xtc flauwvallen

Hee ,,

Ik heb zaterdag voor de 3e x xtc gebruikt dit waren Witte speakers getest op 180-220 MG
om te beginnen had ik een kwart pil genomen .... half uur / 3 kwarier later had ik voor ik bij een hardcore feest naar binnen ging nog een halve bij gedaan. na een half uur buiten in de rij staan om binnen te komen kwam ik onder een airco te staan deze blies nog al hete lucht uit een gloed van warmte kwam er op me af ik werd al gelijk een beetje raar. de pil was ook in geklapt volgens mij toen viel ik flauw ik stond ook gelijk weer op 1 sec later maar ik was wel even weg gevallen heeft dit met de xtc te maken ? ( niets aan overgehouden gelukkig aan pijn of wat dan ook )

ik ben wel vaker flauw gevallen dat als ik opstond van de bank dat ik zwart voor me ogen werd en duizelijk en dan val ik even weg maar dan sta ik ook gelijk op dit heb ik een aantal x eerder gehad. voordat ik xtc gebruikte is het niet gevaarljk voor mij om xtc te gebruiken?

Heb je wel genoeg water gedronken? Als je namelijk niet genoeg drinkt kun je overhit raken en dan kun je duizelig worden/flauw vallen.

ik heb een kwartje genomen toen 3 kwartier later nog een halve en weer half uur later dus 1.5 / 2 uur naar dat ik begonnen was denk ik iets van 0.2 L gedronken ( kon niet anders had niets meer en was nog niet binnen bij het feest )

zou het daar door komen ? gaat dat echt zo snel ?? ik had toen ik bij was wel 0.5 L geat zowat zn dorst had ik.daarna was het ook weer goed
gr

Toen ik 1/3 en uur later nog eens 1/3 pakte van een 200-210 mg Witte speaker moest ik toch echt wel om het kwartier een glas water drinken en me hoofd nat maken, zo warm had ik het. Komt misschien ook wel omdat ik gewoon extreem los ging (dubstep feest he :grin: )

Maar hitte kan uitdroging tot gevolg hebben en dat kan dan weer flauwvallen tot gevolg hebben. Vooral als je wel vaker last hebt van kort flauwvallen blijkt daaruit dat je misschien wel gevoeliger bent voor flauwvallen.

melvin053

Newbie
ga eens naar de docter en laat je bloeddruk testen.
heb dit ook maar niet vaak bij xtc maar ook wel met jointje en soms met niks.
ga gewoon naar de docter en bespreek het.

Bovenaan