Xtc / concerta

Whitesnow

Experimenterende gebruiker
Hallo. Ik ga wss eind februari concerta nemen met een vriend. Watbis de werking van concerta? soort van xtc werking of meer vam speed. Aangezien het eerst keer is lijkt 1 pil me meer dan genoeg. Jatochnietdan? Wat moet ik er van verwachten?
En ALSJEBLIEFT ik had laast een post over ritalin, ik hb 5 pb's van kan je ritalin voo me regelen. Nee ik ga geen concerta xtc ritalin pf wat dan ook opsturen naar limboland of waardanook

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Concerta is een medicijn en geen drugs ik ben van mening als mensen deze dingen gaan doen om wazig te worden dan kunnen ze beter niet gebruiken. Onverantwoord gebruik meer heb ik hier niet over toe te voegen aangezien je je antwoord zo terug kan vinden in eerdere topics.

Whitesnow

willemvaag zei:
Concerta is een medicijn en geen drugs ik ben van mening als mensen deze dingen gaan doen om wazig te worden dan kunnen ze beter niet gebruiken. Onverantwoord gebruik meer heb ik hier niet over toe te voegen aangezien je je antwoord zo terug kan vinden in eerdere topics.
Het is inderdaad een medicijn. Maar het lijkt mij juistbook een hele veilige drug. Je tript er van (weet niet hoe hard) en het is gemaakt door dpkters. Geen straat dealers. Dus al te schadelijk kan eenmalig gebruik niet zijn. Mij lijkt het juist de ideale drug om te gebruiken.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dat een iets door een medicijn fabrikant gemaakt is maakt het nog steeds geen veilig middel. Ritalin, methylfenidaat oftewel concerta is veilig als je het gebruikt zoals het wordt voorgeschreven.Dus als je het voor ADHD of ADD gebruikt of als je narcolepsie hebt maar als je het als recreatief als drugs neemt is het gewoon Speed. Het is misschien nog wel schadelijker in hogere doseringen dat normale amfetamine aangezien dit gemaakt is om in lage doseringen te nemen voor de ADD. Concerta is de langwerkende vorm van ritalin en is enkel vertraagde afgifte waardoor het lang werkt. Je moet minimaal 5 tabletten nemen om er echt hard van te gaan maar het is niet lijp. Heb het zelf voor mijn ADD gehad en heb het een aantal keer teveel genomen. Wat een kutervaring je gaat 12 uur tering hard en het houd niet op. Om de haverklap hartkloppingen en hoe intense dacht dat ik er geweest was. Neem maar van me aan dat er niks aan is dat kun je beter gewoon speed halen maar je weet hoe ik ivm met je leeftijd over denk!

Whitesnow

willemvaag zei:
Dat een iets door een medicijn fabrikant gemaakt is maakt het nog steeds geen veilig middel. Ritalin, methylfenidaat oftewel concerta is veilig als je het gebruikt zoals het wordt voorgeschreven.Dus als je het voor ADHD of ADD gebruikt of als je narcolepsie hebt maar als je het als recreatief als drugs neemt is het gewoon Speed. Het is misschien nog wel schadelijker in hogere doseringen dat normale amfetamine aangezien dit gemaakt is om in lage doseringen te nemen voor de ADD. Concerta is de langwerkende vorm van ritalin en is enkel vertraagde afgifte waardoor het lang werkt. Je moet minimaal 5 tabletten nemen om er echt hard van te gaan maar het is niet lijp. Heb het zelf voor mijn ADD gehad en heb het een aantal keer teveel genomen. Wat een kutervaring je gaat 12 uur tering hard en het houd niet op. Om de haverklap hartkloppingen en hoe intense dacht dat ik er geweest was. Neem maar van me aan dat er niks aan is dat kun je beter gewoon speed halen maar je weet hoe ik ivm met je leeftijd over denk!
Oke mooi om te weten. Het gaat toch al niet meer door.. Ja dat weet ik, maar volgns mij Gebruikte jij ook a van alles op mijn leeftijd (14/15)

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Laat ik rond die leeftijd met pillen en niet veel later met de speed zijn begonnen. Maar het heeft me helemaal niks opgeleverd dan een leven vol verslaving, afhankelijkheid en ellende. Tot de dag van vandaag branden de littekens van de dope en nu wil ik anders maar is het voor mij persoonlijk onmogelijk om het geheel af te zweren. Fuck drugs in dat opzicht echt waar!

pattyn

Newbie
Je zegt één pil te willen gebruiken en je vraagt of dit genoeg zal zijn, maar je zegt niet hoeveel mg deze bevat ? je hebt er van 18, 27,36,54 en mss nog wel hoger.

Aan concerta zal je trouwens weinig tot niets hebben. Het is vertraagde afgifte waardoor je helemaal geen rush zult krijgen zoals je die mss uit relatine zou krijgen.
Ik neem het dagelijks en er is helemaal geen recreatieve waarde aan imo

Ik heb zelfs eens tot 250 mg op 24 uur genomen en dan nog is er bijzonder weinig recratiefs aan; Je voelt je enkel wat vaag in je kop, maar geen echt speedy gevoel.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
pattyn zei:
Je zegt één pil te willen gebruiken en je vraagt of dit genoeg zal zijn, maar je zegt niet hoeveel mg deze bevat ? je hebt er van 18, 27,36,54 en mss nog wel hoger.

Aan concerta zal je trouwens weinig tot niets hebben. Het is vertraagde afgifte waardoor je helemaal geen rush zult krijgen zoals je die mss uit relatine zou krijgen.

Ik heb zelfs eens tot 250 mg op 24 uur genomen en dan nog is er bijzonder weinig recratiefs aan; Je voelt je enkel wat vaag in je kop, maar geen echt speedy gevoel.

Dit wat je zegt heb ik toch heel anders ervaren. De eerste keer dat ik misbruik heb gemaakt van concerta heb ik 5x54mg genomen. Ik werd juist super speedy en helder maar het hield niet op en dat is wat er minder aan is. Bij speed komt je lijf of je zelf af en toe terug of wordt het minder maar concerta blijft maar komen en houdt niet op.

pattyn

Newbie
willemvaag zei:
pattyn zei:

Dit wat je zegt heb ik toch heel anders ervaren. De eerste keer dat ik misbruik heb gemaakt van concerta heb ik 5x54mg genomen. Ik werd juist super speedy en helder maar het hield niet op en dat is wat er minder aan is. Bij speed komt je lijf of je zelf af en toe terug of wordt het minder maar concerta blijft maar komen en houdt niet op.

Ja, ervaringen kunnen verschillen :)
Maar zoals je zegt, je moet er extra veel van nemen en als je dan kijkt naar de prijs. Een pil van 54 mg kost (hier in belgie) bijna 3 euro. 5x3 = 15. kun je beter goeie pep gaan halen en dan heb je stukke beter gevoel en ben je er nog veel goeikoper vanaf.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nu zou ik het zelfs niet meer nemen als drugs het was gewoon omdat ik toen nog een crisisjunkie was. Tegenwoordig heb ik die dringende behoefte om alles te nemen wat maar effect geeft niet meer. Verstand komt met jaren denk ik dan maar.

0-0warior0-0

Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, een maat van mij slikt die pillen tegen add. Een jaar geleden waren we bij hem thuis aan het blowen en zagen we die pilletjes op tafel liggen. We kwamen op het idee om ze fijn te malen en op te snuiven.

Het effect was wel lekker, het slaat als een bom in en na een uurtje of 3 maakt het speedy effect plaats voor een soort van concentratie kick. In ieder geval dat was bij mij zo. Alleen het heeft een nadeel en dat is de reden waarom ik het niet zou aanraden: je stopt niet alleen het spul in je neus dat het effect geeft maar ook het bindmiddel van het pilletje. En dan heb je savonds als je in bed ligt spijt van je daden..

fly--

Bewuste gebruiker
0-0warior0-0 zei:
We kwamen op het idee om ze fijn te malen en op te snuiven.

Ik slikte vroeger zelf ook ritalin tegen ADD, en soms wouden vrienden van mij ook een pilletje proberen [dat was toen spannend] Maar waarom zou je ze fijn malen? Het zit al in een pil vorm, dus je kan net zo goed gewoon slikken, want idd, dat bindmiddel is niet echt goed voor je neus ofzo.

dingo's kidneys

fly-- zei:
0-0warior0-0 zei:

Ik slikte vroeger zelf ook ritalin tegen ADD, en soms wouden vrienden van mij ook een pilletje proberen [dat was toen spannend] Maar waarom zou je ze fijn malen? Het zit al in een pil vorm, dus je kan net zo goed gewoon slikken, want idd, dat bindmiddel is niet echt goed voor je neus ofzo.

snellere opname, zeker met concerta

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
dingo's kidneys zei:
fly-- zei:
0-0warior0-0 zei:

snellere opname, zeker met concerta

Wat als je concerta snuift?

Bovenaan