XTC & Lachgas

Dag beste drugsliefhebbers,

Ik heb een vraag en ervaring te delen over de combinatie van xtc met lachgas.

Ik was laatst op een feest, waar ik aan de xtc zat (in combinatie met kleine likjes mdma kristal), toen een vriend er ineens mee kwam dat ze ook ballonnetjes met lachgas verkochten. Hij had dit al wel is gecombineerd en vond het erg relaxt. Ik had beide alleen nog maar los van elkaar gebruikt en was wel benieuwd, dus hebben we er eentje gehaald. :P

We gingen lekker in een fatboy zitten en inhaleren en het ging echt goed hard. Was even "weg" op het hoogtepunt, niet out ofzo maar even helemaal afgesloten van de buitenwereld, behalve de muziek. Het was psytrance en deze "vulde" heerlijk m'n hoofd. :) Na ongeveer 30 seconden werd ik weer wat helderder en nog even 1 à 2 minuutjes licht in m'n hoofd, daarna was ik het effect van de ballon weer helemaal kwijt. Vond het heel erg chill en voor mij zeker een aanrader. :grin:

Nu vraag ik me wel af; Wat zijn andere mensen hun ervaring met deze combinatie? Heeft iemand ook wel is veel heftigere werkingen gehad? Of dat het veel langer bleef hangen? Dat lijkt me namelijk niet fijn.

Ik ben benieuwd! :wave:

TheStrip

Experimenterende gebruiker
Kaleidoscope toevallig? :P
Daar zat ik ook heerlijk met lachgas in zitzakken. Heerlijke combi!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb lachgas al zo'n beetje met alle drugs gecombineerd en moet zeggen dat ik de combi van XTC (MDMA is hetzelfde...) en lachgas toch wel de meest euforische vind. Het is voor mij vaak de XTC euforie keer 10. Ik vind het ook wel iets helderder dan alleen lachgas.

De eerste keer dat ik die combi deed was thuis en toen heb ik er achter elkaar 30 balonnen ofzo doorheen gejaagd. Ben toen wel echt zwaar van de kaart geweest, maar bleef door gaan omdat het echt super lekker was. Kan dat echt niet aanraden, want toen ik eenmaal gestopt was heb ik de rest van de avond knallende koppijn gehad. Daarna heb ik het altijd netjes bij max 3 ballonnen gehouden.

Timmie94

Bewuste gebruiker
Ik ben altijd wel in voor ballonnetjes, maar met M op zijn ze toch wel echt heel goed, dan kan je toch ook wel goed gelanceerd worden voor fftjes.

Maar zoals hierboven gezegd, bij teveel ballonnen krijg je idd knallende koppijn..

Bovenaan