Xtc de avond na een dag speed?

keano

Newbie
Goedenavond,

Vandaag heb ik een belangrijke dag, en wanneer zoals vanacht slecht geslapen hebt gooi ik er in de ochtend een sleuteltje pep in. Die uiteraard gestest is.

Nu ben ik morgen en overmorgen vrij en willenmijn vrienden en ik aan de XTC in de avond. De bedoeling is dat we rond 24:00 nemen.

Wat zijn de risicoa hieraan als ik om 08:00 een sleuteltje naar binnen heb gegooid?

Overigs pak ik vanmiddag 6 uur slaap en eet ik tijdens de dag goed?

Bedankt alvast!

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Goedenavond,

Vandaag heb ik een belangrijke dag, en wanneer zoals vanacht slecht geslapen hebt gooi ik er in de ochtend een sleuteltje pep in. Die uiteraard gestest is.

Nu ben ik morgen en overmorgen vrij en willenmijn vrienden en ik aan de XTC in de avond. De bedoeling is dat we rond 24:00 nemen.

Wat zijn de risicoa hieraan als ik om 08:00 een sleuteltje naar binnen heb gegooid?

Overigs pak ik vanmiddag 6 uur slaap en eet ik tijdens de dag goed?

Bedankt alvast!
Sorry ik begrijp het echt niet goed :
S'ochtends, puntje speed begrijp ik na een slechte nacht als je goed wilt functioneren.
Alleen wat bedoel je met 24:00 xtc nemen ? Wannneer het uigewerkt is ?
Of bedoel je wanneer je speed uitgewerkt is van het puntje in de ochtend ?

Mocht het het laatste zijn zie ik weinig problemen. Zeker als je nog hebt geslapen (2x uit je verhaal te lezen) en heb je vantevoren goed gegeten. Blijf goed drinken en probeer toch wat te eten tijdens je XTC nachtje...

Bovenaan