xtc 2009

Klaara

Bewuste gebruiker
Laten we er hier dan ook maar 1 openen :wink:, hoeveel pillen heb je op in 2009?

ik: 4,5 geloof ik!

Best netjes toch..

Dopezilla

Badass junkie
Ik denk dat ik een stuk of 60-70 pillen weggekauwd heb (waarvan ongeveer 50 mephedrone pillen waren), en nog enkele grammetjes pure mdma heb gedipt.

Best slecht eigenlijk. :flushed:

Olle

Mike

Bewuste gebruiker
Paar grammetjes kristallen, that's it. Oh ja, één pilletje zaterdag, maar die viel verkeerd, dus tel ik maar niet mee. Ben eigenlijk best wel braaf geweest dit jaar. Overigens ben ik het deze vakantie aardig aan het inhalen dus er komt zeker nog wat bij voor 2010! :grin:

L

Lid 6909

Gast
Ik heb er denk ik ook een stuk of 30 gebruikt dit jaar. En ongeveer 2 gram MDMA

Wacky

Badass junkie
5 gram mdma. Te veel helaas, het doet de laatste tijd toch echt minder. (vorig jaar hield ik het nog beneden de 2 gram in een jaar)

W.F.L.

Badass junkie
0 pillen en 0.7 gram MDMA.

Ook nog 7 pillen BZP en 200 mg 4-FMP ofzo, maar dat hoort hier niet echt bij.

Dubz

Bewuste gebruiker
Stuk of 10 pilletjes MDMA, en een gram of twee kristal.. Ben pas sinds Juli dit jaar begonnen, dus wordt volgend jaar waarschijnlijk wel meer :wink: Of juist niet. Wilde het eigenlijk wat rustiger aan doen.

Dopezilla

Badass junkie
Godver, 't gaat toch niet zo zijn dat ik het meest gebruik heb hier, hè. Ik voel me gelijk 'n junk door deze topic.

Volgend jaar ga ik zeker rustiger aandoen. Ik heb nog geen afname van het effect bemerkt, maar dat ligt denk ik ook aan de dosissen die ik nam. De magie is er in ieder geval nog niet af, maar dat wil ik wel zo houden.

Olle

Mac...

Badass junkie
Geen idee eigenlijk,

goeie pillen, mss stuk of 6 tot 8, meer waren het er zeker niet.

Slechte pillen mss nog eens 10 (van M-Cpp tot helemaal niks)

Verder:

Grammetje of 10 pep
Grammetje Keta (laatste maand)
Een ons wiet (of mss wat meer)
1 portie paddo's (geen idee hoe veel)
kwart liter GHB
2 grammetjes sos ofzo (mss wat minder)
1 x 2c-b (denk 25 mg ofzo)
Enkele liters aan alcoholhoudende drank (ga dat maar eens na :sunglasses: )

Verder weet ik het niet meer zo goed :stoned:

mrreno

Experimenterende gebruiker
Rond de 5 stuks volgens mij... En dan wel gewoon mdma units van rond de 80-100mg

Rare met x is altijd dat ik altijd weet met hoeveel ik begon maar vergeet hoe veel ik heb bijgenomen. :)

Maar meer dan 5 zullen het niet zijn.

mrreno

Ollemann zei:
Ik denk dat ik een stuk of 60-70 pillen weggekauwd heb (waarvan ongeveer 50 mephedrone pillen waren), en nog enkele grammetjes pure mdma heb gedipt.

Best slecht eigenlijk. :flushed:

Olle

Wel een flinke hoeveelheid :)

Wat is nou de reden dat je mephedrone pillen neemt ipv mdma? Schaarste?

Axxess

Bewuste gebruiker
10 Tops', aan het begin van het jaar tot de dip in de markt kwam... hopelijk een deze dagen weer een nieuwe stash aanleggen..

blu

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Het valt me op dat er hier toch niet zoveel xtc slikkers zijn :rock: :rockband: (in grote aantallen)

XTC in grote aantallen of meerdere malen slikken is ook gewoon zonde, ik denk dat de meeste mensen hier wel beter weten.

Behalve Olleman dan (GRAPJEEEEEEEEE :smoke: )

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Hmm 1.5 per feestje, dus ik denk zo'n 15 snackies en een paar likkies M. Volgend jaar maar wat rustiger aan denk ik :P Maarja wat wil je met zo'n festival seizoen :smoke: Meeste in de zomer gebruikt en ervoor en erna bijna niets :)

peach

denk dat we er met z'n tweetjes een stuk of 40 weg geslikt hebben.........zo nu ben je niet meer de enigste Olle :grin:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
umm....
sensation 2 x 30mg =KAK
thuis 350mg MDMA 42%
Studio80 2x85 + likjes M
Studio80 500mg MDMA 42%
Thuis 1,5 x 85

Thats about it :) Voglende keer is het bij het innemen 2009, bij het uitwerken 2010 :hearteyes:

Bovenaan