XTC + 2CB dosering op feestje?

iv99

Newbie
Hi! Ik ga over 2 weken naar een psychedelic rave en ik wil graag experimenteren met meer dan alleen xtc. Ik denk eraan om 120mg xtc te nemen en dan in de comedown wil ik graag 2cb nemen. Ik heb al een keer eerder 2cb gedaan maar de dosis was te laag voor de visuals (12,5mg) en ik zou graag nu wel wat visuals willen. 2cb en xtc versterken elkaar wel las ik, dus mij lijkt het beter om dan een halve 2cb pil te gaan nemen (zo'n 7-8mg is dat gok ik), omdat ik nog geen ervaring heb met visuals (op wat lichte visuals/geluidshallucinaties op een hoge dosis xtc+n20 na dan) en ik wil niet een intense trip ofzo, gewoon wat leuke visuals en een beetje spacey. Kan ik dat krijgen met die halve pil 2cb, of zou ik alsnog meer moeten nemen? Kun je ook bijnemen met 2cb al is het te weinig?

Quinn

Bewuste gebruiker
het ligt heel erg aan je lichaams gewicht - als je meer dan 70 kg weegt is 120 prima alleen rond de 100-110 is aanradend. je kan altijd bij pakken alleen niet weg doen). je kan 2cb wel op het laatste uurtje half uurtje van je xtc trip doen, je hebt niet bepaald veel nodig van de 2cb omdat je nog beetje in je xtc trip zit. denk dat je rond de 5 mg wel goed zit en na een uurtje of 2 wel nog 5 mg erbij kan pakken.

Rtby

Experimenterende gebruiker
Zelf deze combinatie wel een aantal keer gedaan op feestjes en is heel leuk. Al ben ik zelf wat meer van de combi pep + 2cb, waarbij een lage dosis pep. Die zorgt voor iets meer energie in de trip. Houdt de xtc inderdaad op normale hoeveelheid voor je gewicht, zoals Quinn je ook al aanraadt. Sowieso niet teveel x / te weinig 2cb. Mijn ervaring is dat de 2cb dan moeite heeft om over de xtc heen te komen met effecten, zelfs in de comedown. Dan duurt het veel te lang voor je iets van de 2cb merkt en ga je er echt op zitten staan/zitten wachten, wat tekort doet aan de trip en combinatie.

Veel plezier!

Fool

Badass junkie
Hoe sterk iemand op 2C-B reageert wisselt sterk per persoon, maar het is zeker dat in de comedown van xtc met eventueel een paar biertjes op de 2C-B een veel sterker (doch nog steeds onvoorspelbaar) effect heeft.

Als je niet het risico wilt lopen om externe hallucinaties te krijgen en optioneel vrij wazig te worden zou ik dit pas doen als je dezelfde doseringen eerder huis getest hebt

Rtby

Experimenterende gebruiker
Hoe sterk iemand op 2C-B reageert wisselt sterk per persoon, maar het is zeker dat in de comedown van xtc met eventueel een paar biertjes op de 2C-B een veel sterker (doch nog steeds onvoorspelbaar) effect heeft.

Alcohol heeft idd wel veel effect!

Fool

Badass junkie
6-APB ook, en aangezien 6-apb en xtc erg vergelijkbaar zijn gaat dat misschien ook op voor XTC.
Toen ik na de 6-apb 1 pil(vraag me niet hoeveel, maar waarschijnlijk tussen de 7a15mg) 2c--b op had (after na een techno feestje) werd ik echt superwazig en kon ik niet heel veel meer dan lachen, luieren, luisteren en zo nu en dan iets simpel zeggen als 'ben jij ook zo wazig?'

Maar wellicht dat het internet wat duidelijkheid van scheppen of xtc+2c-b soortgelijke gevolgen heeft opgeleverd, als je her-en-der wat topics en tripreports doorkijkt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik nam zelf bij deze combi gewoon mijn gebruikelijke 2C-B dosering voor op feesten, namelijk 25mg, en die kwam veel sneller en harder opzetten dan ik normaal gewend ben van 2C-B. Super wazig, keihard hallucineren, maar ook heerlijk euforisch.

Aangezien je nog weinig ervaring met 2C-B hebt zo te lezen, raad ik je wel aan een stuk lager te doseren in ieder geval.

Bovenaan