xtc hallucinaties

J89

Experimenterende gebruiker
je leipste xtc hallucinaties
drop ze hier :grin:

ik weet mijn leipste nog maar al te goed, was ook mijn eerste.
ik ging naar een feestje toe dicht bij mijn huis in de buurt.
een vriend van mij moest daar draaien en ik kreeg een snoepje aangeboden
het was een dubbel kersje heb ik me laten vertellen. en die 'dubbel' staat niet voor niks kwma ik later achter :grin:. ik had em genomen en na een uurtje was ik al zoo wazig dat ik niet echt meer in staat was om normaal te communiceren laat staan normaal te doen. en waren veel onbekende en ik voelde me niet echt chill dus ik besloot naar buiten te gaan, ik kreeg de deur niet open en moest weer terug de zaal in om iemand te vragen of ie de deur wou openmaken haha..

daarna kwam ik thuis, en toen spacede ik em alweer chill, wel nog steeds keihard. maar gewoon relaxt. ik begon een dikke joint te draaien. toen ben ik in bed gaan liggen, licht uit, muziekje aan, joint opgestoken.

na een tijdje viel het me op dat ik 5 enorme beesten echt ter grote van een mensenhoofd door me kamer zag vliegen, ik schrok me helemaal de tyfus..
(ik wist toen niet eens dat je van xtc ook kan hallucineren)
na een tijdje de beesten gebestudeerd te hebben kwam ik tot de conclusie dat het de muggen uit de film jumanji waren. ze waren echt precies hetzelfde.
vervolgens vlogen ze allemaal tegelijk mijn raam uit, terwijl er 1 bleef plakken in een spinneweb die onzichtbaar was maar je wel kon zien :grin:. ik keek naar me raam en die was dicht..
vervolgens kijk ik weer me kamer in, draai me hoofd om naar links, zie ik daar een rozestruik staan die rondjes begint te draaien. ondertussen dacht ik bij mezelf damn wtf dit heb ik nog nooit meegemaakt. ik voelde me echt heerlijk relaxt, me joint smaakte heerlijk.
en ik dacht aan een verhaal dat een vriend van me weleens vertelde, dat ie op lowlands een x allerlei insecten over zijn arm zag lopen.
dus ik me arm vastpakken, en hard concentreren op me arm.
langzamerhand kwamen er onder me mouw allerlei poppetjes ui, kleine, grote, dikke, van die simpele streep poppetjes. ik kijk weer de lucht in, zie ik dat mijn hele beeld vol zit met kleine zwevende vierkantjes, met allerlei verschillende kleuren erin, op zo'n manier als olie eruit ziet.
spacende shit :grin: daarna ben ik volgens mij in slaap gevallen.

een andere x, was met ik maten sochtends aan het spacen bij een HAN school.
en ik was ff een rondje maken op iemands fiets, vervolgens zie ik een groep kinderen en een vrouw de weg oversteken, ik lachte ff naar ze en dacht nog, khoop niet dat ze te hard schrikken van de grafkop waar ik mee rondloop hier. ik draai me hoofd ff naar benede om een peukje aan te steken. kijk weer vooruit, bam iedereen weg. shit was zo realistisch echt wazig.
maar goed ik fiets weer verder, zie ik achter de bosjes 2 mensen omhoog komen op een manier van als je mensen op een roltrap omhoog ziet komen, zo steeds hoger schuivend.
vervolgens nog een paar mensen op het dak van een flat en me fietstocht kon niet meer stuk :grin:

deel je spaceervaringen ;p

king-joost

Mijn ziekste hallucinatie was toch echt bij Qlimax. Ik zat lekker weg te spacen op de muziek boven in de tribunes van Gelredome en toen........ :openmouth: zag ik een kk grote reus leip rondjes draaien midden in de zaal. was echt leip.

Haha en ook een keer dacht ik een wielrenners fiets te zien staan wou ik erop gaan zitten, val ik kk hard op de grond :confused:

Gelukkig nooit enge hallucinaties meegemaakt, wel een paar waarvan ik echt dacht:openmouth: kerel dat is te leip :openmouth: maar ze waren wel allemaal leuk :grin:

J89

king-joost zei:
Gelukkig nooit enge hallucinaties meegemaakt, wel een paar waarvan ik echt dacht:openmouth: kerel dat is te leip maar ze waren wel allemaal leuk

ghehe, herkenbaar
x op x blijft het me toch verbazen
zelf heb ik ook nooit iets engs meegemaakt, maarja stel nou ik zou een eng monster ofzo hallucineren. zou ik het waarschijnlijk toch alleen maar zeer vet ipv eng vinden ;p

monkah

Ik heb meestal een brillen syndroom met flitsen heeft iedereen de gekste brillen op ;o
Soms mensen die opeens in gekke pakken lopen haloween style.
Bomen staan gek genoeg altijd in brand heh, maar op een mooie manier (slecht uit te leggen)

Voor de rest heb ik nooit echt heftige hallucinaties met xtc.

caatje

Badass junkie
Jaren geleden heb ik eens een hallucinatie gehad die keek op deze film:

Het was net of ik in de film zat die zich afspeelt in een schilderij. Een rete goede film!

Extisi

Wijs gebruiker
king-joost zei:
Mijn ziekste hallucinatie was toch echt bij Qlimax. Ik zat lekker weg te spacen op de muziek boven in de tribunes van Gelredome en toen........ :openmouth: zag ik een kk grote reus leip rondjes draaien midden in de zaal. was echt leip.

Haha en ook een keer dacht ik een wielrenners fiets te zien staan wou ik erop gaan zitten, val ik kk hard op de grond :confused:

Gelukkig nooit enge hallucinaties meegemaakt, wel een paar waarvan ik echt dacht:openmouth: kerel dat is te leip :openmouth: maar ze waren wel allemaal leuk :grin:

Oh, ik had dat ook een keer! Ik viel toen echt pp hard op de grond!

Ghanzibaldhi

Heb een keer allemaal aan verschillende vrouwen gevraagd, die in mijn kamer waren of ze andere lingerie setjes aan wouden trekken voor mij, in mijn kamer. Maar er was niemand zei ons mam later die dag... :flushed:

J86

Bewuste gebruiker
Ik heb alle standaard MDMA hallucinaties wel gehad denk.

Bij iemand thuis zag ik iedereen met een bril op. Ik riep hard door de kamer, "Robert waar heb je die bril vandaan!?!?". Hij kijkt me eerst zo aan van "wat lul je". Maar hij zag me zo kijken dat ie mee speelde en zei "ik doe hem wel af". En hij beweegt z'n hand heel langzaam naar z'n hoofd en doet net alsof ie een bril af doet. En ik zie het gewoon volledig gebeuren! Ik dacht dat het een hallucinatie was maar toen hij serieus reageerde en zo'n beweging maakte dacht ik serieus ff dat hij toch ECHT een bril op had en af deed! Daarna lachten ze me natuurlijk keihard uit :grin:

Op een feest zag ik groepjes mensen tegen tafels aanleunen. Alleen waren er helemaal geen tafels toen ik eromheen liep en stonden die mensen gewoon rechtop. En even later zag ik het gewoon weer ondanks dat ik wist dat het niet zo was :grin:

Ik was een dag met vrienden naar Walibi geweest en savonds hadden we bij iemand thuis een xtc avondje. Na 3 pillen kreeg ik af en toe een beetje flitsen in m'n hoofd ofzo. Heel vreemd. En soms zag ik er zelfs beelden in van de achtbaan. Dat ik erin zat en de baan onder me door zag gaan. Maar dat zag ik dan echt maar heel even. 0.5 seconde ofzo. Maar wel heel duidelijk. Soort flashbacks dus. Meerdere malen gehad die avond. Ook dacht ik vaak mensen op straat te zien lopen maar als ik dan goed keek verdwenen ze. Eentje vluchtte zelfs een voordeur binnen. Hoewel dat ook echt zou kunnen zijn geweest ik heb echt geen idee :P

Een keer bij vrienden thuis in een flat. Vanaf de woonkamer had je uitzicht op een straat die recht op de flat stond met geparkeerde auto's aan beide zijden. Laat op de avond zag ik ELKE keer dat ik naar buiten keek allemaal gemeente werkers in van die reflecterende hesjes op auto's zitten en liggen. Elke auto had er wel 1 of 2. Echt heel bizar op het eerste gezicht. Als ik me dan beter ging concentreren zag ik dat het de reflectie van het lantaarnpalen licht was op de auto's. Dit heb ik ook vrijwel elke keer als ik naar huis fiets na een trip met sommige verkeersborden zoals die een bocht aangeven ofzo.

Zo kan ik nog wel tientallen kleine dingetjes noemen... zo grappig allemaal
Ik vind mdma hallucinaties echt geweldig ^^

Toch wil ik wel eens wat meer zien .. als ik sommige dingen hier lees :P
Dus volgende trip ga ik ff wat meer naar buiten denk ik. Misschien naar een park ofzo of stukje de duinen in.

Mike

Bewuste gebruiker
Ghanzibaldhi zei:
Heb een keer allemaal aan verschillende vrouwen gevraagd, die in mijn kamer waren of ze andere lingerie setjes aan wouden trekken voor mij, in mijn kamer. Maar er was niemand zei ons mam later die dag... :flushed:

:grin: Waarschijnlijk heb je dus je moeder gevraagd om lingeriesetjes aan te trekken... :openmouth:

Mike

Bewuste gebruiker
Geweldig topic dit! :)

Ik zie bij xtc hallucinaties steeds stripfiguurtjes. Met kerst zag ik een glazen kerstmannetje waarvan ik dacht dat het bij een kerstkaart hoorde. (Zie: viewtopic.php?f=21&t=19542 )
En in iedere spiegel en in elk wit vlak zag ik bekende en onbekende stripfiguren. Je weet dat het hallucinaties zijn maar toch zie je ze levensecht! Geweldig.
Ik heb trouwens alleen hallucinaties als ik wat meer xtc op heb dan "normaal" . Ook krijg ik ze pas aan het einde van de trip.

bbn

Ik vind MDMA hallucinaties ook te gek :grin:

Ik zat eens op een feestje op de dranklijst te kijken, zo'n wit papier waar dan nog eens blacklight en zo op scheen :hearteyes: ... Dat papier verblindde me gewoon, :openmouth: terwijl een nuchtere maat van me dat gewoon zonder problemen kon lezen

J89

ik heb trouwens echt bijna altijd als ik xtc doe
dat als ik eenmaal goed wazig ben
ik in mijn ooghoeken steeds katten en mensen zie lopen die er niet zijn
en dan vraag ik me steeds of het nou echt zo was of niet ;p

J86

Bewuste gebruiker
J89 zei:
ik heb trouwens echt bijna altijd als ik xtc doe
dat als ik eenmaal goed wazig ben
ik in mijn ooghoeken steeds katten en mensen zie lopen die er niet zijn
en dan vraag ik me steeds of het nou echt zo was of niet ;p

hehe ja idd dat heeft iedereen wel een beetje denk ik.
vaak is het dan gewoon een voorwerp maar soms staat er gewoon ook helemaal niks en denk je toch wat te zien :grin:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
vliegende negerbaby met 1 rood oog

een vent die met een hond liep die daarna de lucht in vloog in vlam op ging en alle as op mij afkwam

ik zag allemaal mensen op een bakje zitten dus ik denk dikke hallicunatie dus ik fiets er vol op af is het geen hallicunatie :(

J86

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
vliegende negerbaby met 1 rood oog

een vent die met een hond liep die daarna de lucht in vloog in vlam op ging en alle as op mij afkwam

ik zag allemaal mensen op een bakje zitten dus ik denk dikke hallicunatie dus ik fiets er vol op af is het geen hallicunatie :(

haha pijnlijk moment :grin:

paulXTC

Bewuste gebruiker
Ik zat een keer op de bank tv te kijken en ik viel half in slaap en toen zag ik een KASSA in het midden van de kamer :confused:
even knipperen en het was weer weg maar echt vaag!!!

J86

Bewuste gebruiker
slapen tijdens je trip? :openmouth:

Afstapjes!
Die was ik nog helemaal vergeten.
Was 6 December @ Nightmare. Ik dacht constant dat ik over dingen heen moest stappen en de vloer een stukje lager werd. En ik maar opletten dat ik niet over een afstapje struikelde... waren die er helemaal niet. TOT we naar een andere zaal gingen... maja toen had ik zoiets van "dan zal die ook wel niet echt zijn". Bijna faceplant :grin:

xPlaystationx

Ik heb 2x een man gezien,netjes gekleed in een pak. 1x zaten we in de auto op een parkeer plaats
en 4 meter voor ons die auto zag ik een man instappen ik zie de deur open gaan die man stapt in en de deur weer dicht. Toen keek ik heel de tijd naar de hoofdsteun in de auto voor ons en zei tegen me maat van hey waar is die man nou gebleven...toen zei hij welke man???? :P
En nog een x op een andere pakeer plaats zag ik (leek dezelfde man) op een fiets egt met 60 km per uur op me affietsen en toen was hij ineens weg. Die gene met wie ik toen was had ook niks gezien :confused: Wel leek het verdacht veel op de man die ik eerder had gezien die in de auto instapten de andere x :confused: Toen verklaarde 1 van mijn vrienden dat het wel eens de maaker van het pilletje kon zijn die ik allebei de keeren had gebruikt...dat elke x als je een paar van die pillen neemt je de maker van die pil ziet. :rolleyes:

J89

ik heb ook een x iets anders vreemds meegemaakt
ik was gewoon buiten in een parkje xtc aan het doen met een vriend
en waren flink van de kaart, en vanaf een bepaald tijdstip had die vriend van mij een baard
en dat is echt zo gebleven tot het einde van de avond
echt apart, want het verdween niet ofzo
hij had gewoon een baard, zo'n dikke stoppelbaard
terwijl die in het echt gewoon glad geschoren had:tongueout:

plantenbak zei:
xtc-maniac zei:
heeft iemand wel eens gehad dat je gwn hele gesprekken van die avond hoort,kkkkk wazigg !
achteraf bedoel je ? ja is idd vaag :)
ja man,had toen 2 witte kroontjes,kon mn huis niet in,was me sleutel vergeten,kwam er pas achter toen ik knetter wous was..einstand was alles uitgewerkt,had het fuckingggggg koud ,moest in me tuin w8e,van ong 6uur tot 10 zo..elke keer schrok ik van die kleine fragmentjes die ik hoorde,die ik die afgelopen avond had gehoort.
bijv. dat ineens iemand hard zegt,, HEUS,WAT LUL JE NOU..
heb ik trouwens alleen by die kroontjes gehad,,nooit eerder van geen ene xtc pil.
zag ook fucking vaage dingen,,een ouwe man die naast zn fiets stond te kijken naar my.
(stond niemand)en ik d8 ook dat ik op hele andere omgevingen was.
maar dat was alleen toen het allemaal was uitgewerk,wel een flexe space gehad,zeker!!
me kiezen lagen er byna uit maja, hahaha
zal ook wel iets anders dan alleen mdma in hebben gezeten denk ik.
btw. wou nog ff zeggen dat dit forum flex is man,lekker met mensen praten die dezelfde ervaringen hebben gehad enzo.. flexx

J89 zei:
ik heb ook een x iets anders vreemds meegemaakt
ik was gewoon buiten in een parkje xtc aan het doen met een vriend
en waren flink van de kaart, en vanaf een bepaald tijdstip had die vriend van mij een baard
en dat is echt zo gebleven tot het einde van de avond
echt apart, want het verdween niet ofzo
hij had gewoon een baard, zo'n dikke stoppelbaard
terwijl die in het echt gewoon glad geschoren had:tongueout:

sjow dan
inderdaad wel wazig ja hahaha
heb eigenlijk nooit echt verschillen in personen gezien.
we praten wel altijd een beetje vaag altijd,bij inslag
enigste woorden die eruit komen zijn..
so..kkwous..kkwous..so..soo..(ademhalen)..kkwous...so
en zo af en toe,,paas die water..paas water..

hahahaha

yaaaw

Bewuste gebruiker
Heb pas 1 keer echt goed gehad, maar waren voornamelijk de kleine standaart dingen...de hele zaal had brilletjes op, iedereen had een baard, de dj had een leip blauw gasmasker op (die was wel echt leip hehe)

iSmokex

Bewuste gebruiker
Heb eigenlijk nooit echt hard gehallucineerd op X. Wel een keer met de mix van X en Paddo's maar goed, wat wil je.

Mijn enige hallucinatie ervaring op enkel MDMA (pure, +-130mg):
eerste keer weer Mdma sinds enige maanden, was bij een vriendin thuis en er waren nog wat vrienden bij.. Ik keek in haar reptielenterrarium waar 2 coole beestjes in zaten.. Ik pakte er een op en aaide deze. Was helemaal gefascineerd door de manier van bewegen van deze diertjes en was bijzonder geinteresseert in ze. Na enige tijd bewonderen besloot ik me maar weer eens vol op de muziek te storten.. Ik wilde hem terug in het terrarium zetten, wierp een laatste blik op hem..
en rechts boven zn koppie verscheen een klein roze hartje. xD was wel droog.
Maar dat was dan ook de enige hallucinatie met just mdma. (:

edhardy

Newbie
Ik heb alleen dat soms als ik (vooral alleen)over straat loop dat ik denk dat er mensen op de stoep of weg voor me staan,of dat iemand me achtervolgd

J89

edhardy zei:
Ik heb alleen dat soms als ik (vooral alleen)over straat loop dat ik denk dat er mensen op de stoep of weg voor me staan,of dat iemand me achtervolgd

haha herkenbaar

J89

ik herrinner me nog een mooie trouwens

2 jaar geleden ofzo, was ik op een hardcore feest; Machine City, in de melkweg

en er stond een ontzettend groot scherm achter de draaitafels
ik zwaar van de space, zat een beetje naar het scherm te kijken
en liep naar me vrienden toe; ja man kk vet, check die beeld
ze laten stukjes van terminator zien :openmouth: !
dus die vriend kijkt me aan; zo je bent lekker van de kaart ofnie?
uh ja hoezo?
je ze zenden gewoon beelden van de dj uit hoor, niks terminator
ik huh wtf, kijk nog een x goed, was het inderdaad gewoon de dj die een gek pak aanhad :grin:

J86

Bewuste gebruiker
hehe ja echt zo mooi

je fantasie kan van hele normale dingen zulke vage shit maken :grin:
daardoor ga je vaak ook later aan jezelf twijfelen. is een maat van je ff drinken aan het halen, komt ie terug. tikt ie je op je schouder, kijk je om, sta ja een halve minuut hem aan te staren en te bedenken of het nou een hallucinatie is of dat ie echt terug is :grin:

Milos

Belezen gebruiker
ik viel is op de grond van teveel xtc en mn ogen waren halfopen, ik zag allemaal beestjes rond me kruipen en ik zag van alles op me afkomen
toen was het ook hellemaal verkeerd gegaan, ik was bijna dood, ik zag een wit licht en ik kon niet wakker worden, mn vriendin en vrienden sloegen toen op me en riepen om wakker te worden
toen ik wakker werd was ik zo kwaad op hen :P , maar dat is niet echt hallucineren

Nou op Awakenings was ik zeer hard aan het gaan met Mitsu's en MDMA kristalletjes. :openmouth:
Toen het feestje was afgelopen en de TL buizen de zaal verlichte, had ik nog zin om even lekker te gaan zitten. Voor de DJ zag ik een heerlijk podium staan en liep er op af. Er zaten al meer mensen op, dus wilde ze even komen vergezellen. :smoke:
Ik loop er op af en zie het podium dichterbij komen. Ik zet m'n handen op de rand en spring zo 1,5 meter omhoog en naar achter. In plaats van een zachte landing met mijn bibs op het podium, bleek het maar een afzethekje te zijn. Val ik zo achterover met mijn rug op de poten van het hek! In de val zwaai ik met mijn benen de lucht in en schop ik zo de zonnebril van m'n maat van zijn gezicht! In plaats van een helpende hand begint hij te schreeuwen dat hij z'n bril kwijt is! :sunglasses:

Ik wist 100% zeker dat er een geweldig podium stond.. Helaas een hallucinatie, maar we hebben wel gelachen!! :rock:

Een Awakenings later loop ik weer op het hek af. Sta er 1 meter vanaf en zou zweren dat het weer datzelfde podium was.. Er stonden overigens ook overal tafeltjes waar mensen aan leunde.. Toen ik dichterbij kwam waren ze weg.. Hmm verheug me weer op het volgende feestje. :rockband:

TrippyShit

Badass junkie
De gekste die ik toch wel gehad heb is dat ik een jongen wou aanraken om te kijken offie echt was en toen knalde hij uit elkaar. Een vriend in een hagedisman zien veranderen. Mijn eigen gezicht tot in de details gezien in een vriend zn gezicht. 2 meisjes die aan een touw om hun nek hingen terwijl ze gewoon rechtop stonden..

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Hmm hallucinaties...het meest vette aan XTC, die van mij;

De eerste keer dat ik hallucineerde, was toen ook misschien m'n 3e x ofzo dat ik gebruikte en was niet heel bijzonder, maar dat ik iemand om een peuk vroeg. Ik keek weg en was al gelijk weer vergeten dat ik dat had gevraagd en ging gelijk verder spacen. Toen zei die: hier man.. dus ik kijk, en ik zag een raar zwart voorwerp..en het veranderde helemaal ik d8 wtf is dat.. en zegtie: een peuk SUKKEL daar vroeg je om..en toen veranderde het gewoon in een peuk. Ik had toen blauwe lovertjes (hartjes), en niet heel hard gespaced, dus zat miss. MDA in. Verderest zag ik een paar gezichten van mensen als oude opa'tjes oma'tjes.

Hmm dit wekt herrinneringen op..ff denken;

Een keer op m'n broer kamer, keek ik uit z'n (zolder)raam naar andere huizen, en zag ik mensen uit het raam klimmen en het dak maken ofzo.. zeer apart. Verderest gezichten van vrienden als een totaal iemand anders gezien.. Een keer keek ik naar m'n bureau en zag ik een soort ouderwets dorpje opgebouwd met een kerk en huizen enzo..heel vet. Nog een x insecten over m'n arm zien lopen... Enneh, 1x toen een vriend (nuchter) lag te slapen, ik en m'n broer chillde op z'n kamer, maar wij zagen hem af en toe (in zn slaap) alst ware wakker worden, z'n ogen open doen en gapen...heel raar.. dus wij dachten dat het niet goed ging met hem..en ik zag op dat moment hem als een "slecht iets" omdat het niet goed met hem ging ofzo, en toen zag ik slangen rond z'n lijf..

Die hallucinatie kan je op 1 of andere manier herkennen en manipuleren, ik heb een x naar de muur gekeken en zag gewoon alst ware een vierkant blok, alsof het dia's waren, allemaal beelden die gewoon uit m'n kop kwamen zo zien afspelen...

Hmm misschien niet heel interessant en zal wel genoeg hallucinaties vergeten zijn maar toch ff leuk om te herrinneren.. Hallucinaties is wel het vetste van XTC :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Heb trouwens wel dat van MDMA alle meisjes er leuker uit zien, maar ik weet niet of dat echt een hallucinatie is of dat het psychisch is :tearsofjoy:

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Heb trouwens wel dat van MDMA alle meisjes er leuker uit zien, maar ik weet niet of dat echt een hallucinatie is of dat het psychisch is :tearsofjoy:

Ik denk dat het psychisch is.
Bij de hallucinaties die ik heb worden ze in ieder geval niet echt knapper. Tenzij je van snorren, brillen en cijfers op een gezicht houdt. :P

WeirdoW

Belezen gebruiker
Mijn sickste was tog ook mijn eerste

T waren toen witte paardjes ofsow..

Khad ze ingenomen en naarmate ze begonnen te werken zijn we naar buiten gegaan (kwas toen met nog 3 andere gasten) T eerste wat ik zag was mn zus in een boom :grin: Ik zei nog: Wujoo,, wtf ouwe,, mijn zus zit in de boom,, waarna mn maten me uitlachten natuurlijk xD

Diezelfde avond nog gingen we naar zon American's football veld, Ik klom over het hek en ik stond helemaal alleen int midden van dat veld,, ik keek terug naar t hek waar ik zonet over geklommen was, n daar zag ik 2 van mn maten overheen klimmen, toen ze eenmaal naar me toe begonnen te lopen zag ik een hele menigte mensen ( ckr wel zon 100 man) naar mn kijken en draaiden zich om en liepen van me vandaan, ik riep: MET HOEVEEL ZIJN JULLIE!? Mn maten: met zn tweeen hoezo? :grin: en toen ze dat zeiden verdwenen ze, net zoals jij zei BAM! weg,.. xD egt grappig

En natuurlijk schaduwen.. schaduwen van voorwerpen die veranderen in mensen, of beesten xD standaard

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Bijna altijd brillen syndroom, had 1 keer toen we bij ene maat binnen zaten een shutterglass op me achterhoofd gezetn en ging toen met mn rug naar me vrienden toe staan om te kijke hoe ze zouden reageren.
HUH! Wat isser met je gezicht! J, kijk V zn gezicht! :tearsofjoy:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
ik heb es een keer half uur tegen een boomstronk staan lullen en geaaid

dacht dat het een hert was die gewond was.
:confused: :confused: :confused:

EN zag allemaal regenbogen om elke lantaarnpaal

was wel te gek. :grin:

Bovenaan