• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC - 8 pillen - Hallicunaties !

Obsessed

Belezen gebruiker
Man man , had ik er tch wel een zwaar nachtje op :grin:

8 pillen geslikt kort na een en toen begon het allemaal.
Ik zal proberen het zo kort maar goed mogelijk te houden , is namelijk moeilijk te herinneren.

1. Het begon allemaal toen ik een tic tac doosje met vleugels zag zweven in de kamer :confused: Ik wou het pakken en het spatte uiteen :grin:

2. Daarna zag ik alsof iedereen een bril ophad , echt super grappig.

3.Ik stond buiten op het terras een peukje te roken toen ik ineens een plant uit de raam zag komen. dit is een paar keer gebeurd. Toen een vriend van me in de tuin ging plassen zag ik die zelfde plant hem aanvallen lol.

4.In een lege bloempot zaten ineens rozen die begonnen te dansen.

5. Ik zag mensen bewegingen maken die ze niet hadden. Ik zag mensen hun gezicht vervormen naar serieuze monsters.

6.Er stond een man in de kamer en toen ik hem wou aanraken verdween hij in het iets.

7. Er was een zetel, waarin 3 man zat e toen ik ze telde , telde ik er 9 :grin:

Dit is zowat het enigste wat ik mij nog kan herinneren , als er nog iets bovenspringt zal ik het updaten

spacekonijn

Badass junkie
.5 heb ik zelf ook heel vaak vooral als het donker is buiten en als ik dan een tijdje naar iemand kijk vervormd zn hele kop in de gekste dingen

spacekonijn

Badass junkie
maar het heeft totaal geen nut om zoveel te nemen .... je word er alleen maar verknipter van na een paar pillen komt de mdma al volledig tot zijn recht wat je daarna er nog van voelt is het amfetamine effect en je verneukt je eigen gezondheid dus eigenlijk voor niks..

is het slimmer om daarna wat pep te snuiven als je helemaal wappie wilt worden

Trip Unit

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
beter 2 tegelijk werkt denk ik beter dan 8 over de hele nacht
2 tegelijk nemen is ook oerstom!
Als je nou een x hele sterke hebt?
Of iets wat er niet in hoort te zitten en ziek van word?

roaren*

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
spacekonijn zei:

idd, als je nou weet dat het geen goeie pil is.. en je kunt niet anders dan zulke kopen.. slik ik er wel twee of drie ineens

Trip Unit

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
Trip Unit zei:
spacekonijn zei:

ik weet precies hoe sterk die zijn en wat er in zit...
Ja jij weet wat er in je pil zit,maar misschien hij niet.
Trouwens per persoon verschillend wat zijn of haar dosis is,dus je mag dit x alleen voor jezelf spreken :P
Trouwens 2 p'tjes tegelijk vind ik nog veel.
Of 1 je hebt niet sterke p'tjes.
Of 2 je doet het veel dus je hebt meer nodig.

spacekonijn

Badass junkie
mijn enige punt was dat mensen die bijv 8!! pillen slikken , ( nou zeg nou zelf die willen graag ontzettend space worden)
beter 2 tegelijk kunnen nemen omdat je dan ECHT ontzettend space word terwijl steeds maar weer bij slikken wel de negatieve effecten van X meebrengt en maar een klein gedeelte van de positieve.

Obsessed

Belezen gebruiker
Ik ben begonnen met zeer lichte ie niets doen , en dan overgegaan naar zwaardere. Ik heb ze natuurlijk wel verdeeld over de avond , maar door de scheefheid heb ik ook nog rode vodka gedronken =)

En negatieve effecten ? Geen enkele van gehad ! Ben de volgende avond nog is gaan feesten en was super.

Mac...

Badass junkie
Jawel, maar als je dit soort hoeveelheden regelmatig zal slikken, zul je vroeg of laat toch wel tegen de lamp lopen, maar waarschijnlijk ben je er net zo een als mij, eerst meemaken voordat je het eens echt serieus neemt.

Deranged

Badass junkie
Het kutte van xtc is dat het op een gegeven moment niet meer werkt. Dan is de serotonine in je hersens op en dan kan je slikken wat je wil het komt gewoon niet meer terug. Ik ben altijd zwaar depressief als het uitgewerkt is en wil niks liever dan het gevoel weer terugkrijgen, dus op die manier heb ik best wat pillen in mn leven geslikt die uiteindelijk geen reet deden. De laatste twee keer dat ik tikkelde waren btw wel heel extreem toen liet ik er 1 inslaan allemaal leuk en aardig maar daarna werkte het gewoon niet meer ik maar blijven slikken op een gegeven moment had ik er een stuk of 6-7 op terwijl ik alleen de eerste maar gevoeld had. :confused:

Obsessed

Belezen gebruiker
Ik had ze allemaal gevoeld ,wees daar maar zeker van :mrgreen: MAar ik ben het absoluut niet gewoon van dit elke keer te doen , want meestal blijft het bij 2

Obsessed

Belezen gebruiker
Herinner me juist iets... Een vriend van me zat naast me , i kekek naar hem en zijn neus groeide en begon te krullen. Ook zijn pet leek op krulhaar , was echt zo raar

Jeller

Badass junkie
Trip Unit zei:
spacekonijn zei:
pff als je een capsule mdma pakt is dat meestal ook 160 - 200mg aka 2 a 3 pillen, maar 8 is een beetje te veel vant goede.. maar lijkt toch grappig wat je zag

Bollie

Bewuste gebruiker
Ik slik liever 2 of 3 pillen in 1 keer die WEL goed zijn :tongueout:
In een bolletje in m'n zitzak rollen en de lucht proberen aanraken. M'n ogen tot diep in m'n schedel laten rollen en lekker TE hard gaan :tongueout:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
HAL9000 zei:
Zijn het niet grote hoeveelheden MDA die dit soort bizarre visuals veroorzaken??

http://www.erowid.org/chemicals/mda/mda.shtml

En 8 pillen man.... door dit soort drugmisbruik krijgt drugs een slechte naam.

Ik denk dat er een beetje DOB in die pillen zat,Zo maakte ik mee met meer dan 3 van die pillen dat het leek of iedereen met babies op de arm liep in de Discotheek,En glazen op de bar die van 10 cm naar 20 cm gaan,vriend aankijkend die in een keer van die tekenfilm ogen kreeg met als mond een piano met zwart witte toetsen was wel bizar.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
DOB in pillen? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, bovendien werkt DOB veel langer.

In 1998 heb ik nog pillen in bezit gehad met DOB,en ja dat duurt heel lang het effect als je er tenminste genoeg van neemt.

Deze pillen circuleerde in nld eind 90,veel mensen kochten deze terwijl ze dachten xtc te kopen.

Algemeen bekend trouwens..

Grtz

XTC heeft inderdaad maar effect tot een bepaalde hoogte mn ervaring is na een stuk of 8 is het nutteloos om nog te slikken al wil je het gvoel trugkrijgen, myn maximum was 15 maar dat is zker niet aan te raden.. hartkloppingen, heel erg zweten, tè licht in me kop.. tog wel een les om dat niet nog een x te doen..

Bal0n

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Bal0n zei:
DOB in pillen? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, bovendien werkt DOB veel langer.

In 1998 heb ik nog pillen in bezit gehad met DOB,en ja dat duurt heel lang het effect als je er tenminste genoeg van neemt.

Deze pillen circuleerde in nld eind 90,veel mensen kochten deze terwijl ze dachten xtc te kopen.

Algemeen bekend trouwens..

Grtz

Een paar mg DOB is al genoeg voor 12+ uur trippen, dacht ik zo :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
[Grtz[/quote]

Een paar mg DOB is al genoeg voor 12+ uur trippen, dacht ik zo :P
[/quote]

Ja klopt,ik weet natuurlijk niet precies de hoevelheden die toen in die pillen zaten,maar weet wel dat ik van 3 van die dingen het echt ff te kwaad had en smorgens vroegtot in de middag nog helemaal vd kaart was toen.

Er was in de scene toen nog niet zoveel bekent over dob,en die kameraad zei al tegen me doe ff rustig met deze ze zijn heel zwaar..

Ik had hard gewerkt en we waren uit in World Centre Kleve,dacht dat ik zware mdma pillen op had.vond het al zo lang duren voordat ze begonnen te werken nam me tweede en toen.....boem....de hele zaal kreeg een olieverf lik overzich heen met groene en paarse kleuren....toen wist ik plots dat ik gvd in een trip ging raken...was denk ik wel de meest heftige ervaring ooit voor mij...niet echt tof ook in een discotheek...

Die gozer had ze toen maar eens laten testen en er bleek zowel mdma als dob in te zitten.

(l)XTC(l)

Newbie
ik voel wel waneer ik er egt geen meer bij moet pakken maar da heeft een maat van mij dus niet die stelt dan voor om er maximaal 4 te doen en dan pakt tie er gewoon 13 ofzo

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Dat met mensen zien die er niet zijn het ik ook wel eens gehad.
Dan kwam er een man met een hond aanlopen, en toen ik: "hallo" zei, was hij weg :confused: :P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuk als er dan op het zelfde moment een echt persoon langs fietst die jou dat tegen het luchtledige ziet zeggen :mrgreen:

Echt mensen enzo heb ik nog nooit gezien, alleen huizen die er niet waren, zwarte sliertjes die uit m'n sigaret kwamen, en brillen/vervormde hoofden :P

btw.. dit topic is al uit 2005 :openmouth:

Telefoon

Wijs gebruiker
2 komt me ook bekent voor...

negers met brillen die er niet waren .. haha zo vaag ... :sunglasses: die kan mijn vrienden vast houden ,... :P :stoned:

space scientist

Wijs gebruiker
dat is het leuke van veel pillen pakken, teveel mdma word in het lichaam omgezet in mda.

als ik pillen doe neem ik ook altijd veel, heerlijk scheef en hallucineren als de pest :grin:

Bovenaan