XTC (MDMA) & Wiet (Puur of Tabak?)

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Hallo goede mensjes,

Is tijdens een XTC trip het het beste om wiet puur te roken of samen met tabak te mixen?
Of roken jullie liever met tabak? (Door tabak erbij te doen versterk je het 'luie' gevoel)

Ik heb vaker wiet gerookt tijds de trip, maar normaal rook ik wiet met tabak,
maar ik zou het jammer vinden om zo 'genageld'/lui/moe te voelen tijdens de trip.

Dus wat raden jullie aan, of wat is in jullie ervaring het "beste"?
En op welk tijdstip na het in te nemen raden jullie aan te roken?

Vriendelijke groetjes,
Mike

V

Verwijderd lid 131925

Gast
Vind na de tijd altijd het fijnst, bij de comedown. Het verzacht het een beetje haha. Ik rook mn joints trouwens altijd met tabak, in verhouding tot wiet wel heel weinig tabak altijd. Helemaal puur nooit gedaan tijdens of na xtc.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik rook meestal als de piek net voorbij is en alles als het ware meer te handelen is. Ga altijd uit mijn dak op de piek en een joint roken zou het te eng maken. Net iets erna rook ik een joint met tabak en niet te dink. Mijn ogen draaien meestal weg en klappertanden kom echt even terug en net iets harder. Kan me niet voorstellen dat ik een pure joint zou draaien. Denk dat ik na 3 lurkies nog weinig besef van wat om me heen gebeurt. Weet niet of andere het herkennen maar op de comedown wiet roken brengt me soms op verschillende plaatsen met verschillende mensen terwijl ik gewoon al even op de bank hang helemaal het noorden kwijt. Wiet is gezellig met xtc maar dosseer je wiet matig net als met xtc.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik blow het liefst de hele avond als ik aan de xtc zit. Wiet versterkt het lekkere gevoel, maar de mdma overheerst sowieso. Met of zonder tabak maakt in ieder geval weinig uit.

Maar velen blowen liever pas naderhand, denk dat ik daar dus niet helemaal representatief in ben.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik blow het liefst de hele avond als ik aan de xtc zit. Wiet versterkt het lekkere gevoel, maar de mdma overheerst sowieso. Met of zonder tabak maakt in ieder geval weinig uit.

Maar velen blowen liever pas naderhand, denk dat ik daar dus niet helemaal representatief in ben.

Maakt het de hele ervaring dan niet anders? Als ik teveel wiet rook als het start word ik echt zo sloom. Zelfs als ik nog veel blowde en tollerantie had. Zonder wiet bij de start merk ik meer energie en minder waus.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Maakt het de hele ervaring dan niet anders? Als ik teveel wiet rook als het start word ik echt zo sloom. Zelfs als ik nog veel blowde en tollerantie had. Zonder wiet bij de start merk ik meer energie en minder waus.
In de periode dat mdma nog heel energiek was voor mij werd ik niet sloom door te blowen erbij. Tegenwoordig word ik sowieso vrij sloom van mdma dus dat maakt dan ook niet meer echt uit. Het wause wordt er zeker door verstrekt maar dat vind ik altijd wel lekker.

chipmunk

Belezen gebruiker
Ik heb eigenlijk nog geen xtc gebruikt zonder er de hele tijd bij te blowen haha. Wel rook ik niet te sterke soortjes, althans zeker niet voor de xtc werkt zodat ik niet paranoia kan worden.

Bovenaan