Xtc in BH

Dubz

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
De perfecte manier:

*1) Vereiste: Lang haar.
Je zal niet de eerste zijn die drugs in/onder z'n haren verstopt heeft hoor :)

Richtlijnen schrijven trouwens voor dat bij visitatie van een persoon met een ondoorzichtige haardos, door de haren gestreken moet worden met kam of daarop gelijkend voorwerp, en vooral op objecten op/aan de hoofdhuid gelet moet worden.

Plus daarbij is het voor mensen misschien onruikbaar zo'n zakje met kruiden eromheen, maar speurhonden lachen je gewoon uit wat dat betreft :wink:

Mooi niet doen dus, vooral niet voor één pilletje, en al helemaal niet richting landen als Tsjechie/Kroatie/Slovenie, want daar vinden ze drugs 'niet zo leuk', en mag je waarschijnlijk een flinke tijd op vakantie in een nul-sterren hotel met tralies voor je balkon.

W.F.L.

Badass junkie
Bestaan er manieren om speurhonden niet te kunnen laten ruiken? Afgezien van inslikken, volgens mij ruiken ze het zelf als het in je aars zit. Ik begrijp het niet goed, als je iets vacuumverpakt hebt gekregen zijn er toch geen moleculen meer die in het rond vliegen, en zo werkt het reukorgaan toch?

Dubz

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Bestaan er manieren om speurhonden niet te kunnen laten ruiken? Afgezien van inslikken, volgens mij ruiken ze het zelf als het in je aars zit. Ik begrijp het niet goed, als je iets vacuumverpakt hebt gekregen zijn er toch geen moleculen meer die in het rond vliegen, en zo werkt het reukorgaan toch?

Geuren 'vervliegen' (er is een exacte term voor, die me nu even is ontschoten).

Dat wil zeggen dat er tussen de moleculen van een lucht-dichte zak, nog ruimte zit, waar de geur-moleculen zich doorheen kunnen friemelen. Hoe langer een stof in die zak zit, hoe meer geurmoleculen zich naar buiten wurmen, en hoe beter je het dus te ruiken is. Neem bijvoorbeeld een vers zakje MDMA. Als het net in het zakje zit zal je weinig er doorheen ruiken. Laat je het een week erin zitten, dan ruik je het al hard door het zakje heen.

Daarbij komt dat honden niet zo ruiken als de mens. Een hond ruikt geuren apart, niet als één geheel.
Voorbeeldje: Als een mens een pizza ruikt denken we "Hee, een pizza!". Als een hond een pizza ruikt gaat het "Hee, deeg!", "Hey tomatensaus!", "Hey gesmolten kaas!". Vandaar heeft het ook weinig tot geen nut om knoflooksaus/cayennepeper/mosterd/whatever bij je drugs te stoppen om de hond proberen te misleiden. Die ruikt daar gewoon langsaf.

Als je goed (lees: logisch, aan de hand van natuurwetten) nadenkt, kan je zelf de beste manieren verzinnen om spulletjes ongemerkt te vervoeren. Ik neem aan dat smokkel-tips en dergelijke niet op prijs worden gesteld op dit forum, daarom ga ik hier verder niet inhoudelijk op in.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Ik zou het risico niet nemen.

Ikzelf zou trouwens helemaal opgefokt en blozend en onrustig door de douane moeten Zou ik echt niet rielekst vinden :tearsofjoy:

Maar als je zo nodig iets mee wilt nemen, stop het dan gewoon tussen je vitaminepillen in je toiltettas ofzo. Je hoort verhalen van drugshonden. Je kan het in iets van plastic/condoom oid moet doen en dan dichtbranden en dan nog een keer in plastic en dan in je shampoo of badschuimfles doen zodat ze het niet ruiken.

Ongeteste dope is natuurlijk uitermate onverstandig!!! Maar.... wat ik soms doe (Ervaring in Nederland en Belgie en dus niet in Tsjechië) als ikzelf niks bij heb en toch wat wil gebruiken, dan maak ik meestal contact met een meisje ( ben zelf ook een meisje) bij de toiletten die lekker gaat en vraag of ze wat te koop heeft. Vaak hebben ze dan een fout vriendje bij die wel wat heeft. Bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, maar verstandig is het natuurlijk niet!!.

Beeeb

2C-Em

Belezen gebruiker
Een andere sidenote kan zijn dat het beleid in Tjechië recent veranderd is..hoe het is geworden kun je waarschijnlijk zelf wel opzoeken. Google is je vriend (Y)
Heeft pas in krantjes gestaan, gezien het tijdstip ga ik het nu niet opzoeken!

Katatonia

Experimenterende gebruiker
Als ik ooit in de verleiding zou komen tot smokkelen...

...stel ik me héél even het gezicht van mijn moeder voor, als ze het bericht krijgt dat haar dochter in het buitenland is opgepakt met drugs.

Damn! :(

yugoslaaf

1 pilletje daar doet de nederlandse doane zovizo niet moeilijk voor. Waar jij naartoe gaat is het grootste drug juist xtc. Honden ruiken 1 pil niet zo goed als je gewoon kalm blijft zal er niks gebeuren

Wel ik zal jullie een verhaaltje vertellen en dan zien hoe jullie erover denken :) Het gaat over marihuana maar het principe is hetzelfde.

Een jaar of 5 geleden was ik naar Zuid India op reis gegaan om mijn toenmalige vriendin te bezoeken die daar 6 maand werkte voor een ngo. Daar ter plaatste had ik een beetje weed gekocht daar is dat makkelijk te vinden. Toen de reis verder ging lukte het niet meer tussen
ons beiden en zijn we uit elkaar gegaan. Bon dat was vrij pijnlijk, zeker in een land waar ik
volledig alleen was, zij gewoon vertrokken was naar haar vrienden daar en je niemand kent.
Soit ik had dan mijn terug vlucht geregeld met een overstap in Abu Dhabi en Dubai.
De avond voor de vlucht had ik gewoon ergens in een koffie huis een mega indiër leren kennen
(een van de meest gastvrije en beleefde mensen die ik ooit ontmoet heb maar bon dat is een
ander verhaal) en was ik nog uit geweest met die zijn vriend en vriendinnen. Bon ik had de
nacht doorgestoken en was op weg naar Abu Dhabi. Daar aangekomen moest ik 12 uur op mijn
vlucht wachten. Daarom kon je een hotel krijgen van de luchtvaartmaatschappij (Gulf Air geloof
ik) om de tijd wat aangenamer door te brengen. Ik besloot om dat ook te doen en ging dus gaan
aanschuiven om een tijdelijk 24 uur visa te krijgen. Dat was allemaal geen probleem en daarna
was een controle van je (hand) bagage.

Wat ik was vergeten was dat ik mijn soort van buidelzakje (dat is een reis portefeuille die je
aan je lichaam kan binden en wegsteken voor de veiligheid) had afgedaan en in mijn rugzak had
gestoken. En vooral dat daarin nog 2 voorgedraaide jointjes zaten !!!! Dat was nochtans een
vrij oppervlakkige controle maar de vrouw die mij controleerde had ze gevonden. Direkt groot
alarm en er kwam een kerel mij halen. Die heeft alles doorzicht (maar er was niet meer
natuurlijk) gelukkig geen rectaal onderzoek of dat soort dingen :)
Ik bleef heel rustig en vriendelijk en dan mocht ik naar een bureau gaan waar een nog vrij
vriendelijke man zat. Hij was ook geen arabier denk ik (die lopen allemaal in traditionele
kledij rond en zijn heel erg arrogant). Hij zei "de politie komt hier direkt en dat zijn geen
vriendelijke mannen ik zal je laten bellen naar je ambassade (Belgische in mijn geval dus) zeg
het hun niet want zij willen dat niet. Ik bel en er neemt een vrouw op die mij in het
Nederlands aanspreekt, ik leg haar alles uit en die is in enorme paniek ! Ze zei van je hebt
enorme problemen jongen ze lachen hier niet mee in dit land je krijgt daar 4 jaar voor :( Ik
voelde de moed toen wel een beetje in mijn schoenen zakken maar was ook heel erg kalm en
rustig.

Toen zijn ze (de politie) mij komen halen, eerst hebben ze nog fotos getrokken van mij met die
2 joints voor mij alsof ze een hele grote vangst gedaan hadden ! Wat ik toen ook heel
hypocriet vond is dat een van die mannen zei tegen mij: "Je moet geen marihuana roken, maar
hash dat is toch veel beter" al lachend dus ja zelf doen ze het ook wel ...
Dan ben ik met zo kettingen aan mijn voeten door heel het vliegveld moeten lopen (heel erg
vernederend ja) en ben is zo weg gebracht. Niemand wou spreken tegen mij.
In het politiebureau werd ik eerst naar de commisaris gebracht en dat was een echte klootzak
die tegen mij riep en mij echt angst wou aanjagen (je zal hier nooit buiten komen en we hebben
je en blablabla). Het deed mij verbazend genoeg weinig en ik vroeg alleen steeds opnieuw van
"Ik heb recht op een telefoontje" want de ambassade had gezegd dat ik naar hen moest bellen.
Dat mocht niet van hem natuurlijk dus dat was ook wel een domper.
Toen ben ik ondervraagd daar andere agenten maar die waren heel vriendelijk (dat waren ook
geen arabieren, er zijn bijna geen arabieren die echt werk doen, dat zijn buitenlanders en
vrouwen :)) en probeerden mij gerust te stellen. Ik moest ook nog vingerafdrukken en een urine
staal afgeven en toen werd ik in een cel gestopt (ook met heel vriendelijke nepalese cipier).

Ik moet ook zeggen dat ze na een tijdje eten kwamen brengen en nog goed eten ook. Daar heb een lange tijd gezeten (had geen uurwerk maar zag het aan de zon een beetje) en bang zitten
afwachten. Ik zat er eigenlijk vooral mee in wat ik tegen mijn moder zou moeten zeggen en of
ik mijn werk zou kwijt zijn :)
Op een bepaald moment kwamen ze mij halen en moest ik naar een andere kamer. Bleek dat er een telefoon was voor mij. Het was de ambassadeur zelf en die zei me dat ze mij zouden laten gaan maar dat het nipt was geweest om dat te regelen! Ik moest ook terug bellen als ik weg was
geraakt uit de cel. Dat was al heel goed nieuws geloof mij. Dan heb ik nog een aantal heel
lange uren daar gezeten.
Toen kwamen ze mij weeral halen nu om terug naar de luchthaven te gaan. Ik liet ze met plezier
die voetboeien aandoen, geloof mij ! :) daar heb ik ook nog iris scans moeten doen en moeten
wachten in zo een lokaaltje waar er precies politie chefs zaten of zo ... Ik vroeg steeds of

ik mocht bellen (naar de ambassade) aan een van mijn bewakers maar ik kreeg negatieve en vrij onvriendelijke antwoorden :) Ik begon ook onrustig te worden want daar kan ik het uur zien en ik zag dat mijn vlucht bijna ging vertrekken !

Dan mocht ik toch meegaan met een soort douanier (geen 4 man meer rond mij dat was al een
opluchting) en moest ik ook niet langs de controles gaan. Die ging helemaal mee tot aan de
gate en dan mocht ik gaan van die man ! Ik had hem kunnen knuffelen en gaf hem een vriendelijke hand, keek die raar op zeg :) Er viel er grote last van mijn schouders !

In Dubai (tussenstop) heb ik dan gebeld met de ambassadeur. Ik heb gezegd tegen die man dat hij mijn beschermengel was ! Dat meen ik echt ! Toen heeft hij mij nog verteld hoe hij mij vrij gekregen had. Hij zei "De sjeik was goed gezind" Hij en meerbepaald zijn secretaresse (die ik eerst aan de lijn heb gehad) waren relatief goed bevriend met de sjeik van abu dhabi. De avond ervoor waren ze op een party van hem en dan had hij hem goed geamuseerd met haar. Ze hadden hem dan gesmeekt om mij vrij te laten want het zou weer op tv gekomen zijn en zo (stel je voor zeg) en uiteindelijk had hij toegegeven omdat hij dus in een goede bui was ! Gelukje voor mij dus.

Ik ben heel de tijd kalm gebleven, dat zou ik op voorhand nooit geloofd hebben dat ik dat zou zijn. Ook ben ik zo vriendelijk mogelijk geweest tegen iedereen zelfs al waren ze niet vriendelijk tegen mij in de hoop dat het zou helpen. De klop is pas een paar weken later gekomen en nu nog voel ik een vreemde onrust opkomen als ik door controles in luchthavens moet alhoewel het al veel beter is geworden.

Een tijdje later heb ik het verhaal gehoord van Grooverider (een dj die de junglists onder jullie wel zullen kennen) die net hetzelfde heeft voorgehad maar hij is wel naar de gevangenis gemoeten voor 4 jaar (maar is gelukkig na 8 maand vrij gekomen). Dat zette mij toch ook aan het denken hoor !

Dus ja als ik jullie een raad mag geven, neem geen drugs mee op het vliegtuig !!! Je kan alles wel ter plaatse vinden meestal als het echt moet en wat maakt het uit om even eens niets te nemen ? Wees slim en laat het en doorzoek al je bagage 2X om te zien of er ergens niet iets verstopt zit !

Mac...

Badass junkie
Re:

flashkop zei:
Ik zou het pilletje in een plastic zakje doen, toebranden parfum erover, nog een zakje, toebranden en nog eens parfum erover en dan in die ene plaats steken die jongens niet hebben...
Good luck :wink:
Ps van een pil komt dus wel degelijk een geur af die honden herkennen, je moet als je de kans eens hebt je neus boven een zak met veel pillen hangen, ruikt er chemisch...

Als je het in je vagina stopt is het idd geurvrij, maar als ze je verdenken mag je mogelijk ff scannen daar (fysieke x-ray, zoals ook de bolletjesslikkers moeten doen).

Verder:
HET HEEFT GEEN NUT JE DRUGS IN ZAKJES, POTJES OF WHATEVER TE DOEN, HELPT NIET BIJ DRUGSHONDEN, DENK JE NIET DAT IEDEREEN DAT DOET?

Psycho_Chrono zei:
Wow je geeft daar nogal veel informatie weg waar mensen toch wel erg blij mee zouden zijn !

:grin:

Flameon

Badass junkie
Als je maar een pilletje of twee wilt meenemen kun je ze beter achter je oorlellen tape, dan in je BH

Ik zou het niet doen :wink: alleen gebruiken vind ik niet relaxt. misschien anderen wel, maar zou er geen risico voor willen lopen.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
yugoslaaf zei:
Honden ruiken 1 pil niet zo goed als je gewoon kalm blijft

hier onderschat jij de hond en zijn neus. Als je het op je lichaam draagt en een getrainde drugshond is in de buurt ben jij echt wel de sjaak.

(Het zijn alleen lang niet altijd top-trained drugshonden. Vaak gewone politie honden las ik eerder op DF)

mrreno

Delcasa88 zei:
wat zien we precies :confused:

Nou het is wat lastig te zien inderdaad maar ik ik dacht een politie hond te zien die aan iemand snuffelt die vervolgens zijn zakken moet legen en daarna wordt afgevoerd door twee agenten.

CestMoi

dat is inderdaad wat ik ook zie. Een jongen met een zwart t-shirt wordt door de hond "aangewezen" waarna er drie mensen van de beveiliging naast hem staan, en er twee de
jongen meteen meenemen..

Gorrila

Newbie
Laat ik je een ander verhaal vertellen over grenscontrolles. Ik heb in een vroeger verleden voor mijn werk 5 jaar lang heel veel gereisd. Vooral met het vliegtuig - ik zat wekelijks/meerder keren per week in die dingen. Vele honderden malen douane langs gelopen. Bijna nooit kocht ik iets in andere landen om mee naar huis te nemen. Heel af en toe een kadootje voor mijn kinderen. Ik ben er nooit uitgehaald om gecontrollerd te worden. Totdat ik een keer uit de VS terug kwam. Ik had daar in een winkel met enorme korting allemaal (dure) merkkleding gekocht. Ik had mijn koffer helemaal volgepropt. Op zich niets bijzonders, maar dient wel aangegeven en betaald te worden wanneer je NL binnen komt. Dus je denkt niet opvallend te doen en een gezicht op te zetten van 'niets aan de hand'. Maar op het moment dat ik langs de douane liep....ik weet niet wat het is...die mannen zijn zo getrained....ik werd er meteen uitgehaald. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar voor mij niet. Het is echt de enige keer dat ik er ooit uit gehaald ben in al die jaren dat ik voor het eerst iets 'illegaals' probeerde te doen. Op de vraag of ik iets had aan te geven, heb ik eerlijk geantwoord en heb die man de kleding laten zien. Kennelijk was hij goed gemutst en waardeerde hij mijn eerlijkheid. Ik kwam er met een waarschuwing vanaf (anders had ik wss enkele honderden euro's boete moeten betalen)

Zoals ik al zei - een heel ander verhaal en relatief onschuldig. Afgezien hiervan....ik zou zowiezo nooit drugs meenemen naar andere landen. Onthoud goed NL is het enige land dat tollereert.

Bovenaan