XTC / MDMA

Pebbles

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen woensdag 1,5 pillen MDMA genomen en ik vond het serieus geweldig.

Ik ben dus een studente van 19 jaar en ik gebruik verder speed. Maar dat is niet voor drugs, ookal is het wel drugs, maar het is om rustig te worden omdat het blijkt dat ik ADD heb, maar er moet nog een diagnose gesteld worden. Ik gebruik het niet in combinatie met MDMA.

Anyway, mijn punt. Ja, XTC. Het was serieus geweldig.
Ik nam de eerste rond kwart voor 12 met een vriendin, 180mg, deze begon half 1 ineens bam in te slaan. Het was serieus geweldig. Ik was dus op mijn (studenten)kamer en alles was mooi. Mijn kamer werd ineens heel verlicht, mijn lamp vond ik mooi, ik vond iedereen lief, hield van de wereld en mijn lamp 'danste' op de beat mee van mijn muiziek. Toen we nog de andere helft innamen, voelde ik hem eigenlijk niet inslaan. Volgens mij was het effect er nog wel. Ik weet niet precies hoe dat zit.

Maar mijn kamer kreeg alle kleurtjes, mijn lamp was schitterend, kleuren gingen versterken, als ik naar beneden keek en dan omhoog leek het net alsof er extra veel licht door mijn kamer heen ging, mijn lamp was een mediaplayer zegmaar en die vriendin van mij was oranje.
Later toen we probeerden te slapen, al sla je me dood hoelaat, ging ik nog hallucineren. Ik dacht serieus dat er een iPad doos boven haar hoofd zweefde, maar ik had door dat het nep was. Het was heel vreemd maar ik vond het allemaal heel fascinerend om het mee te maken.
Ook droomde ik terwijl ik wakker was? Maar wanneer ik wat zei werd ik 'wakker' en wist ik dat ik 'droomde'. Bijvoorbeeld dat we op de PlayStation MW3 aan het spelen waren en overtuigd was dat we het echt aan het spelen waren.
Mijn bijwerkingen waren verder; knarstanden (kauwgom gebruikt daarna) en gewoon water drinken. Roken deed ik niet, terwijl ik normaal wel rook.

Volgende week gaan wij het dus doen in de stad. Met 2 pillen van 210 mg, en ja ze zijn getest en noem maar op.

Hebben jullie nog wat tips? Ik heb dus ADD (gevoelig voor prikkels), ik weeg 59 KG en ben 1.79 cm.
Misschien dat jullie iets hebben van 'Let daar wel even mee op'

Alvast bedankt.

Ps; misschien is het wel leuk om jouw ervaring op te schrijven?

boenkeng

Bewuste gebruiker
Het belangrijkste is, dat je het nooit weer zo mooi als de eerste keer beleefd!!

En het tweede is dat je snel tolerantie opbouwd dus neem na die 2e keer minimaal 6 weken pauze, 10 of 12 weken zou nog beter zijn, dan blijft het speciaal.

De keren erna zeker weten 6 weken pauze tussen elke keer houden :wave:

Hallo,
Ik had eigenlijk een paar vragen maar voordat ik ze stel vertel ik mijn verhaal.
Ik ben 17 jaar. Sinds kort gebruik ik harddrugs. Dus ik ben nog niet zo ervaren.

Het was een zaterdagavond en we zouden naar een discotheek gaan, we hadden een paar harddrugs gekocht zodat we goedkoper uitwaren dan met drank.
Rond 7/8 uur begonnen we met een lijntje cocaïne. Het was geen lang lijntje. Mijn vriendin begon als eerst te snuiven dus ik wachtte op de reactie maar ze voelde niet echt iets, daarna was ik aan de beurt na een tijdje wachten voelde ik ook niks. We waren teleurgesteld dat we geen gevoel hadden, hebben we misschien iets verkeerds gedaan? We hadden het wel op een lichte maag gedaan.

Later hebben we nog overgebleven alcohol gedronken (halve fles apfelkorn).
Daarna moesten we een stukje lopen tijdens het lopen hebben we MDMA Roze Kristallen ingenomen. We moesten een uur op de bus wachten, in die tijd was ik heel stil en een beetje chagerijnig.

Voor half 11 waren we bij de discotheek aangekomen, gelijk toen ik binnenkwam voelde ik het gevoel van de pil. Ik dacht ik ga even rustig zitten, maar het voelde heel raar ik was nog maar net binnen en zat nog maar net en ik viel al weg en ik rilde niet normaal van de kou. Ik werd naar de wc gestuurd door een vriendin om even me gezicht te wassen. Nadat ik dat had gedaan heb ik een wijntje gehaald. Toen ging het wel goed ik was helemaal blij en wilde alleen maar dansen. Het vervelende was wel dat me ogen heel open waren alsof ik hele tijd verbaasd keek, iedereen merkte wel een beetje dat ik iets op had.

Ik dronk nog een wijntje en vroeg aan iemand of hij rode vodka kon halen, ik bleef maar alcohol halen. Me vriendin had nog gezegt dat ik over moest gaan op water maar ik was eigenwijs en haalde ook nog boswandeling en flink wat wijtjes.

Maar later die avond viel ik steeds vaker weg net als in het begin van de avond. Ik rolde dan ook met mijn ogen en hing echt maar een paar seconden bewustenloos in iemands armen. Ik moest blijven bewegen anders viel ik weg. Maar het hielp niet tijdens het dansen viel ik ook steeds weg. Toen ben ik wel overgegaan naar water en af en toe ging het een half uurtje goed en dan weer niet. Ik had ook hele erge klappertanden, omdat ik niet naar water overging was ik helemaal uitgedroogd.

Aan het eind van de avond ging het mis, iedereen ging de jassen halen en ik stond alleen ik viel weer maar ik kon dit keer niet meer opstaan ik hoorde iedereen praten maar niemand hielp mij. Toen kwam iedereen terug van de jassen en haalde mij omhoog, toen ik omhoog werd geholpen ging ik met mijn nagels langs de muren alsof ik dat wou vastpakken en ik viel weer weg. Ik werd in de armen van iemand gedragen naar de bewakers. Ze vroegen wat ik ophad en hoe ik heette, ik kon wel normaal antwoordden en alles begrijpen. Ik zei, ik heb gesnoven, xtc ingenomen en alcohol op. Ik viel echt om de seconde weg en om de seconde was ik ook weer bij.
Ik werd naar de auto gedragen maar begin een beetje te kreunen ik zat echt te vechten om niet weg te vallen.

We zijn toen nog naar de huisartsenpost gereden.

Dit weekend heb ik weer dezelfde pillen ingenomen maar er niet bij gesnoven en maar 2 drankjes bij gedronken. En veel water gedronken maar toch zakte ik 2x weer een beetje in. En hij was dit keer snel uitgewerkt of dat kan ik ook gedacht hebben?

Maar wat ik me nou afvraag is hoe komt het dat ik me niet meer kon beheersen en hele tijd wegviel. Had ik de combinatie nooit mogen doen? En waarom heeft de coke niet gewerkt? Of heeft het juist wel gewerkt.

Volgend weekend ga ik Witte Kroontjes (Rolex) uitproberen.
Mijn vriendin zegt dat je eerst de helft moet doen en na een paar uur weer een helft anders ga je te hard space. maar ik weet niet of het dan effect heeft om de pil niet gelijk helemaal in te nemen?

Ik probeer graag dingen uit en vind de kick leuk. Heel misschien wil ik nog een keer truffels proberen.

jaapi

Belezen gebruiker
als je zo ondoordacht zulke domme fouten gaat maken kan je misschien beter van de drugs afblijven.

zoek een beetje rond op het forum, en kom erachter dat je ongeveer alle regeltjes wel gebroken hebt.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Roze kristallen? Ik las op een ander forum dat dat mogelijk ook meth kan zijn? Of was het wel een een pil in de vorm van en kristal/wiebertje oid?

Voor de rest laat je spul nou maar testen, witte kroontjes hebben nou ook niet bepaald een goede naam, zit ook vaak rommel door heen, als is er op het moment wel een batch met ong. 100 mg mdma. Daarnaast zijn er ook verhalen dat daar 2cb in zit, nogmaals test je spul eerst!

Derrrp

princesslovesyou zei:
Hallo,
*lang verhaal*

Ik heb zelf de ervaring dat je MDMA/XTC zeker NIET met alcohol moet combineren, heb dat één keer gedaan en heb de halve nacht boven de WC gehangen...

Pebbles

Ik heb dus ook gehoord dat je XTC liever niet met alcohol moet combineren.
De keren dat ik het heb gebruikt heb ik ook alleen maar water gedronken, en vies veel kauwgom gekauwd. Nogsteeds geen nare ervaringen, maar je moet het verstandig doen.
Het is natuurlijk niet slim om even stoer te doen en allerlei soorten drugs en drank te nemen.
Dat je dan nog leeft?

boenkeng

Bewuste gebruiker
Pebbles zei:
De keren dat ik het heb gebruikt heb ik ook alleen maar water gedronken, en vies veel kauwgom gekauwd. Nogsteeds geen nare ervaringen, maar je moet het verstandig doen.
Het is natuurlijk niet slim om even stoer te doen en allerlei soorten drugs en drank te nemen.
Dat je dan nog leeft?
Probeer het eens voorzichtig uit, veel gasten uit mijn groep drinken er gewoon een stuk of 10-15 biertjes bij hoor. Het is niet goed natuurlijk qua uitdroging maar niemand bij ons heeft er last van

Pebbles

boenkeng zei:
Pebbles zei:
Dat je dan nog leeft?
Probeer het eens voorzichtig uit, veel gasten uit mijn groep drinken er gewoon een stuk of 10-15 biertjes bij hoor. Het is niet goed natuurlijk qua uitdroging maar niemand bij ons heeft er last van

Ja, dat is meestal een beetje het probleem.
Het enige wat ik lust is; Malibu, Goldstrike, Bacardi en Sambuca. Beetje beperkt dit, maar ik kan het altijd voorzichtig uitproberen inderdaad. Een vriendin van mij heeft er ook nooit last van, maar we zien wel hoe de avond loopt haha.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker

idd als wij xtc gaan gebruiken is dat meestal ongeplent na flink wat bier. door de alcohol intereseert je het niet meer zo veel wat je doet dus als we dan xtc op ons pad krijgen doen we dat ook.

methy

Newbie
alcohol & mdma = :kots: ( voor mij in ieder geval :tongueout: )

@ Pebbles , ik zou nog maar even wachten tot de volgende keer.. als je helemaal uit je plaat wilt gaan zou ik minimaal 6 weken wachten. Persoonlijk doe ik het om de 3/4 maanden en het bevalt mij elke keer weer super goed! :)

en ik denk dat 210 mg voor jou een beetje teveel van het goede is beter hou je 1/2 mg per kg lichaams gewicht aan, dan ga je het lekkerst (vind ik)

gr

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
methy zei:

@ Pebbles , ik zou nog maar even wachten tot de volgende keer.. als je helemaal uit je plaat wilt gaan zou ik minimaal 6 weken wachten. Persoonlijk doe ik het om de 3/4 maanden en het bevalt mij elke keer weer super goed! :)

en ik denk dat 210 mg voor jou een beetje teveel van het goede is beter hou je 1/2 mg per kg lichaams gewicht aan, dan ga je het lekkerst (vind ik)

gr

vind ik niet ik moet zeker boven de 220 zitten om echt lekker te gaan (90kg)

Pebbles

Nou om maar even een update te geven...

Ik heb het dus maandag gebruikt, en ik spacede em echt hard.

Ik heb dus 2x210 mg genomen. Ik hallucineerde dus echt als een gek, maar ik vond het heel leuk.
- een vriendin van mij haar hoofd brokkelde, veranderde en kreeg zwarte stippen?
- mijn lamp was een lachende doodshoofd waar paddo's uit kwamen en die doodskop werd groter maar zat vast aan de lamp dus kwam niet naar mij komen? Hij had ook soort van scharen naar mij toe. om mijn lamp ook.
- Mensen die ver liepen waren door de helft ofzo?
- Alles was op een andere plek, dus bijvoorbeeld mijn sigaret had ik vast maar de vuur kwam niet eens in de buurt want hij was aan het dansen? Zo was et ook met huizen.

Ik vond het nog wel net leuk zegmaar, ik moet niet meer nemen.

Ik snap alleen niet waarom ik paddo's uit die doodskop zag komen? En als ik mijn ogen dicht deed was alles een mediaplayer zegmaar. Zou dit de bijwerkingen zijn van XTC? Want ik vind het gek dat ik een lachende doodskop zag, die op mij af kwam, maar toch vast zat aan mijn lamp en daar uit zijn hoofd paddo's kwamen?

Vandaag is vastgesteld dat ik ADHD heb.
Nu snap ik dus ook waarom ik zo rustig ben en niet los wil gaan op XTC. Klopt dat allemaal? Mijn psychiater zegt dus dat er in XTC een soort vorm van speed zit.

Pebbles

methy zei:

gr

Bedankt voor je reactie.
Ja, zoiets had ik ook gehoord. Maar ik word er juist heel rustig van en ga em gewoon spacen. Ik zit dan gewoon ergens en leef in mijn eigen wereldje waar alles mooi is, praat heel veel en geniet van de wereld. Ik ga juist niet los. Dus een beetje jammer wel, maar dit is ook wel heel mooi.

Bovenaan