Trippieeee
Newbie
Heb eens besloten om een trip report te maken
Alles speelde af op 420 2018.
We gingen naar een feest met een groep vrienden ieder had alleen wiet bij om 420 te vieren
Al snel besloten we om xtc te pakken om 11:30 1 hele chuppa chup (140 mg)
Het kickte me net in om kwart na 12 al redelijk snel
Om 12:30 besloot ik nog bij te nemen
Weer 1 hele chuppa chup
Ik beloot om op 1 uur een 2cb te nemen en dan zou xtc en 2cb ongeveer geleik inkicke
Even wat lopen zoeken op dat feeste en ja inderdaad het rokerskot vond ik 2cb (22mg) roze uiltjes
Om 1u nam ik het
1:30
Ik besloot snel een jonko te gaan roken en dan binnen lekker gaan
Van de jonko was ik goed gaar
Toen 2:00 stond net binnen vooraan EN INEENS iedereen zijn gezicht was paars en veranderde de ogen in uilogen precies
Even later ging ik naar het rokerkot zaten ze te snuiven tot en met
Ik was zo fel aant het trippe dat ik een jongen coke zag snuiven gewoon 1 lijn maar omdat hij elke keer aan zijn neus zat leek dat dat hij elke keer een lijn deed
Ik bleef staren en telde hoeveel keer hij zijn neus aanraakte en dwaalde weg in mezelf....
Toen zat ik er al even en kwam een vriend me wakket maken van men trip standje
Doordat hij elke keer aan zen neus kwam begon ik dat ook te doen men vriend zag dat en kwam boos af vragend ZIT JE NOU TE SNUIVEN want ik had al veel drugs gepakt voor een 60 kilo jongen van 165
En zei neenee toen ging in naar binnen en had de beste nacht beleefd want zat goed op men hoogte punt
Verdere details is zoveel om op te noemen dus veel trip plezier verder....
All
Alles speelde af op 420 2018.
We gingen naar een feest met een groep vrienden ieder had alleen wiet bij om 420 te vieren
Al snel besloten we om xtc te pakken om 11:30 1 hele chuppa chup (140 mg)
Het kickte me net in om kwart na 12 al redelijk snel
Om 12:30 besloot ik nog bij te nemen
Weer 1 hele chuppa chup
Ik beloot om op 1 uur een 2cb te nemen en dan zou xtc en 2cb ongeveer geleik inkicke
Even wat lopen zoeken op dat feeste en ja inderdaad het rokerskot vond ik 2cb (22mg) roze uiltjes
Om 1u nam ik het
1:30
Ik besloot snel een jonko te gaan roken en dan binnen lekker gaan
Van de jonko was ik goed gaar
Toen 2:00 stond net binnen vooraan EN INEENS iedereen zijn gezicht was paars en veranderde de ogen in uilogen precies
Even later ging ik naar het rokerkot zaten ze te snuiven tot en met
Ik was zo fel aant het trippe dat ik een jongen coke zag snuiven gewoon 1 lijn maar omdat hij elke keer aan zijn neus zat leek dat dat hij elke keer een lijn deed
Ik bleef staren en telde hoeveel keer hij zijn neus aanraakte en dwaalde weg in mezelf....
Toen zat ik er al even en kwam een vriend me wakket maken van men trip standje
Doordat hij elke keer aan zen neus kwam begon ik dat ook te doen men vriend zag dat en kwam boos af vragend ZIT JE NOU TE SNUIVEN want ik had al veel drugs gepakt voor een 60 kilo jongen van 165
En zei neenee toen ging in naar binnen en had de beste nacht beleefd want zat goed op men hoogte punt
Verdere details is zoveel om op te noemen dus veel trip plezier verder....
All