XTC op een feestje... Met rollercoasters!

Flashh

Newbie
Oké dus, nu is er een feestje in Bobbejaanland deze zondag 31/08 (genaamd: Adrenaline, is een gewoon Hardstyle/Tek/Hardcore/... feestje, maar dan IN Bobbejaanland zelf :grin:)! Was dus bezig met een maat van me en hij zei: ja je moet zeker geen pillen pakken want als je dan in één van die rollercoasters stapt ga je echt fout en ongelooflijk hard gaan blablabla...

Maarja nu vroeg ik me af is dit nu waar? En als ik dan iets zou willen nemen om strak te staan is het dan beter om speed te nemen :confused:

Grtz, -F

MetaalKonijn

Badass junkie
Als je dat niet voor jezelf kan bepalen, zou je wellicht beter met de hele teringzooi kunnen ophouden, in plaats van dergelijke achterlijke vragen op een forum te plaatsen, sherlock.

tomz0r

Badass junkie
XTC en Speed zijn allebei amfetaminen, en verhogen de hartslag. Als de schrik van die attracties erbij komt lijkt dat me niet echt goed voor je hart.

troebadoer

Bewuste gebruiker
Schrik van de attracties?

Ik weet zeker dat er op dat feestje mensen op de XTC zullen gaan.
Pak gewoon lekker een pil, ga je toch gewoon niet in de achtbanen ?

Flashh

Newbie
MetaalKonijn zei:
Als je dat niet voor jezelf kan bepalen, zou je wellicht beter met de hele teringzooi kunnen ophouden, in plaats van dergelijke achterlijke vragen op een forum te plaatsen, sherlock.

WTF bedoel je daar nou mee? Ik weet ook wel amfetaminen en XTC je hartslag verhogen maar nu vraag ik me af of dat nu zo erg is als je in een rollercoaster stapt, echte 'schrik' heb ik niet maar het kan toch dat om een of andere reden je het toch niet zou mogen doen?

Debris

Bewuste gebruiker
't Zal iig niet goed voor je hard zijn.
Mentaal zul je die xtc ondertussen wel vergeten zijn.
Denk trouwens niet dat ze tandenknarsende kinders in de achtbaan laten :grin:.

Wel geinig feestje, misschien dat ik eens ga kijken als ik zondagochtend niet kan slapen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pep of pillen in de achtbaan lijkt me wel vet, gewoon doen. Tenzij je rare ziektes hebt die je bang maken voor achtbanen, dan niet.

Bovenaan