Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey
Ik heb na de laatste twee keer Xtc gebruiken ontzettend veel last van diarree gehad dat wel een week aan hield. Ik heb er nog nooit andere mensen over horen klagen.
Ik eet meestal 2 a 3 uur van te voren niks
En gebruik een redelijke hoge dosis.
Iemand tips?;(
Hey,
Bedankt voor je reactie
Lager doseren lijkt mij wel een beter idee ik laat me soms een beetje gaan
Vaak gebruiken valt wel mee zeker 2 a 3 maanden er tussen. Heb nu over een maand toevalig weer een feestje zit nu erg te twijfelen omdan te gaan gebruiken
Hey,
Bedankt voor je reactie
Lager doseren lijkt mij wel een beter idee ik laat me soms een beetje gaan
Vaak gebruiken valt wel mee zeker 2 a 3 maanden er tussen. Heb nu over een maand toevalig weer een feestje zit nu erg te twijfelen omdan te gaan gebruiken
Als je elke keer overdoseert is 2 a 3 maanden pauze niet voldoende. Die 3 maanden richtlijn is gebaseert op normale hoeveelheden.
Probeer 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht aan te houden. Dan minimaal 3 maanden ertussen houden en je klachten kunnen goed minder worden.
Lees dit eens aandachtig door, is echt handige en goede info!
Drugsgebruik, zeker misbruik, kun je niet “ongestraft” doen. Aan gebruik van harddrugs zitten altijd negatieve kanten. Die kun je verminderen door er zo voorzichtig en verstandig mogelijk mee om te gaan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.