• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

xtc live

muronivid

Newbie
voor anderhalf uur ofzo 90mg mdma genomen, niet getest maar van een heel goede bekende.

toen ik nog niets merkte 30 mg nagelegtt en 5 min sloeg het super happymooie in :grin: en sins dien voel ik me http://img841.imageshack.us/f/happy.png/ :wave: :wave: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Muziek, chatten, youtubelaserspsychdelische dinge kijken en :stoned: :tearsofjoy: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :wave: :wave: :wave: :wink:

http://img841.imageshack.us/f/happy.png/
http://img841.imageshack.us/f/happy.png/

afentoe water drinke :rock: :hearteyes:

mn 5. keer xtc en tevoren nooit afgewogen en meestal veel meer, maar ik voel me precies hoe bij de 1. keer! maar op een feest zou het denk ik nogg veel mooier en beter insslaan! maar geen buren dus kijhardt muziek en met veel mensen chatten :grin: :hearteyes:

muronivid

Newbie
net effe weer goa gedraaid en dat beviel me helemaal niet wat ik wel raar vond. mischien om dat ik dan zin in een feest krijg. zelda weer op en andere mooie grappige liedjes en weer super stemming :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: ik zal dalijk met mn ipod naar een klein bosje lopen en de zonondergang kijken! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

nu tog nog effe trancfe luisteren dat bevalt ook echt superr :hearteyes:

bedankt voor jullie commentaren, deze maken mij ook al blij haha :grin: :grin: :)

muronivid

Newbie
was echt een super avond, had geen zin meer verder verslag te scrijven en kreeg nog bezoek.
dus nog lekker wat gepraat en muziek geluistert, had zo een werking niet verwacht van 120mg.
de eerste 2-3 uur voelde ik me echt super goed bijna hoe bij de 1. keer.

was mn 5. keer mdma, en mn 1. keer is rond 1 jaar geleden. zal over een paar weken op een feestje nog eens wat nemen, en dan tot nieuw jaar pauseren :)

ook voor de 1. keer het poeder afgewogen, ervoor altijd op gevoel genomen volgens mij 200mg+, daardoor hield volgens mij de werking wel langer aan. na 2-3 uur ging het love gevoel deze keer al voorbij. Maar was tog nog 3 uur lang erna goed gevoel met muziek erbij, voor feesten zeker nog ideale stemming :) Kon toen ook goed slapen, en de volgende morgen 2-3 uur wat slechte stemming, daarna al weer normaal dit had ik de vorige keren langer, zeker ook door de hogere dosering :wink:

Volgende keer zal ik 70 mg nemen en 2-3 keer 30 mg naleggen denk ik.

Zo dan .. het weekend lekker naar Extrema geweest en had me super pilletjes. Vorm diamentje, kleur paars. Die vielen erg lekker.. heb er lekker op kunnen stuiteren. Bij deze had ik ook niet veel last van the day after. Maar goed.. tegenwoordig heb ik [modbreak, reclame is niet toegestaan!] gevonden daarvoor. Ik wist niet dat er zo'n hoop was waarmee je het klote gevoel de dag erna kan wegnemen. En geloof me het werkte !! :openmouth:

Mindfuck

Experimenterende gebruiker
Ja joh inderdaad!
Vertel over dit geheime middel dat onze dinsdagdip kan verminderen! Dat gun je toch al je medegebruikers? :grin:

Bovenaan