XTC en wiet mee naar Sziget in de auto?

low1tjeh

Newbie
Hallo mede-drugsgebruikers,

In de zomer ben ik van plan om met een stel vrienden in een klein VW-busje naar Sziget te rijden, eerst een kort weekje door Europa toeren en daarna lekker een weekje feesten op Sziget :)

Nu heb ik al dagen internet afgespeurd voor informatie voor het smokkelen van drugs naar Sziget, en de berichten zijn enorm tegenstrijdig. De één zegt: 'Vraag iemand die met de auto gaat' en de ander zegt weer: 'Nooit doen, je wordt overal gecontroleerd' et cetera. Het plan is om een stuk of 20 pillen mee te nemen en iets van 20 gram wiet.

Nu is mijn vraag: heeft iemand hier ervaring mee? En alsjeblieft, antwoorden als 'NIET DOEN, ER STAAT EEN CELSTRAF OP.', daar vraag ik niet om. Ik zoek naar mensen die hier ervaring mee hebben en hoe het voor hun ging. De afweging of ik het zelf ga doen maak ik altijd nog zelf :)
Misschien hebben mensen het op Sziget zélf gekocht? Ook hier hoor ik weer veel tegenstrijd: de een koop zijn pilletje nog voor 5 euro en de ander koopt troep voor 20 euro...

In ieder geval, iemand ervaring?

Alvast bedankt :)

Skirre

Bewuste gebruiker
NIET DOEN...

Ik heb eerlijkgezegd geen idee hoe de wetgeving daar is en of ze voertuigen controleren maar als ze je pakken kun je of de bak in gaan (ja ik zeg het tog) of flink dokken. Daar iets gaan kopen lijkt me nog dommer; je kent de kwaliteit niet en kan het niet laten testen.

Heb een beetje het gevoel dat je wil dat iemand zegt dat het "veilig" is zodat je er zelf lekker bij voelt.

Gr! Skirre

Edit: als je het toch gaat doen, mss iets minder dan 20 pillen? Of is dit al het minimale gezien het aantal personen met wie je gaat

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
De kans dat jullie gecontroleerd worden is er zeker, aan jou of je het risico wil nemen...
Lekker onbezorgd naar Sziget... go with the flow.
Of lekker paniekerig naar daar en dan mogelijks nog eens geklist worden voor wat wiet en idiote pilletjes....

Mijn keuze zou snel gemaakt zijn :wink:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is wel een heleboel. Ik zeg, als je drie pilletjes in je toilettas gestopt hebt zal het allemaal wel meevallen, maar.. Hmm. Je loopt natuurlijk altijd een risico. En Nederland is best tolerant in dit soort dingen maar het buitenland, krijg zelf een beetje kriebels van het idee daar met drugs gepakt te worden.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
ZERO- zei:
krijg zelf een beetje kriebels van het idee daar met drugs gepakt te worden.

Hahaha ja, zo'n locked up abroad idee :tongueout:. Moet er niet aan denken, vooral omdat ik gevangenissen in Thailand heb gezien. Vergeleken met Nederlandse gevangenissen is het in Nederland net alsof je in een Hilton hotel wordt vastgehouden.

OT: Ik ken wel een paar mensen die het hadden geprobeerd. Ze gingen met de trein en hadden 10 pillen bij zich ofzo. Hij had ze in een asbakje verstopt, een dubbele bodem ofzo(grote asbak, weet ook niet precies hoe of wat) zodat de honden ze niet konden ruiken. Maarja, het was wel een enorm risico, ze werden vaak gecontroleerd. Als iemand met gezond verstand: Doe het gewoon niet. De risico's wegen niet af tegen de voordelen.

Bovenaan