Xtc en maagbeschermers

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hoi,

Ik heb sinds kort veel last van maagklachten, misselijk en veel maagzuur. Dit is gekomen door de naproxen die ik slik ivb zware rugklachten. Nu heb ik daar sinds vandaag maagbeschermers voor.

Alleen nu heb ik zaterdag een feest waar ik xtc wil gebruiken, nu ben ik bang dat me maag erg heftig op de xtc zal gaan reageren. Dit had ik eerder ook met 2cb.

Nu vraag ik me af of het veilig is om van te voren een maagbeschermer te nemen. En helpt Dit?

Ik hoor graag jullie mening en advies.

Gr

-HardcoreGabber

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Uit ervaring ja het helpt je hebt geen recept nodig. Omeprazol 20mg heet het verkrijgbaar bij de apotheek. Kost je circa 5 euro voor een doosje waar er 14 in zitten.

Denk wel aan je maag en drink genoeg melk en zuivels :smirk:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Pas op hoor. Soms kun je er niet tegen. Ik heb meerdere varianten geprobeerd een tijd terug. Ik had erg last van de maag en bij mij werd t vaak erger door dat spul.
Probeer het anders eerst een dag dat je geen feest hebt. Ik neem het iig niet meer. Ik neem gember, verse gember.
Neem anders je xtc dosis in 2 keer. 2/3e van de dosis die je die dag wil nemen eerst en dan 2 uur later de andere 1/3e. Misschien helpt dat omdat je minder in eens neemt.
Veel plezier op je feest!

Fool

Badass junkie
Heb je de bijwerkingen van proton pom pinhibitors gezien? Ergens tussen een lange waslijst van dingen waar je last van kan krijgen staat dit.
Call your doctor at once if you have:

• severe stomach pain, diarrhea that is watery or bloody;

• seizure (convulsions);

• kidney problems--urinating more or less than usual, blood in your urine, swelling, rapid weight gain; or

• symptoms of low magnesium--dizziness, confusion; fast or uneven heart rate; tremors (shaking) or jerking muscle movements; feeling jittery; muscle cramps, muscle spasms in your hands and feet; cough or choking feeling.
Als er dus één van die symptomen optreed als je aan de omaprozol zit, dan moet je direct contact met een dochter opnemen. Ik heb voor het gemak even dikgedrukt welke van deze bijwerkingen je bijna gegarandeerd zal ervaren als je onder invloed bent van MDMA. Gebaseerd hierop lijkt me het een vrij slecht idee. :wink:

BlijeChick

Belezen gebruiker
Uit ervaring ja het helpt je hebt geen recept nodig. Omeprazol 20mg heet het verkrijgbaar bij de apotheek. Kost je circa 5 euro voor een doosje waar er 14 in zitten.

Denk wel aan je maag en drink genoeg melk en zuivels :smirk:

Hoezo melk en zuivel voor je maag?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik heb het uiteindelijk zonder maagbeschermers gedaan. Wat voor mij wel heel goed hielp, en misschien een tip voor andere. Om een halfje te wikkelen in 2 vloeitjes.

• Like
Waarderingen: Fool
Bovenaan