• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC - 8 pillen - Hallicunaties !

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
dat is het leuke van veel pillen pakken, teveel mdma word in het lichaam omgezet in mda.

als ik pillen doe neem ik ook altijd veel, heerlijk scheef en hallucineren als de pest :grin:

quoted for life :hearteyes:

Ik had afgelopen weekend ook 6 130mg MDMA pillen op, was ook wel weer erg wapppie, vooral het dansen op goa was weer eens een fascinerende bezigheid :mrgreen: ! Ik en zo'n meissie leken net twee defecte robots die door de zaal heen stuiterde :grin: ! Ook hard getript :beer:

Psyderboy

Newbie
maar ik snap da dus echt ni eh hoe kunde nu zohard hallucinere van xtc
als ik 8 bolle pak sta ik gwn zeer strak.
en feest ik super hard op welke muziek dan ook da boeit dan eigelijk ni
maar hallucinere van xtc komaan eh
no freaking way
trouwens xtc bennik met gestopt
allemaal rommel

Serenity

Badass junkie
Zo onwijs space zijn van de xtc vind ik niet eens meer leuk. Ik vind het al klote als m'n ogen maar blijven schieten. Eventjes is wel relaxed, maar de hele tijd is kut.
Ook dat als je je ogen dicht doet, je hele realistische beelden voor je ogen hebt. Eventjes is grappig, maar als het blijft is het klote.

Miss J

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Ook dat als je je ogen dicht doet, je hele realistische beelden voor je ogen hebt. Eventjes is grappig, maar als het blijft is het klote.

Ja precies, dat heb ik ook heel vaak, bijna niet te geloven hoe scherp die beelden zijn.
En hallucinaties heb ik ook altijd heel erg last van, op het moment is het wel altijd leuk trouwens.
(Je ziet immers niet altijd duizenden groene maden over het plafond lopen en slakken met een noodgang door de keuken kruipen :wink: )

Goblin

Newbie
De hallucinaties van MDMA zijn over het algemeen erge Waan Ideeen.

Bij personen die teveel MDMA gebruikt hebben wordt de MDMA omgezet in MDA (wat hallucinerend werkt). Verder kan er ook MCCP in een een pil zitten. Dit is een goedkoope troep die ook zelf te maken is. Van MCCP krijg je ernergie en kan je misselijk worden. Vaak zit er veel van dit spul in de ''Foute'' pillen.

Het heeft weinig tot geen zin om je maximum aantal pillen-gebruik op 1 avond te overtreffen. Op een gegeven moment krijg je de XTC-rush (wanneer je lichaam de stof aanmaakt waar je je zo prettig door gaat voelen) niet meer en krijg je alleen maar energie vlagen.

Ja de hallucinaties zijn waarschijnlijk van de MDA. bekende hallucinaties zijn: Gezichts vervormingen, Brillen of maskers bij mensen zien. Beestjes en andere scherpe details, en intense kleuren en raare vormen. Sommige mensen kunnen erom lachen en vinden het super vet. Andere worden er angstig en wanhopig van.

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik had al ergens gelezen dat dat de oorzaken zijn inderdaad maar wat ik altijd raar vind is dat ik nooit meer dat 2 pillen neem op een avond/nacht en meestal wel dingen zie die er niet zijn terwijl er ook mensen zijn die er gerust 8 slikken en niks raars zien... :confused:

Gekkebelg

Newbie
:)
10 smiley's :)
herten met kerstverliching om hun heen boven op bomen zien grazen van de bomen.
De hele lucht was BOM-vol met vogels
iedereen had een bril:wink:
een boom die op een eiland stond leek op een grote mammoettanker van wel 2km.
iedereens gezigt vervormde...
van 9 savond tot 7 sogtends doorgegaan..
die ogtend hele lip kapotgebete:wink:

MindTraveler

Belezen gebruiker
Waarom doet iedereen toch zo moeilijk omdat ie 8 pille heb geslikt? ik slik er soms ook 8-10 in een keer, als je weet dat heb bijvoorbeeld pillen van 80 mg zijn (dus van gemiddelde sterkte) dan heb je in totaal bij 10 pillen van 80 mg 0.8 g mdma binnen. voor sommigen lijkt dit veel maar dat valt heus goed mee. Het is hoe dan ook minder erg om er 8 in 1x te pakken (als je de sterkte en inhoud kent) dan hetzelfde aantal verspreiden over de hele nacht.

Munchkin

Experimenterende gebruiker
Als ik er te veel op heb gaat mijn hoofd tintelen en dan kan ik alvast alle deuren open zetten zodat ik snel naar de wc kan als het moet :grin:

MindTraveler

Belezen gebruiker
Vind het sowieso beter op die manier, heb dan ook NOOIT last van xtc-dip als ik alles in 1x neem. maar als je er gaat bijpakken omdat de vorige bijna uitgewerkt is/zijn en je je kut begint te voelen (kan het moeilijk uitleggen maar men snapt denk k wel wat ik hiermee bedoel) dan heb k er wel last van agressie en korte tenen en lusteloosheid de dagen erna.
Eerst nam ik ze ook verspreid tot ik ergens las dat je op die manier makkelijker serotonine-syndroom kan krijgen. Ik kan je de bron niet geven want dat is al een tijdje geleden ik weet het zelf niet meer, maar klinkt mij alleszins wel logisch in de oren

neti

Badass junkie
t zou kunnen, je kunt op beter een zat winegums in een keer opeten, dan verspreid over de dag

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Ik had het dit weekend ook weer aardig hangen, mensen die achterstevoren liepen. Gezichten die aan een stuk door vervormende, lippen die drie keer zo snel bewogen als dat er informatie uitkwam :rolleyes: . Lichten die er niet waren, mensen die als robots bewogen (slow-mo en dat soort spul). Ik had op dat moment 4 pillen op en aardig wat bier en weed. Al met al wel weer dik, toen ging ik naar een andere dimensie door een capsule 2C-B, werd als maar maffer zeg maar de eerstvolgende 5 uur :P !

En als je het gevoel hebt dat pillen uitwerken, en dat je echt bij wil droppen, en niet bijdropped om simpelweg gewoon extra spaced te worden net als ik, moet je toch maar eens andere pillen overwegen. Echte MDMA :hearteyes: maakt je vooral lui/slaperig als het uitwerkt en niet gaar/brak dan zat er waarschijnlijk wat anders in/bij......

Ik heb van zaterdagavond 11 uur tot zondagavond 10 uur met een dikke smile op me bek rond gelopen zonder me ook maar een moment ingekakt te voelen :wink: ! En zat de volgende dag zonder problemen weer netjes op werk om 8:30

Ik nooit echt kater na zo'n trip, en dat is zelfs met bier erbij...

Cheers :beer:

Paddo100

Bewuste gebruiker
Obsessed zei:
Ik ben begonnen met zeer lichte ie niets doen , en dan overgegaan naar zwaardere. Ik heb ze natuurlijk wel verdeeld over de avond , maar door de scheefheid heb ik ook nog rode vodka gedronken =)

En negatieve effecten ? Geen enkele van gehad ! Ben de volgende avond nog is gaan feesten en was super.

kreeg je je lul nog wel omhoog? :P
altijd een negatief kant van noten vind ik... :cry:

hypersnap

Bewuste gebruiker
Sorry dat ik het zeg maar 2 pillen tegenover 6 pillen nemen is DUIDELIJK voelbaar van verschil ze... Van 1 pil heb ik het gevoel niet meer dat ik begin te hallucineren. Ik voel me dan gwn wat wakkerder en kan me 100% normaal houden. 3 dagen geleden had ik er 4 binnen met aardig wat md in en men kameraad had het zelfs niet door... Kan ook wel zijn omdak ik wekelijks X gebruik :/

Grtz

Talec

Bewuste gebruiker
vroeger nam ik ook wel eens xtc (maar ben ermee gestopt jaren geleden)
en ja idd ik kan hier veel uit herkennen,vooral dat bril gedoe :)
vooral in het donker zie je dan wat dingen of bv brievenbus of vuilzak die dan va nver als persoon lijkt ofzo,echt funny
maar heb liever paddo's dan X

Santatrip

Belezen gebruiker
Ik kan het nog steeds niet snappen dat zich er steeds meer aansluiten met de meest achtelijke hoeveelheden! Ik kan me prima vermaken met half tot heel pilletje en wanneer dit ik dit eens per maand/2mnd doe is dit prima voor een avondje doorhalen! Maar ga er vooral mee door...ik sluit me aan bij mn voorganger! :wink:

Hans

Wijs gebruiker
Haha dat met die bril heb ik ook gehad.

Ik vind de hallucinaties op xtc trouwens echt heel realistisch. Wel jammer dat ik ze alleen in het donker heb.

Overcome

Belezen gebruiker
ik heb een aantal keren gehad dat ik lekker door gesnackt had, dat we over straat liepen en ik steeds mensen zag lopen die er niet waren.

Ook zag ik vrienden van mij aan voor vrouwen, zag dat ze lang haar hadden etc.

Even later liepen we door het bos, en toen zag ik een groot hoog hek naast me, die er natuurlijk niet was, en ik zag overal schuren in het bos, heel bizar maar wel echt heel tof!!

sannetjuh

Belezen gebruiker
2 is erg herkenbaar..
verder zie ik ook op feestjes vaak dranghekken staan of van die staantafels..(waardoor ik keer kei hard op me bek ging omdat ik tegen die tafel aan wilde leunen)
ik heb 1x een haai gezien maar da heb ik anders nooit zulke vage dingen

Bovenaan