• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[XTC] 1ste keer

Ziggy

Experimenterende gebruiker
[XTC] 1ste keer

Wie

ZIggy: 23jr, gematigde drinker en sporadisch wietgebruiker
Moppi: 22jr, vriendin van Ziggy, gematigde drinker en sporadisch wietgebruiker.
Zorro: 23jr, regelmatige drinker
Rene: 20gr, regelmatige drinker

Pil

Dubbele kers op een groene pil

Story

Wou graag een mooi report typen. Maar na het over 2 bogen te hebben gegooid, langdradig en short, herinnerde ik me een mailtje naar een vriend van mij na mn gebruik. Dat bleek een prrrrima verslag, enkel is mn woordkeus tegenover mn vrienden uiteraard anders dan misschien acceptabel geacht word op een forum. Het metafoor rolstoel maybe .. mn excuses daarvoor, maar laat het verhaal staan, want het is nu 5wkn geleden en dit typte ik na 2 dgn.

En nu komt het .. Heb DE meest gelukkig dag van mn leven gehad afgelopen vrijdag. DE MEEST GELUKKIG DAG OOOOIT! Zonder overdrijven kan geen enkele vrijpartij hiertegen op. Zelfs als je voor het eerst wederzijds de liefde met elkaar vind is hier NIX bij!! Heb een xtc pil geprobeerd samen met Zorro (beide 1) en Moppi (1/3). Gewoon lekker thuis en dat met 1 nuchteren vriend als 'politieagentje', Rene.

Ooooooooooooooooo. Wil het je echt nog in geuren en kleuren beschrijven, want woorden kunnen het niet bevatten. Ik voelde me nog precies mezelf enkel was ik dit natuurlijk niet. GEEN ENKELE negatieve gedachte kwam in me op voor 3 a 4u. GEEN ENKELE! Ik had LETTERLIJK een jokersmile op mn gezicht die ik niet kon loslaten en waarmee ik me absoluut niet in publiek kon tonen, want mensen zouden bang worden. Mn wangen waren totaan mn jukbeenderen opgetrokken en kon het zelfs niet losmasseren. Als je denkt aan de joker of aan een smiley face .. nee nee .. niet overdreven .. dat had ik NONSTOP en zo voelde ik me ook. Ken je dat gevoel van opleving, vlinders, orgasme .. de piek in dat moment is dan constant!!! De eerste 5
a 10minuten weet je niet wat je overkomt, want je voelt je zoooooooooo goed!! Damn ik kan blijven typen, maar ga er graag mondeling verder op in. Ben zoooo enthousiast! Wil eigenlijk gewoon naar je toe treinen en er over vertellen. Ik zou mezelf een klootzak vinden als ik je ook maar iets van mijn ervaring achterwegen laat. Ik moet je vertellen dat ik nog nooit zoiets ook maar enigzins heb kunnen benaderen qua happytimes!! Jou niet een ervaring als dit aan te raden. Jou een pil proberen aan te smeren. Misschien jou zelfs forceren er 1 te nemen zie ik bijna als iets wat ik moet doen. Het niet doen zou gemener en EVIL zijn dan jouw het geheim ontzeggen tot 20kg extra spier! :P Wietje is fijn, maar je bent jezelf niet en LAM. Alcohol bied in verhouding totaal niets meer. Andere mooie grieten ook niet. Zal het nog gekker schetsen heb geen moment aan seks gedacht tijdens de 'trip', seks is zoooooo inferieur. hahahaha eerlijk .. ECHT! En dat komt van mij!

2 dgn erna teer ik gewoon op de herinneringen eraan. Het laat me het leven echt meer waarderen. Mensen die eens bijna zijn overleden door een ernstig ongeluk en toch doorkunnen ook al besturen ze hun rolstoel met een rietje en het leven nog weten te waarderen. ZO'N gek ben ik nu alleen dan zonder de handicap!! :P hahaha .. lopen was op dat moment al top. De natuur! WOW!! Laat staan wat je van je vrienden vind. Die vind je zo geweldig!! Je blijft complimenteus zijn .. hahaha ik ging naar mn ouders met Zorro en hij maar aan mn vader vertellen hoe gaaf hij hem vond en dat hij het een eer vond op bezoek te mogen komen hoewel hij in die staat verkeerde. Want dat is het wel .. je bent je volledig bewust, maar je benaderd ALLES positief!!

Hahahahaa .. damn! Spreek je mattie! Mis je! Hoop je snel te zien.. spijtig dat mn as vrije weekend geen vrij weekend meer is en doordeweekes overwaaien word lastig, maar maybe. Zal met het vrouwtje overleggen, een dinsdag lukt wel.

Plop!

Kisses!

Extra feitjes:

- Vriendin tripte 6 tot 7 uur lang op 1/3de pil. Ze was chill en horny! :P
- Ik wou iedereen bellen en uitnodigen .. volgende keer laat ik mn phone uit in de kast!
- Pa en ma zijn relax en ik ben oud genoeg, maar ze wisten van NIX! Ik belde toen ik aan het trippen was en al onderweg LOPEND! haha lopen is zooooo VET!
- Ik tripte keihard en Zorro en mn vriendin waren beide in relaxe sferen (minder reactie), zij hebben de hele avond geknuffeld en ik deed maar af en toe mee. Leuk hoe je alles goed vind, maar een wijze les dus dat je ook te makkelijk kan zijn. Gelukkig hadden we alle 3 onze grenzen nog wel.
- Ik lees veel over vlagen op en af, maar ik zat als spiderman aan het plafond geplakt voor de volle 3 a 4u, daarna 20m down waarna zich de afterglow voor 1wkn inzette. Geleidelijk achtte ik mezelf, mezelf weer. Zorro had wel vlagen en Moppi was gewoon een geval apart, 6 a 7u UP op 1/3de.

Holden

Bewuste gebruiker
Ziggy zei:
Wietje is fijn, maar je bent jezelf niet en LAM.

Ikzelf vind me onder wiet meer mezelf dan onder xtc. Je dénkt dat je meer jezelf bent onder X omdat je zelfvertrouwen en zelf'bewustzijn' ongekende hoogtes aannemen.

Ziggy

Holden zei:
Ziggy zei:
Wietje is fijn, maar je bent jezelf niet en LAM.

Ikzelf vind me onder wiet meer mezelf dan onder xtc. Je dénkt dat je meer jezelf bent onder X omdat je zelfvertrouwen en zelf'bewustzijn' ongekende hoogtes aannemen.

True .. opper ook in mn verhaal dat je het gevoel hebt jezelf te zijn, maar dit absoluut niet bent.

Bij drugs draait het allemaal om hoe jij je voelt en met dat punt in het achterhoofd ben je met xtc meer jezelf dan met wiet. Bij wiet heb je de gewaarwording dat je totaal loopt te zwammen soms en met xtc, althans gebaseerd op enkel mn eerste keer, denk/voel je alles helder. Je denkt zelfs alles helderder dan normaal te voelen .. of dat ook zo is even daar gelaten :grin:

Ziggy

Holden zei:
Die eerste keer x daar gaat niks boven.. :sunglasses:

De volgende keer laat al niet lang meer op zich wachten, dus hoop dat er ook nog een hoop valt te halen uit keren na de eerste.

De nieuwigheid en openbaring is er misschien af, maar het gevoel zal nog altijd top zijn, daarnaast kun je er nu met enige ervaring mee gaan 'spelen'.

Heb nog een eerste keer te goed. Een party is denk ik dusdanig anders dan een thuissituatie dat je deze beide als een eerste keer zal ervaren, schat ik.

Volgende keer wil ik als laatste in de trip belanden. Wil eerste iedereen wappie zien worden. Deze keer was ik al ver heen toen de rest, gematigder volgde.

paulXTC

Bewuste gebruiker
Ziggy zei:
Holden zei:
Die eerste keer x daar gaat niks boven.. :sunglasses:

De volgende keer laat al niet lang meer op zich wachten, dus hoop dat er ook nog een hoop valt te halen uit keren na de eerste.

De nieuwigheid en openbaring is er misschien af, maar het gevoel zal nog altijd top zijn, daarnaast kun je er nu met enige ervaring mee gaan 'spelen'.

Heb nog een eerste keer te goed. Een party is denk ik dusdanig anders dan een thuissituatie dat je deze beide als een eerste keer zal ervaren, schat ik.

Volgende keer wil ik als laatste in de trip belanden. Wil eerste iedereen wappie zien worden. Deze keer was ik al ver heen toen de rest, gematigder volgde.
Neem wel een rustperiode van 2tot4 maanden tot volgend gebruik want het resultaat is niet het zelfde als eerst (en bijpakken heeft wel effect maar is veel slechter voor je)

Ziggy

paulXTC zei:
Neem wel een rustperiode van 2tot4 maanden tot volgend gebruik want het resultaat is niet het zelfde als eerst (en bijpakken heeft wel effect maar is veel slechter voor je)

Thanks Paul! Heb er al 5wkn rust opzitten. De 2mnd ga ik misschien net halen! :grin:

Kan langer wachten, maar aangezien ik maar 1 pil heb genomen ipv waar sommige een heel weekend trippen en dan dezelfde hoeveelheid rust aanbevolen krijgen ben ik aardig okay bezig denk ik! Daarbuiten heb ik in die 5wkn geen alcohol gehad en 1x wiet.

Wil spoedig deze ervaring met ervaring eens doorlopen! :wink: Mijn eerste keer XTC, zoals je hebt gelezen en zelf ook hebt ervaren was gevoelsmatig het beste wat me ooit is overkomen. Althans op dat moment, want als herinnering is het gevoel minder sterk dan "vul droomwens in", want ja, het was niet 'echt', hoewel dan te weerleggen valt, wat is echt? Je voelde het toch? Drugs of niet ...

kiekert

Bewuste gebruiker
Groene kersjes zijn ook zeker fijne pillen!

Ik heb ze laten testen op 140mg MDMA (ze zijn al wel 2 jaar oud ofzo). Goeie eerste ervaring meegemaakt dus :grin:

Bovenaan