XTC en alcohol

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je je niks meer van je avond wilt herinneren, moet je het vooral doen. Black-outs verzekerd! :confused:

citrobacter

Experimenterende gebruiker
pilliewilly zei:
Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water!

combination of my live! Bestaat niets beters, alcohol zorgt voor een demping van de amfetaminewerking wat een leuke tint aan het effect geeft.
Natuurlijk best niet overdrijven met beide... Ik drink meestal mazoutjes, of afwisseling tussen water, cola en biertjes.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
ik vind het ook een heerlijk effect! maar zoals gezegd zijn black-outs goed mogelijk.. Maar over het algemeen wist ik de hoogtepunten wel hoor.. buite wat vage shit die ik later hoorde.. Achja :hearteyes:

henkie84

Bewuste gebruiker
Vind het ook wel wat hebben dat je de ochtend erna via een aantal vrienden langzamerhand een beeld krijgt van hoe - euh - goed je 't te pakken had.

The Mystic

Tripreporter
pilliewilly zei:
Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water! Ook vandaag geen last gehad buite deze ochtend wat hoofdpijn maar die ging over na een piza te eten :hearteyes:

::edit:: Geen waardeloze reacties over hoe dom dit wel niet is aub.. Ik weet dat het niet goed is i.v.m. uitdroging maar het is gwn CHILL :wink:

Och heerlijk, doe meestal geen x meer zonder alcohol. Varierend van een biertje tot kutzat. Ik voel de x gewoon beter als ik een paar pinten op heb. Dit is persoonlijk, dus zou het je niet meteen aanraden. Ik drink tijdens de x ervaring overgens ENKEL en ALLEEN water (en veel).

henkie84 zei:
Vind het ook wel wat hebben dat je de ochtend erna via een aantal vrienden langzamerhand een beeld krijgt van hoe - euh - goed je 't te pakken had.

Salut! Insgelijks! :grin: En dan ben je zeker weer van "the gang" afhankelijk om te horen dat ze je handje moesten vasthouden terwijl je met je blote (verbranden/geschroeide) voeten perse die 2 km. moest meewandelen over ruig terrein. Aangezien je anders, tegen hun geschreeuw in, regelrecht tegen prikkeldraad, en andere, gevaarlijkere obstakels inliep :grin: :grin: :grin:

HENK HEEFT PIJN AAN Z'N POTEN!!!

Love

Bazuintje

Newbie
citrobacter zei:
pilliewilly zei:
Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water!

combination of my live! Bestaat niets beters, alcohol zorgt voor een demping van de amfetaminewerking wat een leuke tint aan het effect geeft.
Natuurlijk best niet overdrijven met beide... Ik drink meestal mazoutjes, of afwisseling tussen water, cola en biertjes.

Je zegt hier dat alcohol zorgt voor een demping van de amfetamine werking, amfetamine is speed en dit topic gaat over XTC en Alcohol.
Het mengen van Amfetamine(speed) en Alcohol raad ik wel af!
de gebruiker kan er prikkelbaar, onrustig en angstig door worden maar ook Paranoide of opgefokt.
Vaak is het gewoon omdat mensen de mix willen proberen en als er dan iets fout gaat waarvan ze niks moeten aantrekken,
Gaan ze er juist steeds meer over nadenken en zakken dan steeds dieper naar een bad trip.

Nog een laatste afrader: Coke&Alcohol, Omdat deze mix samen een gevaarlijke stof in je bloed aanmaakt genaamd | cocaethyleen |.
Coke verdunt je bloed en versnelt je hartslag, Alcohol verdunt ook je bloed er vergroot de hartslag.
Maar bij het mengen heb je vaak kans dat de stof cocaethyleen zich snel verspreid en ook je hartslag sneller laat gaan waarbij dus vaak hartstoornissen bij voorkomen en hartaanvallen ook paranoide en flippen kan van de partij zijn

DUS!!!
een echte afrader coke en alcohol!!

citrobacter

Bazuintje zei:
citrobacter zei:
pilliewilly zei:

Je zegt hier dat alcohol zorgt voor een demping van de amfetamine werking, amfetamine is speed en dit topic gaat over XTC en Alcohol.

xtc is mdma is methylene3,4dioxymethAMFETAMINE en is dus wel degelijk een lid van de amfetaminefamilie. En ik weet niet of je het al gemerkt hebt maar de amfetamine effecten zijn duidelijk merkbaar als je x slikt. Dus leer je les voordat je andermans commentaar afbreekt.

henkie84

Bewuste gebruiker
The Mystic zei:
Salut! Insgelijks! :grin: En dan ben je zeker weer van "the gang" afhankelijk om te horen dat ze je handje moesten vasthouden terwijl je met je blote (verbranden/geschroeide) voeten perse die 2 km. moest meewandelen over ruig terrein. Aangezien je anders, tegen hun geschreeuw in, regelrecht tegen prikkeldraad, en andere, gevaarlijkere obstakels inliep :grin: :grin: :grin:

HENK HEEFT PIJN AAN Z'N POTEN!!!

Love

Euhm. Juist :). I had fun. Or at least, I guess so..

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Haha! De dag na X in combo met alcohol hoorde ik dat ik en een maat van me met mn sjaal daar in het midden van de party stonden om wat chickies te laten limbo dansen! :mrgreen: Naar het schijnt had het wel succes.. :beer: Hoewel ik er geen zooii meer van wist, weet ik dat ik the time of my life had!! :hearteyes:

Johnson

Nooit meer een mix van deze! Dat weet ik wel... Het is niet zo erg tot dat je naar bed gaat! Man ik heb 3uur wakker gelegen. Elke x als ik m'n ogen dicht deed ging ik allemaal praten met mensen. Ik heb gewoon hele gesprekken gevoerd. Is zo fucking wazig! Nooit maar dan ook nooit meer!

citrobacter

Johnson zei:
Nooit meer een mix van deze! Dat weet ik wel... Het is niet zo erg tot dat je naar bed gaat! Man ik heb 3uur wakker gelegen. Elke x als ik m'n ogen dicht deed ging ik allemaal praten met mensen. Ik heb gewoon hele gesprekken gevoerd. Is zo fucking wazig! Nooit maar dan ook nooit meer!

mm, raar. Ik val altijd als een blok in slaap. Je moet natuulrijk niet gaan slapen als je midden in de werking zit

Johnson

citrobacter zei:
Johnson zei:

mm, raar. Ik val altijd als een blok in slaap. Je moet natuulrijk niet gaan slapen als je midden in de werking zit

Ja da weet ik ook wel :P
Maar da doe ik echt niet hoor :P

thunder-droopy

Belezen gebruiker
als je een pil ophebt heeft het weinig zin om alcohol te drinken want daar merk je weinig van door de werking van de pil. verdder haalt de lacohol de werking van de pil naar beneden dus gewoon zonde!

pilsner

Zelf heb ik er geen problemen mee wanneer ik drink, alleen bij teveel drank ga ik kotsen, en ben zwaar misselijk!

:beer:

riflexz

Bewuste gebruiker
Soms, als ik uitga, en ik heb al redelijk veel X binnen, en ik echt "uit de bol" wil gaan, begin ik gewoon daarop wat te zuipen, wel gewoon bier, 1 pint met de keer. en daarop als het kan nog wat wiet.. zalige spacy momenten

Jungle

Tja, alcohol heeft volgens mij meer een 'mentale invloed'. Het weerlegt je grenzen, duidelijk. Denk idd dat je ook niet het 'gevaar' moet opzoeken. Ik zal bijvoorbeeld ook nooit veel bier gaan drinken (kan er sowieso al niet echt goed tegen) als ik ook drugs op zak heb. Heb 1x XTC meegenomen en toen ik die avond al behoorlijk wat op had was het dan ook niet echt een heel moeilijke keuze. Ben vanaf toen wel water gaan drinken, probeer toch nog altijd veilig om te gaan met drugs en zeker combinaties :)

citrobacter

Toen ik men eerste keer xtc nam, had ik die dag al een fles wiskhy uit en toch al minstens 7 pinten bier. Ik moet wel zeggen, zo hard ben ik er na nooit meer gegaan, of het aan de drank lag of gewoon omdat het de eerste keer was, wie weet? Het was wel de perfectie zelve...

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik geloof je. Ik las eens een fles goldstrike in een veel te korte periode uit. Dat heb ik geweten :grin:

Skippy

Wijs gebruiker
In het begin trok mn maag dat niet, maar nu vind ik het wel lekker, vooral als je wat later op de avond begint met drinken.

Bovenaan