XTC Gebruik afgelopen weekend..

Puffwipe

Newbie
Hallo,

Ik ben een beginner als het gaat om xtc gebruik..
Nu hebben we dit weekend voor de 2e weekend pillen genomen..
De 1e pil was op vrijdagavond.. deze tripte ik er goed van (wit sterretje.)
Op Zaterdagavond dachten we er wel wat meer aan te kunnen.. zo hebben we versprijd over de avond zo'n 4 pillen gehad (niet slim merk ik nu wel). Van zondag tot maandag dachten we.. hmm miss werkt het nog.. maar tevergeefs het werkte niet meer.. Nu loop ik al 3 dagen met de klachen van schokken in mijn hoofd.. Heb ergens gelezen dat het door de serotonine komt.. Deze moet dan bij mij wel erg laag zijn want mijn maatje heeft er niet zo heel veel last van als mij!.. zit nu ook weer met shocks in me hoofd te typen...:P (Enigszins wel HEEEL VEEL lol gehad dit weekend.. Beetje dollen en dansen in cafe :grin:)

Iemand enige raad/ verdere ervaringen met deze pillen?

Greetz :>

wapke2

Newbie
hallo allemaal ik ben iemand
en ik was dat weekend bij hem
en ik heb hem fout zien gaan ikzelf trouwens ook een klein beetje :P:P
ik heb geen schoks omdat ik me wel kon gedragen en er steeds maar 1tje nam
dus wat leren we hier van niet teveel nemen voor de eerste keer p.s luisteren naar mij :P

Puffwipe

Newbie
Whuahaha dat is waar ook.. maar dat was niet dit weekend.. dat was vorige weekend toen we bij een kennis zaten.. voelde me al psygisch niet zo lekker.. maar dacht dat dit misschien zou helpen om me btr te voelen.. het bleek dus eventjes tegenstrijdig te werken.. daarna voelde ik me geweldig :grin::grin::grin:.. :hearteyes: :hearteyes: (dit was 2e x dat ik pilletje had genomen :P) nu wel spijt van dat ik laatste weekend zoveel heb genomen haha.. maarja spijt komt pas later :wave:

Puffwipe

Newbie
Hehe met alle geluk zijn we de magie niet kwijt geraakt :grin:..
waren 2 weken even overal mee gestopt.. en nu afgelopen weekend weer 1 sterretje gehad... Nou ik kan je vertellen.. Ik ging echt stuiterhard :rock: :rock: krijg nu verschillende soorten aangeboden.. Rode duiven, Blauwe Jumbo, Rode Dollar..

Iemand enige ervaring met deze 3?

Ranko

Experimenterende gebruiker
Zijn allemaal prima pillen. Maar ik zou maar ff rustig aan doen, want het kan ook voorkomen dat je de magie kwijtraakt, omdat je elke week 1 pil (of meer) neemt. Hou je gewoon aan de voorgeschreven rust van 6 weken. Lukt je dit niet, hou jezelf dan aan de 4 weken, maar ga zeker niet (vooral in het begin) niet om de week aan die shizzle :)

Tufnut

Badass junkie
In het begin niet en aan het eind ook niet. Wees niet zo trots dat je al 2 weken rust hebt gehouden. Je moet je schamen dat je maar 2 weken rust hebt gehouden. tenminste dta vind ik en voor mij is de magic en mijn gezondheid belangrijk.

trippelh

Bewuste gebruiker
Tufnut zei:
In het begin niet en aan het eind ook niet. Wees niet zo trots dat je al 2 weken rust hebt gehouden. Je moet je schamen dat je maar 2 weken rust hebt gehouden. tenminste dta vind ik en voor mij is de magic en mijn gezondheid belangrijk.
+1
MDMA is verslavend tot dat het zijn magie verliest .
Lees je eerst maar eens goed in op het forum

Puffwipe

Newbie
Kgeef jullie helemaal gelijk hoor :) we hebben ook afgesproken om gelijk sowieso 1,5 maand niet weer te doen.. zodat ons lichaam ook even kan rusten en we verslaving willen voorkomen.. Is het trouwens normaal dat ik 6 euro per pil betaal voor de blauwe jumbo?.. (gewoon een vraagje xD) ik wil namelijk niet veel te duur gaan betalen..:$

Edit:

Heeft iemand enige ervaring met paarse hartjes?.. ze worden best duur aangeboden.. maar wil eerst jullie mening er van horen :$..

trippelh

Bewuste gebruiker
ik kan niet voor jou dealer spreken maar ik betaalde nooit meer dan 4 a 5 euro per pil .Kristallen betaal ik tussen de 20 en 25.
Dat is hier de normale gang van zaken

Puffwipe

Newbie
ik betaal 4 euro per pil :P
cristallen weet ik zo niet meer:P
dus het blijkt nog wel best mee te vallen volgens jou?

deze pillen wat ik nu heb: paarse hartjes.. zijn getest op een best hoge mdma gehalte :openmouth: maar weet zo niet meer hoeveel:P

trippelh

Bewuste gebruiker
Tufnut zei:
Tja als ze zuiver en goed gevuld zijn.... wat is 6 euro dan?
kwaliteit gaat boven prijs imho
+1
Maar wees wijs en laat je niet door mooie verhalen verleiden dat ze goed gevuld zijn en test er 1

Puffwipe

Newbie
haha ik ga ze nog niet weer testen..
ben ff trug geweest en in de officiele testuitslag staat: 224mg MDMA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
wil me eerst aan het termijn houden.. anders houd ik geen magie meer over :$ das zonde :(
nja volgens een kameraad.. die had er 1 vn me gekocht.. die zei dat het zn hardste tot nu toe was:P dus dat is wel een chill bericht.. maar we zien vanzelf wel over maandje ofzo..:)

Snackbek

Kijk jou gaan jonge ..

1x geprobeerd metteen zware hobby van gemaakt elke week pakke alles..

doe gewon chilll.. zoek moois fisje uit ga daar los en weer lekker paar maandjes chille en dan weer los

breathe

Newbie
Puffwipe zei:
s het trouwens normaal dat ik 6 euro per pil betaal voor de blauwe jumbo?..
Ik betaal meestal 4 euro voor een pilletje van rond de 180mg. Maar stel dat ik er 10 of 20 haal voor 3,5 of 3 euro. En voor kristalle 25-30 euro.
Ranko zei:
Zijn allemaal prima pillen. Maar ik zou maar ff rustig aan doen, want het kan ook voorkomen dat je de magie kwijtraakt, omdat je elke week 1 pil (of meer) neemt. Hou je gewoon aan de voorgeschreven rust van 6 weken. Lukt je dit niet, hou jezelf dan aan de 4 weken, maar ga zeker niet (vooral in het begin) niet om de week aan die shizzle :)
Klopt, zeker als het zo in het begin gaat hoe gaat het dan over 3 maanden? Ik zelf deed het 2,5 maand na mijn 1e keer voor de 2e keer. Daarna 1,5 maand later weer en toen ging het allemaal als een sneltrein.. 1 maand na de 2e keer weer 3 weken daarna weer. Toen werd het november 2010, met een paar vrieden kristallen gehaald voor oud en nieuw. Voor oud en nieuw zeker 3 keer gedaan van eind november tot 31 dec dus, die avond weer, week daarna weer en zo ging het een tijdje door elke maand bijna 2 keer. Nu heb ik laats een record gehaald .. ( ik zeg het als of ik er trots op ben) De hele maand maart elk weekend maarja.. kmoet nu wel ff rustig aan gaan doen al zeg ik het zelf :openmouth: Tja pille vrete he.. Het gaat zo makkelijk misschien is dat mijn zwakke punt.

Tufnut

Badass junkie
Zelfbeheersing is aan te leren hoor. Is niet eens zo moeilijk en je krijgt er een hoop voor terug.

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
Ik moet zeggen dat ik na mijn eerste keer ook echt zo snel mogelijk weer wilde gaan trippen op X.
De 2de keer was dan ook 2 weken later. Hoewel ik die 2de keer ook erg leuk vond, vond ik hem niet zo bijzonder als de eerste keer, Dat kwam misschien ook omdat ik op een verjaardagsfeest was waar maar 3 mensen gebruikten. En eerlijk gezegd voel ik het nu weer een beetje kriebelen, al was het maar omdat ik hier 5 pillen in mijn bureau la heb liggen :grin:
Maar Xtc is toch echt een drug die je met echte vrienden moet doen en zonder té veel nuchtere mensen, en zeker niet alleen vind ik.

Na de 2de keer is het wat makkelijker om er wat beheerster mee om te gaan, voor mij persoonlijk dan. Want echt, na die 1e keer heb ik geen dag niet aan xtc gedacht tot na de 2de keer, en dat waren 2 weken lang :flushed:

PartyHard

Newbie
Snoepende-Neerlander zei:
Ik moet zeggen dat ik na mijn eerste keer ook echt zo snel mogelijk weer wilde gaan trippen op X.
De 2de keer was dan ook 2 weken later. Hoewel ik die 2de keer ook erg leuk vond, vond ik hem niet zo bijzonder als de eerste keer, Dat kwam misschien ook omdat ik op een verjaardagsfeest was waar maar 3 mensen gebruikten. En eerlijk gezegd voel ik het nu weer een beetje kriebelen, al was het maar omdat ik hier 5 pillen in mijn bureau la heb liggen :grin:
Maar Xtc is toch echt een drug die je met echte vrienden moet doen en zonder té veel nuchtere mensen, en zeker niet alleen vind ik.

Na de 2de keer is het wat makkelijker om er wat beheerster mee om te gaan, voor mij persoonlijk dan. Want echt, na die 1e keer heb ik geen dag niet aan xtc gedacht tot na de 2de keer, en dat waren 2 weken lang :flushed:

Je kunt beter verlangen hebben naar alcohol in dit geval, hehe. Is duurder dan xtc en de dag erna ben je er kapot van. Vooral als je 5 stuks in je lade hebt is het moeilijk om je te beheersen. Ik ben blij dat ik niet 5 (lees: geen) van die krengen hier heb liggen, hehe :grin:

Puffwipe

Newbie
Strdag heb k um getest :tongueout:
was wel harder dan ik had verwacht.. pff was zo leip als een trein xD
en ja.. nu weer maandje w8en.. (minstens)..

Maar het klopt wel.. na de 1e x smaakt het naar meer :P:$
maar das dus gewoon een kwestie van zelfbeheersing zoals hier al eerder werd vernoemd..
ik ben nog niet van plan de magie kwijt te raken.. Dus lekker rustig aan doen.. Fantasy island staat voor de deur.. dus dan moet die magie er wel zijn alsk slik.. anders ist nix :P

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

persoon

Na mijn eerste keer heb ik er ook veel aan gedacht omdat het iets geweldigs was. Toen 2 weken later gelijk weer gedaan.
Maar vanaf mijn 2de keer heb ik er altijd minimaal 1-2 maanden tussen gelaten.

trippelh

Bewuste gebruiker
persoon zei:
Na mijn eerste keer heb ik er ook veel aan gedacht omdat het iets geweldigs was. Toen 2 weken later gelijk weer gedaan.
Maar vanaf mijn 2de keer heb ik er altijd minimaal 1-2 maanden tussen gelaten.

+1
Het is zelfs een feest als je weet dat je het over zoveel weken weer gaat doen , je kunt er naar toe leven en ondertussen je gewone leven oppakken en bijtanken.
Ik zelf weet al een tijd dat 7 mei voor mij weer knallen wordt en kijk er enorm naar uit.

Bovenaan