Xtc na 10 dagen

opiat junkie

Experimenterende gebruiker
Ik weet dat het beter is om minstens 6-8 weken te wachten met mdma en het liefst 3 maanden(wat ik altijd doe), maar ik heb dus dit feestje komende week en het is dan 10 dagen na de vorige keer, heeft iemand ervaring met zo snel mdma achter elkaar te doen? Ben wel van plan daarna langere tijd rustig aan te doen

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Het is bij mij wel eens voorgekomen dat et maar een week tussen zat.
In de dagen die er tussen zitten goed supplementen nemen die de serotonine weer aanvullen en eventueel ietsjes hoger doseren (ik zou eerst je gebruikelijke dosering nemen en na een uurtje bijpakken als dat nodig is).
Ik had gewoon een goede ervaring.
Ik moet er misschien wel bij zeggen dat het bij mij twee keer huiskamer setting was.
Wat je eventueel ook kan doen is voor een analoog gaan 6apb of 5mapb. Advies van aanvullen blijft dan alsnog wel van kracht.

OtherShore

Badass junkie
Over speed zei je laatst dit:
Ik koop een keer per zes weken een zakje van 5 gram en daar doe ik dan 2 weken mee
Afgelopen zondag had je dit allemaal op:
Codeïne, oxycodone, speed en 3-mmc
Dus wel opvallend dat je je dan zorgen maakt over de drie-maanden regel ten aanzien van MDMA.

Eind jaren 1990/begin jaren 2000 kende mensen de drie-maanden regel nog niet. Velen (waaronder ik) gebruikten in die tijd elk weekend MDMA/XTC. Op een gegeven moment gaan de effecten dan wel achteruit, maar niet na één keer. Dus mijn inschatting is: je gaat je na 10 dagen prima vermaken.

Ongezond is het wel. Maar ja, dat zal je, gezien je drugs dieet, weinig uitmaken.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat het wel kan. Goed eten, gezond, voldoende uitgerust zijn. Niet teveel pakken en niet bijnemen, rustig aan Chill gaan.
Ik doe alléén thuissetting, maar hoe en waar je het ook doet, je empathy-potje zal wel zo goed als leeg zijn daarna.

Njoy!

Bovenaan