xtc en alcohol

dallandra

Wijs gebruiker
dit weekend wil ik voot t eerst een pilletje gebruiken,maar volgens mij is het niet verstandig om hier veel alcohol bij te drinken.. :confused:
heeft iemand hier ervaring mee?
met xtc en (veel) alcohol?

Krs

Bewuste gebruiker
drink er nooit alcohol. je kan wel wat glazen drinken maar waarom zou je dat doen? werking van x is veel leuker :grin:

wouss

Newbie
Door alcolhol neemt het van effect van XTC zelfs af, dus geen reden om te drinken ( kan wel erg lekker zijn)

dallandra

Wijs gebruiker
bedankt voor de reacties!
nee,meestal drink ik alleen bier,maar ik denk dat ik dat morgen dan maar laat..veel water dan maar he!

Trip Unit

Bewuste gebruiker
dallandra zei:
bedankt voor de reacties!
nee,meestal drink ik alleen bier,maar ik denk dat ik dat morgen dan maar laat..veel water dan maar he!
Nog een tip,zorg dat je altijd iemand bij je hebt die je kan vertrouwen en waar je je prettig bij voelt.
Enne laat het lekker over je heen komen en geniet ervan!(met mate uiteraard) :mrgreen:

Jeroen151

Newbie
Als die pil begint te werken hoef ik niet geen alcohol te hebben.
Als ik dan toch ga drinken moet ik soms zelfst kotsen daarom doe ik het ook niet!!!

Maar als hij eenmaal goed werkt, kan ik zuipen wat ik wil heb nergens last van!!!

Vind het wel grappig

Maar het is natuurlijk wel riskant ja

dallandra

Wijs gebruiker
ik heb t rustig aan gedaan,en geen alcohol gedronken,en het was super!
heb 10 uur achter elkaar gedanst!
en had ook geen behoefte aan alcohol.

Jeller

Badass junkie
het is wel lekker, maar het doet niet veel (net zoals weed), en als je veel drinkt heb je veel meer kans op uitdroging dus alcohol + xtc is een redelijk nutteloze combinatie

Jeller

Badass junkie
ja maar uiteindelijk rook je je weed beter op als je geen harddrugs binnen hebt.. tenzij je weed/geld te veel hebt

btw zoalng je niet overdrijft met alcohol is het niet zo gevaarlijk hoor, je moet natuurlijk geen 10 pinten ofzo drinke maar zolang je er niet meer dan 5 ofoz drinkt kan het niet echt kwaad

Derq

Experimenterende gebruiker
ach stel je aan, je moet als je pillen op hebt gewoon zelf bepalen hoeveel je drinkt, en regelmatig 1 of 2 frisjes er tussendoor nemen. natuurlijk is water beter, maar in mijn uitgaansregio ben ik nogal bekend, en al die barmensen staan me toch raar aan te kijken als ik water of zelfs cola kom halen.
drink gewoon lekker wat bier, maar zorg dat je niet te droog word. ( je merkt het vanzelf wel )

Derq

sjah ik zaterdag ook hoor, zo lam als een aap , en daarna gram pep , en halve bmitsu, geen probleem, lekker frisjes en water :wink:
wel vervelde handen vandaag

Derq

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1102

nog nooit eerder meegemaakt.... supervaag

wat ik wel heb is ( zonder overdrijven) ( ja echt )
sinds ik met regelmaat ( 1x permaand ) knal, meestal pep/blauwe mitsu combinatie ( en alcohol). merk ik dat m'n pik een beetje kleiner is geworden..
nou is dit niet zon ramp omdat hij al vrij omvangrijk was, maar toch kvind het wel raar. misschien is dat na 2 weken weer terug ofso :)

matthijs

Badass junkie
Derq zei:
wat ik wel heb is ( zonder overdrijven) ( ja echt )
sinds ik met regelmaat ( 1x permaand ) knal, meestal pep/blauwe mitsu combinatie ( en alcohol). merk ik dat m'n pik een beetje kleiner is geworden..
nou is dit niet zon ramp omdat hij al vrij omvangrijk was, maar toch kvind het wel raar. misschien is dat na 2 weken weer terug ofso :)

Tsja, wat moet ik hier nou op anwoorden :P
In ieder geval mooi dat er best wel wat afkon :grin: , maarja...er moet natuurlijk niet nog meer van af gaan :P

Derq

werd vanmiddag wakker ( ging niet naar school, was vant weekend tot maandag wakker gebleven van de pep dus) en heb ff gedouched, nou ik denk dat ik het me verbeeld heb, of dat het tijdelijk was omdat ik zoveel vocht verloor oid. alles zit er weer aan haha. ben ook gelijk 10 kilo zwaarder :wink: jk

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
dallandra zei:
haha erg grappig!
ik heb wel gehoord dat als je veel gebruikt,dat je dan veel puisten krijgt..

Puisten had ik al toen ik nog niet gebruikte.. hahaha heb er nu minder dan toen, dus dat valt in mijn geval wel mee

roaren*

Bewuste gebruiker
van de speed heb ek dat wel na het gebruik dat ek puistjes krijg of ja geweun puntjes op men kop.. nja na drie dagen goed te eten en gezond eten is dat weg

Bovenaan