XTC met 2CB zelfde als mdma?

Tufnut

Badass junkie
2CB is wat anders dan mdma, maar bij een lage dosis (tot 15 mg) lijkt 2cb wel wat op mdma, Daarna wordt het meer trippy.
De vraag is alleen of pillreport je van juiste info verschaft. Wil je het zeker weten wat er in je pillen zit, laats ze dan testen bij de testservice.

dr0gz

Experimenterende gebruiker
Maar wat zijn nou de schadelijke effecten van 2CB en waarom is het verboden in 1997?
Die info kan ik nergens vinden...

Het werkt niet zoals mdma dat je serotonine level helemaal wordt uitgeput, waarom is mdma dan populairder dan 2cb?

Tufnut

Badass junkie
Tja waarom zijn bananen krom?

Xtc heeft een ander, blijkbaar populairder effect. Het is ook mijn favo. Als ik tussen deze twee moest kiezen dan wist ik het wel.

dr0gz

Nah 2cb is troep man, mdma is véél beter.
Had gister in hardewijk een kwartje genomen, voelde niks, half uur later nog een kwartje, voel ik nog steeds niks. Toen maar nog een halve en nog een halve en toen eindelijk gingen de gezichten een klein beetje vervormen van mensen. Ook echt minimaal wat ze gingen vervormen, ze leken alleen wat bozer.

helemaal 0,0 mdma gevoel, ook toen ik het kwartje nam en het halfje in het begin.

geef mij maar mdma :rock:

Tufnut

Badass junkie
Je hebt het effect van 2cb nog niet echt mogen voelen. Een zinnige conclusie kun je nog niet trekken.

Tufnut

Badass junkie
Je hebt het effect van 2cb nog niet echt mogen voelen. Een zinnige conclusie kun je nog niet trekken.

Tufnut

Badass junkie

Tufnut

Badass junkie
Zo dan! een driebubbelpost!! Ik dacht dat je niet zo snel kon posten na je laatste bericht??

dr0gz

Tufnut zei:

Hoezo niet?

begon met kwartje
toen halve
toen hele
toen nog een hele

Heb elke dosis gehad denk ik toch zó', behalve de laatste.
Geen effect 0 - 5 mg
Licht effect 5 - 15 mg
Normaal effect 10 - 25 mg
Sterk effect 20 - 50 mg

Tufnut

Badass junkie
Ligt er sterk aan hoe sterk je pillen waren. het echte trip effect begint pas vanaf ongeveer 15 mg en veel pillen bevatten maar 6-10 mg. Bovendien schijnt bijnemen met 2cb niet altijd even effectief te zijn. Dit weet ik niet uit eerste hand en dus weet ik het niet zeker. Ik weet wel dat je duidelijk onderscheid had kunnen maken tussen 2cb en mdma als je beide goed ervaren had.

Bovenaan