• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC [Reportje] Avatar en Mayonaise

Xtsee

Newbie
Zaterdag 10 September 2016.

Ik (v, 1:sunglasses: heb samen met een vriendin (Q) (v, 20) naar een Festival in Groningen geweest. Het begon om 13:00 uur en duurde tot 23:00

Mijn vriendin had voor zichzelf wat hasj/wiet meegenomen en ik anderhalve pil die ik via-via heb gekregen. (getest en wel)

15:13 We spreken eerst af op het station en stappen samen in de trein richting Groningen. De sfeer zat er al lekker in, in de trein.

16:00 We komen aan bij het festival en horen de muziek al in de verte. Tijdens de korte wandeling naar het terrein, steekt Q nog even een joint op om lekker in de sfeer te komen. Na ongeveer 5 minuutjes zijn we naar binnen gegaan, hebben we een kluisje genomen en zijn we het terrein gaan verkennen.

17:00 Mijn bedoeling was om later op de avond te beginnen met de pillen maar ik kon niet wachten en nam het eerste kwartje.

17:45 We lopen wat heen en weer, van stage naar stage, waarom duurde het zolang voordat ik iets voelde? Anders was het na 20 min / 30 min al raak, maar goed lekker doordansen dan komt het vanzelf. Q ging ondertussen rustig verder met haar joints.

18:00 ik nam nog het laatste halfje erbij. Ik kreeg het wat warmer na een tijdje. Q kreeg trek dus heeft ze wat eten gehaald en zijn we aan tafel geschoven bij twee jongens. Een hele tijd mee gepraat, ik wist dat de pil elk moment kon inslaan.

18:40 Ik bleef maar praten er kwam geen eind aan, Q vond het alleen maar leuk en moest lachen van al mijn opmerkingen. Het ging van het een naar het andere. Van de mayonaise aan een jongen zijn handen tot de auto van zijn moeder… Vraag mij niet waarom!

19:00 Ik had het gevoel alsof ik uit mijn ogen stapte (?) Alsof mijn lichaam nog op de het bankje zat en ik er buiten. Ik draaide mij om op het bankje en keek even lekker naar de lucht. Wat was die mooi. Z’n blauwe lucht heb ik nog nooit gezien. Ik voelde mij (serieus.. haha) net avatar (ja.. die animatieserie) Ik stuurde de wolken aan met mijn ogen en stootte vuur uit de festival tent (Die had rode bliksempatronen). Ik kon alleen maar kijken.. kijken en blijven kijken.

19:00/19:15 Ik had de hoogste piek van mijn pil bereikt en ik was klaar om los te gaan. Zodra ik de tent in liep werd ik 1 met de muziek. (Het volgende nog nooit mee gemaakt na 3x xtc te hebben gebruikt) Ik liep precies op de maat van de muziek, ik hoorde niemand meer om mij heen alleen die heerlijke harde techno-klanken in mijn hoofd. Ik bewoog langzaam naar links en naar rechts, ogen dicht, zodra ik mijn ogen op deed werd alles draaierig waar ik alleen maar gelukkig (en en beetje psychisch) op kon glimlachen.
Mijn armen voelde heerlijk licht aan. Ik was in mijn eigen wereldje. Q ging nog steeds lekker met haar joints en genoot ook lekker mee van de muziek.

20:00/21:00 (Geen besef van tijd meer gehad)
Opeens ongelofelijk zin in een lolly… Waar kon je die krijgen? Ik vroeg nog aan iemand waar zij ze vandaan had, maar ze had ze gekregen.. Hmm.. Dan maar verder zoeken. Na ongeveer 10 minuten had ik dan eindelijk die lolly waar ik naar uit keek.

22:00/23:30 Helaas had ik maar 3kwart meegenomen en voelde hoe het gelukkige gevoel langzaam wegvaagde, heel apart, alsof ik terug werd gezogen naar de realiteit.. Was een vreemd gevoel, (ook nog nooit gehad).

Gelukkig lette Q op de tijd zodat wij de trein naar huis gewoon konden halen. In de trein alleen nog zitten staren met grote ogen, de avond was voor mij voorbij.

______

Ik heb een hele lekkere avond gehad, alleen was het terugkomen “naar de realiteit” heel erg jammer en een wat rottig gevoel, ik wou door! Volgende keer maar voldoende meenemen zodat het lekker gevoel door kan gaan tot het eind.

ooscaar

Wijs gebruiker
Zo was beter hoor, xtc bijpakken had je echt niet die euforie terug gegeven. Op zo een moment zit het er gewoon niet in, en je kunt er niet uithalen wat er niet in zit.

Bovenaan