XTC en GHB

xeno1975

Experimenterende gebruiker
Dag iedereen

Mijn partner en ik gebruiken om de paar maand XTC voor echte quality knuffeltijd samen. Ik neem 3/4de pil en zij een kwartje; als we merken dat die uitgewerkt raken, nemen we elk nog een kwartje bij. Nu hebben we laatst een paar uur na dat tweede kwartje GHB bij genomen, zowel om zacht te landen als omdat we nog niet uigeknuffeld waren (maar geen XTC meer bij wilden nemen): ik heb 1.5 ml genomen en zij 0.5 ml. Mijn partner is relatief gevoelig aan XTC en G dus heeft met weinig vaak al resultaat. Als de G binnenkwam, werd ze echter een half uurtje volledig suf en futloos. Hierna kwam ze er terug door en had ze wel een fijne tijd op de G.

We hadden al eens eerder met enkel G geëxperimenteerd en toen had ze eenzelfde effect, enkel sterker. De eerste keren voelde ze niets, maar na de derde maal bijnemen is ze toen meer dan een uur bewust geweest maar volledig suf en lam (3 maal 0.8 ml met 1.5 uur tussen). Ze kon nog spreken, wist wat er gebeurde, maar het kostte allemaal moeite. Er leek dus echter niet echt een middle ground tussen "weinig voelen" en "bijna out zijn". Hebben nog mensen dit? Zijn er betere manieren om te doseren om dit te voorkomen (bv. eerste dosis altijd hoger en dan zakken in dosering)?

Exacte samenstelling van de X/G hebben we jammer genoeg niet, omdat we die in ons land niet kunnen laten testen.

Alvast bedankt voor jullie advies/feedback.

Zeehond

Badass junkie
Leuk om te lezen dat de mdma het goed doet voor jullie, heel herkenbaar!
Goed dat jullie ruime pauzes nemen.
Hou dat samen genieten er in 😍😍

Jullie doseringen Ghb lijken niet aan de hoge kant.
Vraag 1: Ghb toch niet met alcohol gecombineerd hoop ik?
Vraag 2: hadden jullie een lege maag, dat is belangrijk voor Ghb werking.

Dat suffe van je vrouw herken ik niet uit onze eigen ervaringen.
Maar je stapelt wel doseringen binnen twee uur.
Probeer de 1e dosering het hoogste te laten zijn en de 2e en 3e dosering op 50-60 procent van de 1e dosering.
En probeer de pauze te verlengen naar 2 uur tussen doseringen (tip: schrijf tijd op).

Wie weet komen er nog meer tips.
Laat je volgende keer weten of het helpt?

Laatst bewerkt:

xeno1975

Experimenterende gebruiker
Leuk om te lezen dat de mdma het goed doet voor jullie, heel herkenbaar!
Goed dat jullie ruime pauzes nemen.
Hou dat samen genieten er in 😍😍

Jullie doseringen Ghb lijken niet aan de hoge kant.
Vraag 1: Ghb toch niet met alcohol gecombineerd hoop ik?
Vraag 2: hadden jullie een lege maag, dat is belangrijk voor Ghb werking.

Dat suffe van je vrouw herken ik niet uit onze eigen ervaringen.
Maar je stapelt wel doseringen binnen twee uur.
Probeer de 1e dosering het hoogste te laten zijn en de 2e en 3e dosering op 50-60 procent van de 1e dosering.
En probeer de pauze te verlengen naar 2 uur tussen doseringen (tip: schrijf tijd op).

Wie weet komen er nog meer tips.
Laat je volgende keer weten of het helpt?
Alvast bedankt voor je reactie. En ja, dat samen genieten is zowat het enige doel dat we hebben met deze genotsmiddelen. :)

Wat betreft je vragen:
1. We combineren inderdaad niet met alcohol. Naast het gevaar is het zo al overweldigend genoeg voor ons. :wink:
2. De eerste keer niet zo, de tweede keer wel. Dus dat kan deel van de reden geweest zijn dat ze na twee dosissen nog niets voelde.

Ondertussen heb ik ook geleerd dat er 2 uur tussen moet zitten, dat was die eerste keer fout van ons. Maar de tweede keer was er maar 1 dosis GHB, en daar had ze ook last van van die sufheid. Nu, ik volg je over hoger beginnen en afbouwen van dosissen; voor XTC doen we het ook zo.

Opschrijven wat we wanneer nemen doen we ook, want anders kan je nadien nooit zeker zijn. En nadien steek ik alles in Excel, zodat ik de blaadjes niet kan verliezen (of laten rondslingeren).

Laatst bewerkt:
Bovenaan