Met rare en lage doseringen had ik het over 10 a 20 mg speed nemen en dan na 2 uur in slaap vallen!
En dan vragen als ze mogen bij pakken de volgende keer

En daarom zeg ik ook dat ik in de beste jaren met xtc het gebruikte.
Had altijd rond de 100mg. En de eerste in de rij en dan elk uur eentje erbij.
En tuurlijk ik ben ook met 1 begonnen de eerste weken.
Dat was al genoeg voor 10 uur feesten en dan terug met de trein naar huis
en wel inslaap donderde
Ik ging paar jaar geleden na jaren netjes gedragen weer is mee met oude bekenden naar een festival!
Pillen regelde ze, dus ik zeg nou ook maar 10 voor mij want zonder ga ik ook zeker niet! En liever teveel dan te weinig he

Nou ik kreeg de dag netjes een zakje met 10 pillen. 240mg per stuk vertelde ze.
Ik zei prima! Ik weet niet hoeveel ik voel door al een leven te feesten en alles te nemen wat lekker was.
Al was me lichaam al wat jaartjes geen xtc meer gewend,k weet van me zelf dat ik tollerantie heb met alles en wat in me systeem blijft,van die hakkuh periode is dat ook gewoon logisch dat je een erfenis mee krijgt!
En huphuphup naar dat festival! Ik nam er eentje en na 1.5 uur nog niet echt wat je wil ervaren dus 1 erbij.
maar veel gebeurde er niet na weer 1.5 uur. Ik dacht al kut voel ik dan echt niks meer. Al die grapjurken gaan hard hier.
3e vrij snel erbij en lekker gek doen en genieten van de muziek en sfeer! Dat was heel fijn maar ik werd moe en sloom en stond opeens vaker aan de kant een beetje te kijken en wat te trippen in me zelf.
Tot je weer even beseft he ik wil ook los gaan op de muziek! Dus nog maar 1 nam.
4 stuks in 5 uur tijd ofzo en ik steeds meer in me zelf maar een beetje tripte en me zelf zag bij een brillenstandje,
ik heb helemaal geen uit je dak gaan koppie! Maar meer half slapend en in me eigen gedachten zat,en niet
het feest ervaarde en de sfeer! En zelf als er lekkere hardcore beukte uit die speakers lukte dat niet.
Zelfs me stemming werd kut en ik vond het ook niet leuk als ik wat helderder moment had.
Ik dacht deze pillen zijn niks om mee te feesten zoals ik wel gewend was jaar in jaar uit.
En het duurde maar voordat het feest afgelopen was. En in de auto weer een opleving en tegen me zelf aan t lullen was haha maar dat doe ik wel als ik altzheimer heb en of dementeer etc..
Nou ik als ik later weer is mee ging moest ik wel normale pillen hebben en niet die vetragende in je zelf toestand.
Dat was mijn ervaring met die nieuwe hoger gedoseerde xtc. Ook misschien teveel verwachtingen had naar hoe t vroeger verliep en voelde. Maar gelijk niet meer zou kopen! En maanden later met flink wat speed wel hard gaan in harderwijk