xtc laten testen in nl als buitenlander

tt1308

Newbie
Hallo iedereen

ik had een vraag over het testen van xtc. Ik heb nu een kleine persoonlijke voorraad in huis nadat ik begin deze maand mijn eerste xtc pil had genomen (2x een halve) op bassleader waar ik het beste feestje van mn leven heb gehad. had het 2 weken geleden nog een keer genomen op een kleinschalig feestje met een iets minder effect in het begin. Daarom wil ik de volgende keer weten wat er exact in zit wat ik neem.

Ik woon in belgie net over de grens en heb dan mijn xtc ook hier in het dorp van een vriend. Willen ze die dan nog testen in nederland omdat ik las dat ze alleen maar de drugs van de nederlandse markt testen. En is er een soort van vergoeding die je moet betalen en of ik dan die ene pil nog terug krijg als ik die laat testen.

Fool

Badass junkie
Hey, als je onze vrolijke vrienden bij het testcentrum niet verteld dat je het in Belgie gekocht hebt, denk ik dat ze het gewoon gaan testen. (Niet een té vlaams accent opzetten)

De pil krijg je terug als hij in het systeem staat, anders sturen ze hem op en ben je het kwijt. Deze service is gratis.

Ik zou wel oppassen met je gebruik, het valt héél erg aan te raden om tussen elke keer XTC minstens 3 maanden te laten. Als je veel frequenter gaat gebruiken gaat het magische, empathogene effect eraf, krijg je gigantische katers, wordt je alleen maar vaag en kan dit behoorlijke hersenschade opleveren met alle gevolgen van dien. :wink:

tt1308

Newbie
Bedankt voor de info.
De eerste keer maar 2x een halfje genomen van in totaal 200mg en 2 weken later 100-150 mg wat niet zo veel is denk ik. Ik had ook niet de bijwerkingen die mijn vrienden hadden die hun smsjes niet meer konden lezen en ik nog allemaal wel.

Maar de volgende keer dat ik zal gebruiken is pas over een maand dus dan zit er 1,5 maand tussen wat dicht tegen de 2-3 maanden aangewezen pauzen zit. Maar ik zal wel proberen die 2-3 maanden regel toe te passen. Weet dat da het beste is voor mijn gezondheid .

Fool

Badass junkie
Nee, 1.5 maand zit niet dicht bij de 3 maand. Daarnaast is 200 milligram niet al een 'maar', maar dat is al meer dan een gezonde hoeveelheid. :P (Aangeraden wordt (voor heren) 1.5-2 milligram per kilo lichaamsgewicht, voor de dames slechts 1-1.5)

Raad je echt aan om minstens die 3 maanden gelijk al aan te houden, je gaat anders ook echt heel snel het effect voor jezelf verpesten.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Idd ik sluit me aan bij wat fool zegt. De pilletjes van deze tijd gaan meestal rond de 200mg en ook al klappers tot 350mg, ik ben zelf belg en in het uitgaansleven ben ik dit jaar al gekke drukken tegengekomen en vooral heel schoon. Het is normaal dat je de 2de keer minder gaat voelen, verschillende factoren kunnen dat beïnvloeden zoals maaltijd, tijdstip maaltijd, serotoningehalte (vooral bij te snel na elkaar gebruiken),... Als je het echt kort op elkaar wil nemen moet je meer gaan nemen voor hetzelfde effect. Is je serotonine op dan ga enkel nog de speedy amfetamine effecten voelen. Dat is niet aan te raden, het maakt enkel je hersenen kapot.

Beste is altijd testen voor gebruik.
In belgie is er ook al mogelijkheid tot testen in brussel maar hoe het daar in zen werk gaat kan ik jou niet vertellen. Er is een site over in het frans. Zelf laat ik altijd testen via nederlandse kennissen, door de jaren heen een goede band opgebouwd met de buren, vertrouw ook meer op de hun TC's dan 1 lokale in brussel waar ik niet in het nederlands contact kan opnemen.

Trouwens fool meen je dat? mij als echte west vlaming, de gemiddelde nederlander begrijpt me half als ik A.N. praat, denk niet dat ik een kans maak. :flushed:

Fool

Badass junkie
Tja, als jij je voor kunt doen als een Nederlander uit brabant zal dat vast wel goed gaan denk ik? Weet eerlijk gezegd niet 100% hoe streng ze zijn, maar als jij kunt faken dat je Nederlands bent zie ik niet hoe ze dat kunnen doorzien. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Sja mensen aan de nederlandse kant van de grens praten bijna hetzelfde. Je kunt het in ieder geval proberen maar dan moet je in ieder geval zeggen dat je het in Nederland gekocht hebt en dat je dus randje Nederland woont... En uiteraard niet met een Belgisch telefoonnummer voor het resultaat bellen, dat zullen ze niet leuk vinden :wink:

De pil mag je in principe nooit houden. Meestal als ze hem herkennen gaat ie alsnog naar het lab.

Soms betaal je een vergoeding maar dat scheelt per regio. Hier in de buurt is het bijvoorbeeld gratis maar in Amsterdam betaal je (uit mijn hoofd) 2,50 per sample

tt1308

Newbie
Toch maar overwegen om dat ene feestje over te slaan met een pilletje en overstappen op de sterke drank dan. Wil niet iets forceren en een hoge dosis nodig te hebben.

Ik heb een Nederlands paspoort dus dat moet niet echt een probleem zijn om te bewijzen dat ik het in Nederland zou kunnen hebben gekocht.
Morge dan maar even langs gaan en hopen dat ze hem direct kunnen laten testen en niet hoeven op te sturen.

Fool

Badass junkie
tt1308 zei:
Toch maar overwegen om dat ene feestje over te slaan met een pilletje en overstappen op de sterke drank dan. Wil niet iets forceren en een hoge dosis nodig te hebben.
Lijkt me een verstandig plan! :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
tt1308 zei:

Lijkt me idd het verstandigst, doe rustig je pauze uit, zo behoud je ook het euforische gevoel dat je zoekt in de pilletjes :rock:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Keazer zei:
Testen kan je gratis doen en dat pilletje zal je niet terug krijgen ben ik bang.
Niet altijd, sommige afdelingen vragen een kleine bijdrage maar dat is meestal maar een paar euro. Niets vergelijkbaar met de kosten die de overheid ervoor maakt :wink:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Misschien wat pijnlijk om te zeggen hier, maar ik heb nog nooit een pil laten testen. En tot nu toe is t altijd goed gegaan. :stoned:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
90% van de XTC-markt is zuiver momenteel, het zal dus ook meestal wel goed gaan :wink: Hopen dat je nooit in dat percentage troep terecht komt dan!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
idd momenteel zijn merendeel van de pillen veilig maar ik zie toch liever resultaten, je wil niet 1tje van die 10% binnengooien :wave:

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
tt1308 zei:

Ik heb een Nederlands paspoort dus dat moet niet echt een probleem zijn om te bewijzen dat ik het in Nederland zou kunnen hebben gekocht.
Morge dan maar even langs gaan en hopen dat ze hem direct kunnen laten testen en niet hoeven op te sturen.
De voorwaarden om drugs te laten testen bij een testcentra staan gewoon online. Daarin staat niets vermeld omtrent nationaliteit. Zou een beetje vreemd zijn natuurlijk. Enige relevante voorwaarde is dat de drugs aangekocht zijn in Nederland. Dit dus gewoon altijd vertellen. Dan voorzie ik weinig problemen.

Fool

Badass junkie
dubbel0seven zei:
Zou een beetje vreemd zijn natuurlijk.
Nouja, heel vreemd zou dat niet zijn, de Nederlandse overheid fundeert namelijk vies veel geld voor deze testen en als "buitenlanders" daar gebruik van maken kunnen "Nederlanders" minder testen.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Fool zei:
dubbel0seven zei:
Zou een beetje vreemd zijn natuurlijk.
Nouja, heel vreemd zou dat niet zijn, de Nederlandse overheid fundeert namelijk vies veel geld voor deze testen en als "buitenlanders" daar gebruik van maken kunnen "Nederlanders" minder testen.
Het gaat er om of de drugs is aangekocht in Nederland. Koop jij als belg drugs in Nederland dan kun je dit gewoon laten testen. Nationaliteit van de persoon doet er weinig toe. Als "buitenlander" laat hij toch nog steeds Nederlandse drugs testen. Drugs aangekocht in België kan niet worden getest.

Daarbij is de Nederlandse overheid wel gewend om vies veel geld te spenderen aan "buitenlanders". Zelfs als wij "Nederlanders" daar onder te lijden hebben. So whats new? :tearsofjoy:

tt1308

Newbie
heb een zeer positieve ervaring gehad daar. Goed en vriendelijk ontvangen en na een dag had ik al een smsje met het resultaat. Was wel 40mg minder dan verwacht maar geen andere troep erin. Volgende keer zal ik het zeker weer laten testen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb je dat smsje dan ontvangen op een nederlands nummer? Als ik het nou ook wil gaan doen, kan ik dan in nederland een prepaid nederlands nummer hier in belgie gebruiken?

tt1308

Newbie
Ik heb de gsm van mijn moeder gebruikt omdat die een nl nummer heeft omdat ik op safe wou spelen. Maar je kunt ook een prepaid kaart in nl kopen en in belgie gebruiken.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
tt1308 zei:
Ik heb de gsm van mijn moeder gebruikt omdat die een nl nummer heeft omdat ik op safe wou spelen. Maar je kunt ook een prepaid kaart in nl kopen en in belgie gebruiken.

Hahaha, geweldig! Dus je gebruikt je moeders telefoon om een smsje te ontvangen waarin staat op hoeveel % je drugstest is. Gedurfd :sunglasses: of je moeder weet ervan :grin:

tt1308

Newbie
Ik woon al alleen maar mijn moeder weet ervan omdat ik met haar ook al eens spacecake heb gedaan en vrij open over die dingen kan praten. Best wel chill eigenlijk.

Bovenaan