XTC en pure chocola

Fightforce

Experimenterende gebruiker
Iemand die ervaring heb met deze MAO remmer?
Werkt het nou wel of niet? Overal staat weer wat anders..

Schijnt ook behoorlijk gevaarlijk te zijn lees ik her en der, maar wat er er zo gevaarlijk aan?

Hoop wat antwoorden te krijgen, vraag me dit nl al een tijdje af en echt heel veel duidelijke dingen kan ik er niet echt over vinden.. :)

20080101

Newbie
En hoe werkt het? Wat is de beste manier om het in te nemen? Tegelijk? Eerst chocola en daarna X, of andersom, tijd ertussen? Hoeveelheid?

tia!

Fightforce

gekkehenkie zei:
Volgens mij moet je dan kilo's chocola gaan eten voordat het enig nut heeft (correct me if i'm wrong).

Geen idee.
Ik weet wel dat als mensen met chronische vermoeidheid, depressie en soortgelijke dingen elke dag een halve reep pure chocola zouden eten dat dit bij bijna iedereen (verschilt per persoon) zeer positief zou werken, dit zou namelijk best veel effect op een aantal dingen in je lichaam/hersenen hebben waaronder ook op je serotonine dacht ik..

Fightforce

Met trippers als paddo's, LSD werkt het zowiezo.
Maar dat schijnt ook weinig risico te geven.

Bij middelen als MDMA, amfetamines etc schijnt het juist wel weer erg veel risico's te geven, ik vraag me dus echt af wat die risico's zijn :confused:

Fightforce

Heb nog eens goed zitten zoeken en ik kom een beetje tot deze conclusie:
Pure chocolade (cacao) schijnt dus een lichtere variant van de MAO remmers te zijn in tegenstelling tot passiebloem, antidepressivia etc.
Het verlengt de XTC rush. (de afbraak van MDMA word licht tegengegaan).
Nadeel is dat je een te hoge bloeddruk kan krijgen met als gevolg misselijkheid, hoofdpijn en zelfs falen van het hart etc. maar dat is eigenlijk alleen toepasselijk bij mensen met een zwak hart en andere aandoeningen.
Normale gezonde mensen hoeven zich met deze combo niet echt zorgen te maken mits je niet teveel neemt en ook niet aan anti-depressivia zit etc. maar dat lijkt me erg logisch.

Ik wacht op eventuele verbeteringen en/of ervaringen :)

Solidius

Badass junkie
Je kunt beter gewoon bijslikken dan pure chocola eten tijdens XTC / MDMA. Het lijkt me op dat moment sowieso niet bepaald een lekkernij waar je ff een reep of 2 van naarbinnen schrokt.

Stoniemelony

Zou er inderdaad niet aan moeten denken om chocolade te eten als ik aan het trippen ben, het weg krijgen ervan alleen al :openmouth: dikke glas water erbij :P

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jah tegenwoordig heb je zelfs energie poeder op basis van gewoon caffeine, maar omdat het een wit stimulerend poeder is dat trouwens blow heet:P willen ze het niet op de markt brengen omdat het het gebruik van cocaine enzo zou stimuleren, het product werd geprobeerd op de nlse markt te brengen door amerika:P,, te grappig, zie je strax opeens iedereen met wit poeder rondlopen op school, werk en straat :beer: :stoned:

Demolisher

Ik heb het wel alleens geprobeert , maar veel maakt het niet uit . Als je toch wil proberen kan je beter de chocolade eten een kwart na iname van de pil . En redelijk veel ook . Maar idd je kan beter een snoepje meer nemen . Dan een portie chocolade .

Bovenaan