xtc mee op reis

mikedutch

Newbie
Ik ga aankomend weekend effe lekker uit mijn dak in Moscow bij Armin....
En ja, daar hoort een pilletje bij. Nou moet ik toegeven dat ik niet iemand ben die regelmatig drugs mee de grens over neemt. Maar ik wil wel graag deze avond een xtc pil tot mij nemen.
Slechts één pil.... waar hebben we het over ? Maar ja, mensen in het buitenland denken daar vaak anders over. TIPS ????? Niet doen ??? wel doen, en dan ?????

Mijn persoonlijke mening is absoluut niet doen, zoals je zelf al zegt denken ze er in andere landen al heel anders over :wink:
Misschien een extreem geval maar ik heb op mijn 16e als jong meisje een keer 5uur in verhoor gezeten omdat ik 'een liquid goedje' in mijn koffer had zitten, moest alles behalve ondergoed uittrekken e.d., wat het geval was dat ik voor mijn grootouders wat maple sirop had meegenomen, een typisch goedje uit Canada wat ze hier niet hebben, en vergeten was dat aan te geven en het bij een winkel had gekocht i.p.v. op het vliegveld..

Wat ik hiermee bedoel is, als ze in andere landen zoveel moeite doen en vooral omtrendt bepaalde zaken zo ontzettend streng zijn, waarom het dan doen? Is celstraf riskeren echt op te wegen tegen die 4 uurtjes plezier in een stad die je niet kent?

mikedutch zei:
Ik ga aankomend weekend effe lekker uit mijn dak in Moscow bij Armin....
En ja, daar hoort een pilletje bij. Nou moet ik toegeven dat ik niet iemand ben die regelmatig drugs mee de grens over neemt. Maar ik wil wel graag deze avond een xtc pil tot mij nemen.
Slechts één pil.... waar hebben we het over ? Maar ja, mensen in het buitenland denken daar vaak anders over. TIPS ????? Niet doen ??? wel doen, en dan ?????

Ik zou het gewoon niet doen. Rusland is een ander verhaal dan Nederland.

it'sme

Belezen gebruiker
Niet doen idd! Grote kans dat je niet gepakt wordt, maar als je gepakt wordt.......... Nederland kom je met veel weg, worden je pilletjes afgepakt, misschien nog een paar vraagjes. Maar in andere landen? Je kunt meekomen en je spreekt de taal niet...........

Genieten van een feest kan ook zonder drugs :wink:

mikedutch

Newbie
Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties. Ik moet zeggen dat ik wel twijfelde, maar uiteindelijk heb ik het niet meegenomen. Ik kom regelmatig in rusland en ik wilde eigenlijk niet riskeren dat ik nooit meer een visum zou kunnen krijgen. Ik snap heel goed dat als ze me in rusland pakken met zo'n pil, al is het er maar één, dan is het visum inleveren en je krijgt er nooit meer een.
Dat was het me niet waard. Ik dacht, dan pakken we toch gewoon een paar lekkere wodka's....
Maar ja, ik had er effe geen rekening mee gehouden dat het een kompleet ALCOHOL-VRIJ feest was. Alleen redbul, cola en water.... en eten.... een lekker appeltje.
Ík kan me niet meer herinneren dat ik zo gezond een zaterdagavond heb doorgebracht.
Maar desondanks helemaal uit mijn dak gegaan met die maffe russen.... en natuurlijk op goeie muziek van Armin.

it'sme

Belezen gebruiker
goed zo! Zo zie je idd maar dat er geen drugs of alcohol nodig is om een goed feest te hebben!

Paddo100

Bewuste gebruiker
Volgende keer gewoon in een zak snoep stoppen die je zelf heb geschept bij de etos. Da vinden ze nooit

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Paddo100 zei:
Volgende keer gewoon in een zak snoep stoppen die je zelf heb geschept bij de etos. Da vinden ze nooit

Zou er niet zeker van zijn persoonlijk. Drugshonden ruiken dat zo lijkt me..

Paddo100

Bewuste gebruiker
25tolife zei:
Paddo100 zei:

Zou er niet zeker van zijn persoonlijk. Drugshonden ruiken dat zo lijkt me..

Ik heb het op die manier vaak zat gedaan. Gewoon in je handbagage doen. deze wordt gecontroleert door een scanner waar ze dit nooit kunnen zien. Die drugshonden, laten ze alleen de koffers controleren.

Sowiezo zijn er bijna geen drugshonden die die koffers controleren. Alleen op die hoge risico vluchten uit curacao, suriname e.d.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Domme, domme adviezen. Gewoon niet mee nemen en lekker in je eigen land gebruiken.
Smokkel vinden ze niet echt vet :wink: (Als ze je pakken)

Bovenaan