Xtc diarree

Hoe komt het dat ik last van een week diarree na het nemen van Xtc en kan ik dit verkomen

• Van te voren te weinig gegeten

Stemmen: 0 0,0%
  • Te hoge dosis

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

timbo123

Newbie
Hey
Ik heb na de laatste twee keer Xtc gebruiken ontzettend veel last van diarree gehad dat wel een week aan hield. Ik heb er nog nooit andere mensen over horen klagen.
Ik eet meestal 2 a 3 uur van te voren niks
En gebruik een redelijke hoge dosis.
Iemand tips?;(

Rebell

Wijs gebruiker
Ik moet ook nooit zo lekker poepen als ik te veel drugs heb gebruikt..

Veel eten helpt

timbo123

Newbie
Lager doseren en genoeg vezels eten van te voren. Misschien minder vaak gebruiken als je ook vaak gebruikt.
Hey,
Bedankt voor je reactie
Lager doseren lijkt mij wel een beter idee ik laat me soms een beetje gaan
Vaak gebruiken valt wel mee zeker 2 a 3 maanden er tussen. Heb nu over een maand toevalig weer een feestje zit nu erg te twijfelen omdan te gaan gebruiken

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hey,
Bedankt voor je reactie
Lager doseren lijkt mij wel een beter idee ik laat me soms een beetje gaan
Vaak gebruiken valt wel mee zeker 2 a 3 maanden er tussen. Heb nu over een maand toevalig weer een feestje zit nu erg te twijfelen omdan te gaan gebruiken
Als je elke keer overdoseert is 2 a 3 maanden pauze niet voldoende. Die 3 maanden richtlijn is gebaseert op normale hoeveelheden.
Probeer 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht aan te houden. Dan minimaal 3 maanden ertussen houden en je klachten kunnen goed minder worden.

Lees dit eens aandachtig door, is echt handige en goede info!

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Drugsgebruik, zeker misbruik, kun je niet “ongestraft” doen. Aan gebruik van harddrugs zitten altijd negatieve kanten. Die kun je verminderen door er zo voorzichtig en verstandig mogelijk mee om te gaan.

Bovenaan