XTC capsules

Hallo luitjes, ik heb mij laatste tijd flink verdiept in xtc en de werking ervan. Hierdoor ben ik erachter gekomen dat ik voor mezelf misschien niet zo goed doseerde. Ik ging uit van het advies van vrienden die ervaren zijn. Toch heb ik zelf onderzoek gedaan en heb ik veel verbeter punten gevonden. Nu zag ik dat hier nog niet echt een topic over was, misschien omdat dit echt uit de boze is. Als ik naar raves ga vind ik het lastig om te doseren ik heb trouwens mijn pillen ook nog niet getest wat ik voor mijn volgende feest natuurlijk wel ga doen.

Nu komt het onderwerp waarvoor ik dit topic aanmaak. Ik vind xtc geweldig en heb geen behoefte om te experimenteren met andere soorten drugs. Nu is het mogelijk om drugs in capsules te doen, is dit ook mogelijk voor xtc of is dit raar? Natuurlijk heb ik dan graag ook jullie mening hierover en misschien adviezen. En hebben jullie tips over het bijnemen: bijvoorbeeld grote lading in het begin en daarna twee malen kleine lading. Voorheen heb ik me nog niet aan de 1-2 gram per kilo lichaamsgewicht gehouden. Nu wil ik dit echter wat beter aanpakken met capsules, testen en weten wat goed en verantwoord werkt. Dit is omdat ik laatste keren verschijnselen heb gehad van overdosis en ik gebruik liever verantwoord en met het meeste plezier. Alvast bedankt! De Stamper 😎

Pistooltje

Experimenterende gebruiker
Hallo luitjes, ik heb mij laatste tijd flink verdiept in xtc en de werking ervan. Hierdoor ben ik erachter gekomen dat ik voor mezelf misschien niet zo goed doseerde. Ik ging uit van het advies van vrienden die ervaren zijn. Toch heb ik zelf onderzoek gedaan en heb ik veel verbeter punten gevonden. Nu zag ik dat hier nog niet echt een topic over was, misschien omdat dit echt uit de boze is. Als ik naar raves ga vind ik het lastig om te doseren ik heb trouwens mijn pillen ook nog niet getest wat ik voor mijn volgende feest natuurlijk wel ga doen.

Nu komt het onderwerp waarvoor ik dit topic aanmaak. Ik vind xtc geweldig en heb geen behoefte om te experimenteren met andere soorten drugs. Nu is het mogelijk om drugs in capsules te doen, is dit ook mogelijk voor xtc of is dit raar? Natuurlijk heb ik dan graag ook jullie mening hierover en misschien adviezen. En hebben jullie tips over het bijnemen: bijvoorbeeld grote lading in het begin en daarna twee malen kleine lading. Voorheen heb ik me nog niet aan de 1-2 gram per kilo lichaamsgewicht gehouden. Nu wil ik dit echter wat beter aanpakken met capsules, testen en weten wat goed en verantwoord werkt. Dit is omdat ik laatste keren verschijnselen heb gehad van overdosis en ik gebruik liever verantwoord en met het meeste plezier. Alvast bedankt! De Stamper 😎
Mdma kan je perfect afwegen en in capsules doen. Startdosis = lichaamsgewicht in mg -> 1 a 2 uur later nog eens de helft daarvan. Meer dan dat heb je niet nodig en maakt de comedown etc alleen maar kutter.

Je kan ook xtc pillen laten testen en het zo doen. Maar is uiteraard minder nauwkeurig

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Als bovenstaande. MDMA afwegen en in caps doen. Pillen vermalen kan ook maar dan heb je nooit een zuiverder product dan MDMA alleen en je moet weten hoeveel MDMA (en geen andere zooi) er in je pil zit om juist te kunnen rekenen.

Voorheen heb ik me nog niet aan de 1-2 gram per kilo lichaamsgewicht gehouden. Nu wil ik dit echter wat beter aanpakken met capsules
Ik hoop trouwens dat je 1-2mg per kilo bedoelde en geen gram want dan ga je in een permanente baan rond de aarde ben ik bang.

Neo-Shulginist

Badass junkie

Rosie

Bewuste gebruiker
Ik heb ook mdma afgewogen en in capsules gedaan.
Laat je mdma testen. Dan weet je ook de zuiverheid en kan je daar rekening mee houden.

Pan

Ik doe het ook in capsules en gebruik twee maten: een grotere ("maat 1") voor de startdosis en een kleine maat ("4") voor de follow-ups. Zo kan ik ze makkelijk op de tast herkennen.

pinda92

Ik doe het ook in capsules omdat ik over m'n nek ga van de smaak haha. Ik breek gewoon pillen en stop die in de capsules.

Bovenaan