xtc en dex

good_TIMes

Experimenterende gebruiker
Beste df'ers ik heb een vraagje,

Heeft hier iemand ervaring over het gebruik van xtc als je dex gebruikt vanwege add.
Ik vraag dit voor een vriend van me, hij wil het graag een keer proberen maar is bang dat dit de werking of effecten van de dex en of concerta kan beïnvloeden.

peace :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Onder invloed van speed valt mdma bij mij niet lekker. Zodra het inslaat word ik onwijs zenuwachtig en begin vrijwel gelijk te crashen. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen zo is, maar wellicht is het een goed idee om een poosje van de dex af te blijven voordat hij aan de mdma gaat.

good_TIMes

Experimenterende gebruiker
ik bedoel het niet qua combinatie tegelijk. Meer op de manier van de werking van de dex die je de dagen maanden jaren daarna neemt

ooscaar

Wijs gebruiker
Tegelijk is extra neurotoxisch en gewoon onnodig, kun je beter niet doen. Als je de dex weer neemt zodra de MDMA uit je lichaam is, boeit het natuurlijk helemaal niets. Hooguit de gewoonlijke dinsdagdip, maar verder niets om je druk over te maken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
good_TIMes zei:
ik bedoel het niet qua combinatie tegelijk. Meer op de manier van de werking van de dex die je de dagen maanden jaren daarna neemt
Je bedoelt of hij na 1 keer mdma meteen lange termijn problemen gaat krijgen met z'n medicatie? Dat lijkt me niet. Wat ooscaar zegt, inderdaad, misschien alleen op dinsdag.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Een paar dagen voor je xtc gaat nemen dus stoppen met de medicatie. Zou voldoende moeten zijn. Of het echt het gewenste effect gaat hebben weet je pas als je het geprobeerd hebt.

Bovenaan