xtc 2009

Dopezilla

Badass junkie
mrreno zei:
Wel een flinke hoeveelheid :)

Wat is nou de reden dat je mephedrone pillen neemt ipv mdma? Schaarste?
Dat was het wel ja, en onwetendheid, eerst dacht ik dat het gewoon pillen met zowel mdma als pep waren. Een pillreportje verder, en ik wist dat ALLE groene swirls mephedrone bevatten.

Achteraf heb ik me nog even met terugwerkende kracht doodgeschrokken, gezien er op avonden soms zeven tot negen van die pillen doorgingen. De dosis van die pillen was ongeveer 150mg, dus ik zat toch al flink tegen een gevaarlijke hoeveelheid aan.

Olle

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met koninginnendag 2 pilletjes van 80mg en op 6 Juli 1,5 pil (zelfde pil).

3,5 pilletjes/ 280mg MDMA.

Elohtibbar

Badass junkie
Eind februari: 3 pillen á 80 mg mdma = 240 mg
Eind mei: 2 pillen á 60/70 mg mdma = 130 mg
Eind augustus: 3 pillen á 80 mg mdma = 240 mg
Begin oktober: 2 pillen á 80/90 mg mdma = 170 mg
Eind november: 2 pillen á 140 mg mdma = 280 mg

Dus 12 pillen, en in totaal 1,06 gram mdma. Ik ben tevreden. :)

Wonderland

Belezen gebruiker
Oud & Nieuw = 0,5 x 100mg
April @ STRP = 1,5 x 100mg
Augustus @ Lowlands = 3 x 75mg
December @ Spacefeest = 3 x 75 mg

Eigenlijk heb ik me dus stiekem best wel goed gedragen...

ilyas

Bewuste gebruiker
0
Absoluut niets gevonden dit jaar, enkel maar onbetrouwbare pillendealers en een hoop vervangmiddelen voor MDMA, waarvan de meeste zelfs niet wisten wat het was. Waar gaat het met deze wereld toch heen?

Jowdy37

Belezen gebruiker
3x 75-100mg mdma
1x 130mg mdma
1x 140mg mdma (nieuwjaar)

Nuja, eerste avond heeft overigens wel veel langer geduurd dan de anderen, buiten nieuwjaar mss :wink:

Memmûm

Belezen gebruiker
Weet het niet precies, maar 2x pilletje van 80mg + 125mg kristal.. Met wat ingebouwde marge zeg ik: 400mg mdma? (a)

meer van de RC's. Het zoeken en uiteindelijk vinden van iets speciaals vind ik erg leuk

Beanhead

Badass junkie
2010 luiden we al gelijk met een gram mdma kristal in. Wordt gedeeld met een vriend van me op januari alhoewel ik betwijfel dat alles opgaat omdat 150mg ~1 à anderhalve maand terug al zo leuk was.

Doch even de grens verleggen tot 200 :tearsofjoy:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Moest ff mijn feestjes weer na tellen van 2009 en dan een gemiddeld gebruik nemen.

Ik kom uit ongeveer op:

20 a 25 stuks XTC (rond de 85 - 95mg p.s.t. en alles getest)
0,5gram pep
4 1/2 porties paddo's (waarvan ook truffels)
2 stuks mcpp
2 gram wiet

en verder nog wat stuff uit de smartshop zoals kratom, salvia en nog wat (?)

Fakkelbrigadier

Experimenterende gebruiker
Als ik die aantallen van jullie zei begin ik me toch een beetje te schamen.
Ik dacht dat ik niet overdreven veel heb gebruikt, maar als ik zo is ff ga zitten rekenen kom ik toch op wel zon 50 pillen uit en heel wat grammen mdma. Maar ik krijg het ook vaak gratis van vrienden van me.

Elohtibbar

Badass junkie
Fakkelbrigadier zei:
Als ik die aantallen van jullie zei begin ik me toch een beetje te schamen.
Ik dacht dat ik niet overdreven veel heb gebruikt, maar als ik zo is ff ga zitten rekenen kom ik toch op wel zon 50 pillen uit en heel wat grammen mdma. Maar ik krijg het ook vaak gratis van vrienden van me.

Haha, het gaat er toch niet om of je het gratis krijgt of niet? Ik wil gewoon niet meer dan 3 pillen met lage dosis per keer gebruiken, en ik wil niet meer dan één keer per twee maanden gebruiken. Dus ik zou nooit op 50 pillen of meerdere grammen mdma kunnen uitkomen.

MDMA<3

Belezen gebruiker
6 pillen en laatst een grammetje mdma weten te bemachtigen. Damn dat spul is heerlijk zeg. Doe er ook lekker lang mee. getest op 80 %

was een mager jaar.
4 mdma pillen.
4 mephedrone.
En 2 keer mccp in de veronderstelling dat het mdma was. :angry:
wat een rotzooi is dat nog nooit zo naar gevoeld.dus voortaan alleen nog geteste pilletje voor deze meneer..

Denk tegen de 125-150 pillen. Meeste feestjes kauw ik er wel 6-8 gemiddeld weg, en heb het afgelopen jaar eens per 2 weken gedaan ongeveer. Maar vanaf nu ga ik een stuk rustiger aan doen, op Xqlusive headhunterz nog een keer en dan neem ik half jaar pauze

Elohtibbar

Badass junkie
Sieusc zei:
Denk tegen de 125-150 pillen. Meeste feestjes kauw ik er wel 6-8 gemiddeld weg, en heb het afgelopen jaar eens per 2 weken gedaan ongeveer. Maar vanaf nu ga ik een stuk rustiger aan doen, op Xqlusive headhunterz nog een keer en dan neem ik half jaar pauze

:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

WTF?!

mrreno

Sieusc zei:

Dat zijn er behoorlijk wat :)...

Het lijkt me toch dat zo veel xtc invloed gaat hebben op je dagelijks leven...
Ik bedoel functioneer je verder gewoon goed qua relaties, werk/school?

alcoholist

Wijs gebruiker
mrreno zei:
Sieusc zei:

Dat zijn er behoorlijk wat :)...

Het lijkt me toch dat zo veel xtc invloed gaat hebben op je dagelijks leven...
Ik bedoel functioneer je verder gewoon goed qua relaties, werk/school?

of hij/zei slikt gwn troep,als je goeie pille hebt,dan heb je er niet zoveel nodig

Dopezilla

Badass junkie
Bij zulk regelmatig gebruik wel hoor. Gewenning is een bitch. Net zoals compleet vernietigde voorraden serotonine. Dan blijf je ze wel wegwerken hoor.

Olle

Ja precies, het is gewenning. Als ik 7 mitsus eet die allemaal rond de 80 bevatten, dan space ik daar 6 uurtjes ofzo mee, en dan niet eens echt goed spacen. Meeste wat ik op heb was op decibel, waren er 12 van 100 mg :flushed: . Vandaar ook die pauze ...

Maar verder functioneer ik goed ja, heb me ook nooit echt slecht gevoeld tijdens al dat gebruik, voelde me op maandag wel wat rotter dan normaal, maar behalve dat niet echt veel van gemerkt. Ik merk wel nu ik veel ben geminderd dat de fitness opeens mega goed gaat, maar ik kom er ook wel veel vet bij aan nu :grin:

Beanhead

Badass junkie
Sieusc zei:
Ja precies, het is gewenning. Als ik 7 mitsus eet die allemaal rond de 80 bevatten, dan space ik daar 6 uurtjes ofzo mee, en dan niet eens echt goed spacen. Meeste wat ik op heb was op decibel, waren er 12 van 100 mg :flushed: . Vandaar ook die pauze ...

Maar verder functioneer ik goed ja, heb me ook nooit echt slecht gevoeld tijdens al dat gebruik, voelde me op maandag wel wat rotter dan normaal, maar behalve dat niet echt veel van gemerkt. Ik merk wel nu ik veel ben geminderd dat de fitness opeens mega goed gaat, maar ik kom er ook wel veel vet bij aan nu :grin:

1,2 gram mdma op een avond... :openmouth: dat kan ik me niet eens voorstellen

°Thomas°

Tgoh 0pillen in 2009

Een gram of 15 coke
halve liter GHB
3gram ketamine
portie truffels
een een grammetje pep

en weed( hoeveel gram hou ik niet bij ^^)

Deze week nog wat pep, kwart liter ghb en 10 xtc pillen gaan halen... Weeral leuke vooruitzichten samen met "sospiet" van een post hieronder :wave:

sospiet

Newbie
°Thomas° zei:
Tgoh 0pillen in 2009

Een gram of 15 coke
halve liter GHB
3gram ketamine
portie truffels
een een grammetje pep

en weed( hoeveel gram hou ik niet bij ^^)

haha freak.

ikke weeral veel te weinig :grin:

Bovenaan