Xtc en 2cb op een feest

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ik heb naar wat info gezocht over de combi van deze 2, maar dit waren voornamelijk wat oudere topics. Ik ben benieuwd naar of er wat meer info is.

Ik had in gedachte op een dagfeestje wat xtc en 2cb te nemen op de volgende manier:

T0 60mg xtc
T + 0.5 uur 15 mg 2cb
T + 2 uur 60mg xtc
T + 3.5 uur 60mg xtc
T + 5 uur 60mg xtc

Is dit een goede planning om optimaal te genieten van de combi of is dit een afrader? Werkt dit elkaar tegen? Zijn er nog andere planningen die erg goed zijn bevallen?

Thx alvast!

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik vind 2cb na de xtc chiller. Als de xtc een klein beetje begint uit te werken. Daarnaast zou ik xtc 1x bijnemen en niet 2x

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Oke, dus dan zou beter zijn:
T0 60 mg xtc (of 120mg)
T+2 60 mg xtc
T+4 15mg 2cb

En dan uitspacen tot eind van het feestje?
Of moet ik de 2cb iets sneller na de xtc nemen?
Behoud je dan nog wel beetje je energie of is het dan gewoon zitten uitspacen?
En laatste vraag, versterkt het op deze manier elkaar?

Helenas

Bewuste gebruiker
Lijkt me beter ja :) ligt er aan tot hoe laat je feestje duurt maar het ziet er prima uit. Zoiets moet je ook een beetje op gevoel doen. Als je merkt dat de xtc begint uit te werken, dan kan je de 2cb nemen zonder dat het te overweldigend wordt. Maar iedereen is anders he! Dit is vanuit mijn ervaring :) Het kan elkaar versterken. Waarschijnlijk ben je al vrolijk van de xtc en dat is een fijn begin voor je 2cb. Alleen nemen als je je goed voelt dus. Als je je rot voelt, zal de 2cb ook dat gevoel versterken

MeejheM

Badass junkie
Het is zelf 3 keer bijpakken tot een totaal van 240mg in de eerste post. vongens mij is dat veel te veel, en zal het voornaamste effect zijn dat je kater langer aanhoudt, maar de xtc/mdma net zo snel uitgewerkt gaat zijn.

het tweede schematje ziet er al een stuk gezonder uit. 120 tot 180mg lijkt me wel te doen, alleen zou ik die eerste 120 gewoon in 1 keer innemen. en daarna niks meer bijpakken.

in mijn ervaring haal je het meeste uit mdma als je 1 keer goed doseert, te weinig is saai en zonde, maar teveel kan gevaarlijk zijn. bijpakken verlengt het fijne gevoel niet echt zoals je zou verwachten.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Hmm ik ben het helemaal met jullie eens, nu wil alleen her geval dat ik qua dosering helemaal verpest ben en dat eigenlijk 'maar' 2x bijpakken voor mij al een opgave is. Ik hou me hier de laatste tijd wel aan hoor en raad elke beginner ook aan om maar 1x bij te pakken!
Ik ga denk ik op mystic garden mijn 2e schema eens uitproberen, lijkt me een gave combinatie! Ik zal onder dit forum tegen die tijd laten weten hoe dit was.
Is op een outdoor feest dan 15mg zo een beetje de max na xtc of kan je dan best ook een hele pil van 19mg pakken?

Bovenaan