xtc + lachgas

brahma

Experimenterende gebruiker
Ik ga in de meivakantie met n maat voor de eerste keer lachgas proberen, maar ik zat er aan te denken van te voren een halve pil te slikken, is dat chill? Of juist een extreem slecht idee. We gaan verder ook alleen chillen, niet feesten ofzo en heb verder nooit gepopt buiten een feestje, ook hier zou ik graag jullie mening over horen.
Cheers :stoned:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Maakt niet echt uit voor het effect van lachgas. Als het effect weg is maakt het de pil wel uit.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben niet zo'n voorstander van, voor de eerste keer een bepaald soort drugs nemen, en dat dan direct die eerste keer ook in combinatie met iets anders te doen. Je wilt toch die drugs nemen om juist dát effect te ervaren? Dus dan zou ik er echt niks bijnemen, ookal is het maar zoiets als lachgas, wat maar kort werkt. Maar ja, dat vind ik. Het kán in principe prima natuurlijk.

Zelf (veel te) vaak lachgas gedaan en natuurlijk op zen tijd een klinkertje. ik kan vertellen dat als je goed strak staat lachgas niet altijd de beste optie is.
Ik en een vriend van me gingen er echt raar op trippen. Ik kreeg een soort droom die een kwartier deed te duren, en dat dacht ik ook. Tot ik me filmpje terug zag waar ik dus niet langer aan het hijsen was dan 15 seconden. Deze droom was trouwens in geen enkele mate bevredigend. Ik weet echt niks meer van maar weet wel dat ik op het moment dacht dat de wereld verging.

Geen aanrader dus in mijn geval. Als je het toch doet op zoon avond doe lachgas er dan maar gewoon voor. Blijf je langer in je leuke space.

TIP: Combineer wel lachgas met BLOWEN. Vond ik een top ervaring, versterkt de verdere stonedheid ook :)

j.dries

Newbie
Allereerst wil ik het je afraden om een combinatie van XTC en lachgas te doen als je nog nooit XTC op hebt. Geloof me, de volgende dag heb je zat ervaringen en emoties die je met je maten wilt delen. Vaak op een zeer positieve manier. Raak eerst bekend met XTC voordat je gaat combineren met andere drugs/lachgas.

Mocht je toch graag een combi doen, hierbij mijn ervaring:

Ik heb niet veel ervaring met drugs, enkel XTC. Ik heb één keer lachgas tijdens XTC gedaan. Dat was wel een hele bizarre ervaring. Trip duurt idd niet veel langer dan een paar seconde, maar voor je gevoel ben je wel een minuutje weg. Alles begint te tinkelen en het leek of m'n armen begonnen te zweven. Ik was op een festival en zat in een zitzak. Stemmen van mensen om me heen vielen compleet weg. Behalve van 1 meisje dat achter me zat. Alles wat ze zei, klonk/vervormde in de stem van een van m'n beste vrienden. En die gast was er niet eens bij.

Een combinatie van XTC + lachgas voelde voor mij compleet anders dan enkel lachgas.

Testbericht

Experimenterende gebruiker
j.dries zei:
Mocht je toch graag een combi doen, hierbij mijn ervaring:

Ik heb niet veel ervaring met drugs, enkel XTC. Ik heb één keer lachgas tijdens XTC gedaan. Dat was wel een hele bizarre ervaring. Trip duurt idd niet veel langer dan een paar seconde, maar voor je gevoel ben je wel een minuutje weg. Alles begint te tinkelen en het leek of m'n armen begonnen te zweven. Ik was op een festival en zat in een zitzak. Stemmen van mensen om me heen vielen compleet weg. Behalve van 1 meisje dat achter me zat. Alles wat ze zei, klonk/vervormde in de stem van een van m'n beste vrienden. En die gast was er niet eens bij.

Een combinatie van XTC + lachgas voelde voor mij compleet anders dan enkel lachgas.

Hey j.dries,
Deze ervaring met lachgas heb ik ook, alleen dan niet gecombineerd met XTC.
Lachgas geeft mij dezelfde kenmerken die jij geeft alleen daarbij heb ik nog nooit XTC gebruikt, meestal gewoon nuchter of met wat biertjes op.
Iemand die misschien kan vertellen of deze combinatie elkaar tegen werkt of elkaar juist "opwekt" (kan even geen ander woord verzinnen, sorry daarvoor)

Mijn tip; gebruik niks met elkaar gecombineerd, dit werkt 9 van de 10x tegen je. Wat kan leiden tot grote risico's..

Keazer

Newbie
Als je vaker xtc hebt genomen kan het best leuk zijn, mijn ziekste lachgas ervaringen waren onder het gebruik van een pilletje.
Het is wel heel heftig en niet echt te vergelijken met nuchter lachgas doen :P

Bovenaan