritalin

Beste mensen, ik had al een topic geplaatst over hoe lang ik anti antidepressiva neem en dat met xtc en dat ging tot nu toe altijd goed. Ik neem mijn medicatie niet samen in met de xtc en uit ervaring weet ik dat het goed gaat. Alleen heb ik nu een probleem bij mij is nu sinds kort ontdekt dat ik add heb en daarvoor slik ik nu ritalin begin dosis 5 mg dus niet hoog. Ik zou nu graag willen weten hoe het nu zal zijn als xtc zal nemen zal dat nu anders zijn omdat ik dagelijks ritalin in neem wat zijn de veranderingen en volgens een vriend van mij krijg je nog veel erge hartkloppingen in bed klopt dat? Bedankt voor het lezen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

fly--

Bewuste gebruiker
Ik kan niet zeggen hoe het i.c.m. werkt.
Maar ik heb ook ADD, alleen ik slik mn ritalin niet meer, maar ritalin is wel iets wat je opzich wel 1 of 2 dagen niet kan nemen. Dus dat zou je kunnen doen voordat je aan de X gaat.

fly-- zei:
Ik kan niet zeggen hoe het i.c.m. werkt.
Maar ik heb ook ADD, alleen ik slik mn ritalin niet meer, maar ritalin is wel iets wat je opzich wel 1 of 2 dagen niet kan nemen. Dus dat zou je kunnen doen voordat je aan de X gaat.

Dankje wel maar je merkt niet heel erg veel verschil toch?

fly--

Bewuste gebruiker
xmissanoniemxx zei:
fly-- zei:

Je bedoelt de werking van X i.c.m. het feit dat je ADD hebt?
Nee ik merkte niet veel verschil t.o.v. anderen. Alhoewel dat wel lastig te zeggen is natuurlijk aangezien iedereen het op zijn eigen manier beleefd.
Van xtc ging ik gewoon lekker hard, net als iedereen.
Speed daarin tegen word ik niet echt leip van [of het moet écht goede zijn maar dan moet ik ook redelijk wat wegsnuiven]. Maar meestal word ik daar helder en licht van. Niet wazig en leip. Maar alsnog wel een lekker gevoel hoor (:

fly-- zei:
xmissanoniemxx zei:
fly-- zei:

Je bedoelt de werking van X i.c.m. het feit dat je ADD hebt?
Nee ik merkte niet veel verschil t.o.v. anderen. Alhoewel dat wel lastig te zeggen is natuurlijk aangezien iedereen het op zijn eigen manier beleefd.
Van xtc ging ik gewoon lekker hard, net als iedereen.
Speed daarin tegen word ik niet echt leip van [of het moet écht goede zijn maar dan moet ik ook redelijk wat wegsnuiven]. Maar meestal word ik daar helder en licht van. Niet wazig en leip. Maar alsnog wel een lekker gevoel hoor (:

Jaa ik heb laatst voor het eerst speed gebruikt in een capusule hoor en dat werkte rustig in en ik kon goed nadenken ging nie echt veel van spacen hoor maar was wel relaxed van pillen ga ik bijna nooit echt hard tenzij er weinig speed in zit maar ja omdat ik nu pas ritalin slik ben ik natuurlijk bang voor een andere werking maar zoals je al zei is voor iedereen anders maar volgensmij een vriend van mij die ook add heeft als hij dan xtc gebruikt en savonds op bed ligt heeft hij last van ziekelijke hartkloppingen dat zelfs zijn bed beweegt heb jij daar ook last van?

fly--

Bewuste gebruiker
xmissanoniemxx zei:
volgensmij een vriend van mij die ook add heeft als hij dan xtc gebruikt en savonds op bed ligt heeft hij last van ziekelijke hartkloppingen dat zelfs zijn bed beweegt heb jij daar ook last van?

Ik wou eerst keihard 'nee' zeggen, maar moet zeggen dat ik dat toch 1x heb gehad.
Niet zo erg dat mn hele bed bewoog [nouja sliep op een matras] maar wel dat mijn hart wel redelijk bonste. Maar dat heb ik ook 1x gehad, en dat was de 1e x dat ik XTC gebruikte, dus misschien heeft het daar ook mee te maken. Daarna heb ik het nooit meer gehad. En ik zou ook niet zo goed weten waar dat aan ligt.

fly-- zei:
xmissanoniemxx zei:
volgensmij een vriend van mij die ook add heeft als hij dan xtc gebruikt en savonds op bed ligt heeft hij last van ziekelijke hartkloppingen dat zelfs zijn bed beweegt heb jij daar ook last van?

Ik wou eerst keihard 'nee' zeggen, maar moet zeggen dat ik dat toch 1x heb gehad.
Niet zo erg dat mn hele bed bewoog [nouja sliep op een matras] maar wel dat mijn hart wel redelijk bonste. Maar dat heb ik ook 1x gehad, en dat was de 1e x dat ik XTC gebruikte, dus misschien heeft het daar ook mee te maken. Daarna heb ik het nooit meer gehad. En ik zou ook niet zo goed weten waar dat aan ligt.

Bedankt voor je advies ik ben alleen een beetje bang voor ziekelijke hartkloppingen maar dat is logisch ik ga het vrijdag gebruiken dus dan ik ook mijn ervaring op forum zetten. Nogmaals bedankt voor je advies :)

fly--

Bewuste gebruiker
xmissanoniemxx zei:
Bedankt voor je advies ik ben alleen een beetje bang voor ziekelijke hartkloppingen maar dat is logisch ik ga het vrijdag gebruiken dus dan ik ook mijn ervaring op forum zetten. Nogmaals bedankt voor je advies :)

Niet bang zijn (:
Als je gewoon met een lage dosis begint, kan er echt niet zoveel gebeuren!
En ik moet zeggen, ik heb er ook wel eens last van [gehad] zonder drugs.
Maar heel veel plezier gewenst, enne, ik kijk uit naar het report! (:
&graag gedaan!

Jaa ik ben een beetje bang als het gaat om mijn leven kijk ik geniet van de drugs maar er zijn altijd risico's en vooral als je medicijnen gebruikt. Daarom wil ik graag liever alles erover weten zodat ik mijn keuze ook wat makkelijk maak. Ik ga morgen dus gebruiken en ik hoop dat het goed gaat ik weet niet of ik vandaag wel of niet ritalin moet innemen wil wel zeker weten dat het goed gaat maar ja dat kan je denk ik nooit 100% zeker weten.

Bovenaan