barrysbeachhouse
Newbie
Holaaaa, ik ben van plan om tijdens Wildenburg (weekend van 12-14 juli) weer eens een weekendje vol aan de drugs te gaan. Nu heb ik er net een aantal maanden Azië op zitten, waar ik geen drugs heb gebruikt (op een avondje speed na dan) en het begint best wel weer te kriebelen om een goed feestje mee te pakken. In Nederland heb ik voor het laatst drugs gebruikt tijdens ADE. Nu wil ik graag weer eens XTC gebruiken, aangezien dat mijn favoriete drug is en ik hier altijd veel plezier aan beleef. Mijn plan was om dit wellicht volgende week ergens te doen en daarna dus weer tijdens Wildenburg. Nu heb ik echter gelezen dat je écht 2-3 maanden moet wachten om het 'goeie' gevoel weer te voelen dat bij XTC hoort. Ik gebruik zelf niet heel vaak, omdat ik dit gevoel dus wil behouden, maar ik vroeg mij af of het voor een keertje wel kan, zonder dat ik mijn hele festivalzomer verkloot. Voor de rest ben ik van plan om op de eerste dag van Wildenburg wat keta te nemen met 2cb, de tweede dag wat paddodruppels, de derde dag dus XTC (met evt ket) en de vierde dag mezelf een energieboost geven dmv sos. Dus niet het hele weekend aan de noten! Zou iemand mij wellicht kunnen vertellen of ik, na 1,5 maanden nog steeds dat geluksgevoeltje krijg van XTC, met een pauze van 7,5 maanden? Als er overigens iets niet duidelijk is over mijn vraag, hoor ik 't graag!